Kirjoittaja Aihe: Oletko ollut rakastunut?  (Luettu 60675 kertaa)

Kain

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 188
  • Kaikki on niin ihqua, hanimussua! Ai lav juu ool!
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #45 : Syyskuu 11, 2013, 03:46:36 »
Mietin väliaikaista rikkoa itseeni ja jakaa asuntoni kahtia, että kummatkin saamme tilaa hengittää.
Harmi vaan, kun on vain yksi oikea käsi.
"Don't you realize that we will judge angels?" 1 Corinthians 6:3

Photobucket Twitter Steam

Yuyuko

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #46 : Syyskuu 11, 2013, 12:21:46 »
Mietin väliaikaista rikkoa itseeni ja jakaa asuntoni kahtia, että kummatkin saamme tilaa hengittää.
Harmi vaan, kun on vain yksi oikea käsi.
http://www.reddit.com/r/NoFap/

Internetin omituisuuksia.

Sielä on sitten tämmönen meno
Spoiler (click to show/hide)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #47 : Syyskuu 11, 2013, 14:13:32 »
Mietin väliaikaista rikkoa itseeni ja jakaa asuntoni kahtia, että kummatkin saamme tilaa hengittää.
Harmi vaan, kun on vain yksi oikea käsi.
http://www.reddit.com/r/NoFap/

Internetin omituisuuksia.

Sielä on sitten tämmönen meno
Spoiler (click to show/hide)
niin kääääsiii

Jouni

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #48 : Marraskuu 14, 2014, 03:04:34 »
Vuosiahan tässä ollaan jo kullan kanssa kuljettu ... yhtä matkaa lasinen suu omaa vasten ja kosteaksi käy ;):)
Sillo ku mua härnätää olen prullinen

Bubbo

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #49 : Lokakuu 03, 2015, 05:32:12 »
Olen, ja en tiedä kadunko mitään yhtä paljon.
Alkoholistin ja mielenterveysongelmaisen kanssa suhteesta ei olis pitäny kyllä odottaakaan mitään hyvää. Vieläkin nimittäin joskus epäilen naissukupuolen kykyä lojaaliuteen, vastuulliseen rahankäyttöön ja maalaisjärjen hyödyntämiseen.

Ekan kerran kun lähtee kaupungista viettämään viikonloppua kavereiden kanssa niin yks näki tilaisuutensa tulleen ja petti minkä kerkesi.
Mainitsemattomista syistä olin asiasta kuullessani melko herkässä olotilassa ja tulikin vietettyä muutama tunti ketjupolttaen ja harkiten lukuisten ihmisten vahingoittamista mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla ja syyttäen itseäni kaikesta pahasta. Jotkut sano et flippasin mut, en flipannu. Kai.

Meni vähän vuodatukseksi, olis ehkä kuulunut vitutuslankaan tai johonkin vastaavaan, mutta pitkän aikaa on tehnyt jo mieli kirjoittaa ajatukset tästä keissistä johonkin ja tuli ripuloitua tän viestin yhteyteen.

Toivottavasti joskus tulevaisuudessa voisin rakastua johonkuhun paremmalla menestyksellä.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #50 : Lokakuu 24, 2015, 22:07:04 »
Joskus ala-asteella tulin kovaan ääneen tyhmänä poikana kehuskeltua jotain tyttöä. Pari vuotta myöhemmin oltiin jotenki hassusti ihastuttu toisiimme. Ei tapahtunu mitään ja se juttu, jos sitä nyt voi jutuksi kutsua, päättyi ku menin yläasteelle. Asuu vieläkin mun lähellä.

Tulevaisuudesta sen verran, ihastusta riittää mutta rakkautta ei. Jos aion jonkun kaa joskus ruveta hengaamaan niin sen pitäisi olla joku jota sietää rakastaa, enkä tällä hetkellä voisi nimetä kuin ehkä yhden tai kaksi sellaista ihmistä.

Tomotin

  • Average Dog
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • now with -1000 karma!
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #51 : Lokakuu 24, 2015, 23:25:30 »
Noh... tälläkin hetkellä. Vaikkakin kauan matkan suhde kun hän asuu briteissä, Näyttää menevän ihan ok. Hauska että videopelit olivat tapa miten tutustuttiin. Pitkä tarina, ja olen liian laiska kertoakseen sitä kokonaan.
Positiivinen (?) Asenne kaikkialla

Teen musiikkiakin joskus: https://soundcloud.com/swiftystab

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #52 : Marraskuu 05, 2015, 18:53:24 »
Rakastuminen on ihan yliarvostettua. Ihastukset ovat aiheuttaneet enemmän tuskaa kuin iloa. Ehkä sen takia en juuri edes ihastu ihmisiin.
Juuri viime kesänä entinen ihastukseni teki sellaisen ihanan tempun, että sanoi kännipäissään tykkäävänsä minusta mutta seuraavana päivänä ei sitten pitänytkään. Jäätävä soppa siitä tottakai syntyi mutta asia on onneksi unohdettu.

