Kirjoittaja Aihe: Snow Fairy and the White Death  (Luettu 25031 kertaa)

Tuukka_Almighty

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Snow Fairy and the White Death
« : Heinäkuu 13, 2012, 20:44:30 »
Satuin törmäämään 4kaanin animussa ja mangossa tälläaseen teokseen:



Näytesivuja

Tärisen innosta!  Infoa, linkkejä ja kaikkea kyseiseen teokseen liittyvää odotellaan innolla!

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #1 : Heinäkuu 14, 2012, 10:17:07 »
Tämähän vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Amazonin tietojen mukaan kyseessä on toukokuussa ilmestynyt ranobe, vai voisikohan tuota jo romaaniksi sanoa kun sivujakin päälle 400.


Mukana näyttäisi olevan tuttuja nimiä kuten Aarne "Marokon kauhu" Juutilainen ja Simo Häyhä. Naurahdin Sepolle ja Iigorille :D

Mitenhän tuon lumikeijun nimi pitäisi romanisoida... Kurkka, Kulkka vai jotenkin muuten? Mikään ei kovin normaalilta nimeltä kuulosta. Näytesivujen mukaan sukunimi olisi サムライネン eli varmaankin Samurainen.

Jos haluaa enemmän näytesivuja, niin tässä olisi 45 sivun otos: http://www.alphapolis.co.jp/dreambookclub/sample1082926.pdf

Edit: Tässäpä on jonkinlaista käännösyritystä Amazonin kuvauksesta:
Lainaus
On vuosi 1939, ja Neuvostoliitto (Venäjän armeija) on aloittanut hyökkäyksen pientä Suomen tasavaltaa vastaan saadakseen sen alueet haltuunsa. Suojellakseen isänmaataan Venäjältä tarkka-ampujantaidoillaan ylpeilevä Kurkka-tyttö pukeutuu mieheksi ja liittyy Suomen armeijaan. Hänet sijoitetaan Juutilaisen johtamaan joukkueseen, jossa hän tapaa Valkoisena kuolemana tunnetun Simo Häyhän. Juutilainen on tunnettu uhkarohkeista hyökkäyssuunnitelmistaan ja Häyhä jumalaisista tarkka-ampujantaidoistaan, joilla hän on harventanut tehokkaasti Venäjän armeijan rivejä. Myös suurisuinen Kurkka kehittyy nopeasti mestariampujaksi synnynnäisen vaistonsa ja periksiantamattoman luonteensa avulla. Ennen pitkää Häyhä ja Kurkka joutuvat kohtaamaan Venäjän armeijan pahamaineiset tarkka-ampujatytöt, Natalian ja Mishan. Kyseessä on Talvisotaan sijoittuva huippulahjakkaasta tarkka-ampujatytöstä kertova romaani.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Tuukka_Almighty

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #2 : Heinäkuu 14, 2012, 19:56:44 »
^ Ai tämä on siis joku Light Novel tai vastaavaa? En osaa kuukieltä eikä 4kaanissakaan selitetty sen tarkemmin. harmi odottelin kyllä innolla että kyseessä olisi ollut manga mutta jos tuon kysyntä pamahtaa katosta läpi niin eiköhän tulevaisuudessa olisi odotettavissa ainakin manga tai peräti anime adaptio  :D

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #3 : Heinäkuu 14, 2012, 20:39:46 »
hyvinkin mahdollista mangan tulo, meinaan tuon luulisi myös vetävän Japanin Suomi-faneja puoleensa. Kuitenkin joudut odottamaan kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauan anime-mallia, ellei tuosta tule mitään super-suosittua tule.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #4 : Heinäkuu 14, 2012, 21:45:55 »
Oi että kun tahtoisin lukea tuon mutta kun en osaa japania läheskään niin hyvin että olisi mitenkään mahdollista (eikä tällä opiskelutahdilla se aika koita vielä piiiiiiiiiitkään aikaan). Täytyy vain toivoa että joku ihana ihminen kääntää tuon. Ja mangan tulo olisi kyllä niin hieno juttu, etenkin jos tuon Light Novelin kuvittaja piirtäisi sen, kun ainakin itse pidän kovasti tuollaisesta piirustustyylistä. Jostain syystä Mishasta tulee ainakin minulle mieleen Umineko, varmaankin tuon ilmeen takia.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #5 : Heinäkuu 19, 2012, 13:21:37 »
^ Se on se hullu rapeface, Uminekon tavaramerkki XD

Mutta vaaaaaau, tuo juonitiivistelmä osui muhun täysillä. Tahtoisin kovasti lukea tuon. Valitettavasti kuuriimut ei multa luonnistu, joten joutuisin tukeutumaan ulkopuoliseen käännökseen...
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #6 : Marraskuu 08, 2015, 12:34:00 »
Satuin törmäämään 4kaanin animussa ja mangossa tälläaseen teokseen:



Tärisen innosta!  Infoa, linkkejä ja kaikkea kyseiseen teokseen liittyvää odotellaan innolla!

hyvinkin mahdollista mangan tulo, meinaan tuon luulisi myös vetävän Japanin Suomi-faneja puoleensa.

Minä satuin äskettäin törmäämään Riihimäen rautatieaseman R-kioskissa erittäin samannäköiseen suomennettuun teokseen.

Googlen hakukoneella löydän tänään muun muassa tämmöisiä:

Maaliskuu 2014.

Kesäkuu 2015.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #7 : Marraskuu 08, 2015, 13:45:12 »
No tämähän on mielenkiintoista. Jos käännetään enkuksi niin saatan ehkä jopa lukea, vaikken ole mikään visual noveleiden (tai muutenkaan manga/anime-kirjojen) paras ystävä.

Hart

  • Vieras
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #8 : Marraskuu 08, 2015, 13:50:56 »
Minulla on etäinen muistikuva siitä, että olen lukenut tuota enkuksi jollain pikkuisella nettisivulla. Tykkäsin tosi paljon.

Larre

  • Vieras
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #9 : Marraskuu 08, 2015, 14:43:09 »
Minä satuin äskettäin törmäämään Riihimäen rautatieaseman R-kioskissa erittäin samannäköiseen suomennettuun teokseen.
http://i.imgur.com/YYUnfiH.jpg
Tuli tämä Prisman mangahyllystä napattua. Olisi voinut olla isompikin järkytys, mutta olin tähän jo aikaisemmin netissä törmännyt.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #10 : Marraskuu 08, 2015, 16:23:06 »
Valkoinen noita on mainio. Luin moista joskus alkuvuodesta pari chapua mitä nyt netistä löytyi; suomeksi käännettynä. Enkkukäännöstä en löytänyt. Oli kuitenkin todella viihdyttävä ja hyvin tehty. Simo on aika waifu. Voisi ensi viikolla itsekin mennä ostamaan oman kipaleen ihan fyysisenä (ihan kun muutenkaan ei olisi mangaa ostettavana ja ensi viikolla Japanin maalta sitä pitäisi tulla lisää).

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Snow Fairy and the White Death
« Vastaus #11 : Marraskuu 10, 2015, 16:58:57 »
http://i.imgur.com/YYUnfiH.jpg
Tuli tämä Prisman mangahyllystä napattua. Olisi voinut olla isompikin järkytys, mutta olin tähän jo aikaisemmin netissä törmännyt.
Lukaisin itsekin tuon eilen illalla. Viihdyttävää settiä, suomennos oli hyvä ja luutnantti Juutilainen on uusi waifuni. Yksi juttu mistä en pitänyt olivat nuo Simon ramboilut, mutta ei sitä liikaa ollut.