Tuntuu tosin hassulta kirjoittaa tälläistä kun juuri pari viikkoa sitten eräs nettikaveri tuli meille kylään viikonlopuksi ihan kaveri mielesssä mutta lähti kotiin seursutelukumppanina. (en käytä sanaa poikaystävä, koska se tuntuu jotenkin oudolta).
En voi sanoa olevani rakastunut, enemmänkin jotain ihastuksen ja rakkauden välimaastoa.

Larre

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #53 : Marraskuu 05, 2015, 19:36:21 »

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #54 : Marraskuu 05, 2015, 21:43:23 »
Kyllä varmaan?
Aina ollu niin nysvä ettei uskalla puhua ihmisille kasvotusten, näinollen mikään ei ole ikinä edennyt mihinkään ja ehkä parempi niin.
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #55 : Marraskuu 08, 2015, 02:17:16 »
Kirjoittaisinko tännekin vihdoin näin yön pimeinä tunteina.

Kyllä, olen rakastunut. Rakastuminen ei tullut itselleni yhtäkkiä, vaan hiljalleen nousi ihastuksesta. Aika nopeasti se kuitenkin tapahtui. Joskus kun kuukausi seurustelua, humalassa, poikaystäväni myönsi että saattaa olla rakastumassa. Säikähdin silloin, mutta jäin miettimään omia tunteitani. Puhuin jossain välissä tästä hyvälle ystävällenikin, että olenkohan rakastumassa, ja miten tämän asian kanssa pitäisi toimia. Tätä ennen en osaa sanoa olleeni koskaan rakastunut. Seurustelen myös ensimmäistä kertaa yläasteen jälkeen, joten kaikki oli vain todella uutta. Ystäväni mainitsi myös, että kännissä et sitten ainakaan myönnä rakastuneesi. Ehkä joku vajaa kuukausi oli mennyt tuosta poikaystäväni myöntämisestä asiasta, kun sitten itsekin, kännissä, osasin sanoa rakastuneeni myös.

Tahtoisin analysoida tätä tunnetta vielä enemmän, mutta sanalliset taidottomuuteni tulevat vastaan. Tuntuu vain niin pirun hyvältä mutta samalla niin oudolta että tunnen näin voimakkaasti, mutta tunteeni saa myös vastakaikua.

Muutamat ehkä hieman huonommat valinnat eivät ole kaduttaneet lähes yhtään, kun ne ovat johtaneet tälläiseen.

Nolottaa kirjoittaa tämä. Ei ole tapaistani avauta tunne-elämästäni paljoa. Ja tuntuu välillä siltä, että ujouteni ansiosta saatan antaa luotaantyöntävän kuvan itsestäni.
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #56 : Marraskuu 08, 2015, 02:42:07 »
Jos syntyminen olisi vapaaehtoista ja olisi olemassa sitä lobbaavia tahoja jotka argumentoivat "kantsisko syntyä ja kasvaa ja elää"-kannan puolesta, niin varmaan melko keskeinen houkutekortti olisi toi rakkaus ja sen löytäminen. Minä pidän rakkaudesta, halveksun suuresti sen dekonstruktoimista ja maallistamista, ja oon no öö- joo no rakastunut, mutta osaan mielestäni erottaa sen kaikista muista maailman positiivisista tunteista, enkä mielestäni ainakaan liian paradoksaalinen rakkauteni suhteen.
20553377

Baka94

  • Epäilyttävästi suden kanssa yhdennäköinen Kedama
  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 10
  • Jos se on pörröinen, sitä kuuluu halata~ :3
    • Profiili
    • Facebook
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #57 : Maaliskuu 28, 2016, 00:59:31 »
Juuri viime kesänä entinen ihastukseni teki sellaisen ihanan tempun, että sanoi kännipäissään tykkäävänsä minusta mutta seuraavana päivänä ei sitten pitänytkään.

Tiedän tunteen. Omalle kohdallekkin viime syksynä sattunut tällainen. Minun tilanteessa oltiin vaan ulkosalla hengailemassa ja toinen flirttaili minkä kerkesi ja sitten kun pyytelin jos tahtoo lähtä ulos niin kertoi, että on kiinnostunut toisesta ihmisestä... prkl  >:(

Tällä hetkellä olen rakastunut ja uskoisin että on se oikea osunut kohdalle. Kohtalo kertokoot mitä tulevaisuudessa tapahtuu~ :3

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #58 : Joulukuu 10, 2016, 21:05:17 »
Olen. Eipä niistä joka kerta ole saanut loppujen lopuksi muuta kuin pahan mielen.

Roppari

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #59 : Joulukuu 11, 2016, 02:05:59 »
Jonna Tervomaa - Rakkauden Haudalla.

Kiitos, Juice, kun teit näin mahtavan kappaleen muiden esitettäväksi:

Heikosti tajuan mä elämisen taikaa
Pelasta mut, JOS sinulla on aikaa