Kirjoittaja Aihe: Pokémon  (Luettu 70673 kertaa)

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #15 : Heinäkuu 24, 2012, 13:52:51 »
Okei, en miekään niin täydellisiä Pokemoneja halaja. Pääasia että nature on kohdillaan ja moveset sellanen, jolla hakkaa suurimman osan otuksista. Joten onnea teille, jotka viimesen päälle haluaa täydellisiä yksilöitä :'D

Tässä yks päivä SoulSilverissä kehittelin Misdreavusta Safari Zone Gatea edeltävällä routella ja randomisti tuli shiny Diglett. Ja sillä oli kans ihan siedettävä nature (en nyt muista mikä, atm juuri Suicunea nappaamassa mutta eipä epeli halua jäädä kiinni ja Master Balliin en koske jumalauta). Eka shiny meikäläisellä oli samaisesta pelistä Nidoran♂, mutta en vielä silloin tiennyt luonteista mitään ja se taisi kadota kun aloitin kyseisen pelin alusta enkä tajunnut siirtää sitä Blackiin muiden pokemonien kanssa. Moon miettiny jo pitkään sitä, kuinka ihmiset oikeasti jaksaa breedaa jotain tiettyä pokemonia, että ne sais shinyn ja vielä sellaisella naturella että sitä voisi jopa käyttääkin. Itse moon Blackissa breedannu tässä yli vuoden aikana semmosen parisataa Zoruaa, eikä ole tullut vielä yhtäkään shinya vastaan. Näitä Zoruioita mie käytän GTS:n tradepokemoneina, koska immeiset haluaa hulluna niitä. Tosin Black2 ja White2 -peleissä moisia on varmaan turhaa edes yrittää kaupitella, mau.
Spoiler (click to show/hide)

Onko kukaan muu vielä muuten siitä tietoinen että ovat julkaisemassa 3DS:lle uusintaversiot Sapphiresta ja Rubysta öuö
Jostain mie luin, että sellaiset olisi tulossa, mutta mie luulin sitä pilaksi oAo' Mutta jos ne tosiaankin tulee 3SD:lle, meikäläinen jää pois pelistä, koska en kyseistä konetta omista, kun sain 2010 jouluna sain DSi XL:n ja äite itkee että mitä mie teen toisella koneella. Tyhmäkin sen tietää mitä Pokemon-pelaaja tekee kahdella koneella. Enkä aina viitsisi lähteä kilsan päähän kaverille tekemään tämän siirtämisoperaation ja niin edelleen. Ja onhan 3DS muutenkin ihan jepan oloinen, mitä nyt kerran K-Citymarketissa testasin ja siinä oli kiva lentsikkapeli BD

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #16 : Heinäkuu 24, 2012, 14:09:07 »
Tässä yks päivä SoulSilverissä kehittelin Misdreavusta Safari Zone Gatea edeltävällä routella ja randomisti tuli shiny Diglett. Moon miettiny jo pitkään sitä, kuinka ihmiset oikeasti jaksaa breedaa jotain tiettyä pokemonia, että ne sais shinyn ja vielä sellaisella naturella että sitä voisi jopa käyttääkin. Itse moon Blackissa breedannu tässä yli vuoden aikana semmosen parisataa Zoruaa, eikä ole tullut vielä yhtäkään shinya vastaan. Näitä Zoruioita mie käytän GTS:n tradepokemoneina, koska immeiset haluaa hulluna niitä. Tosin Black2 ja White2 -peleissä moisia on varmaan turhaa edes yrittää kaupitella, mau.

Salee sä munkitat villinä jonkun shinyn. :c
Munkin shiny Eevee tuli nyt vain vahingossa semmosena sivu bonuksena kun niitä IV:tä yritin säätää.
Zorua omasta mielestä ei ole mikään ihmeellinen GTS tradepokemonina. En ole vähään aikaan edes nähnyt ketään kuka haluaisi. Itse vaan deposittaan jonkun random Eeveen kun mulla kohta varmaan puolet boxeista pelkkää niitä.


EV treenasin muuten eilen yöllä mun yhen Eeveen 252 Sp.A, 252 Speed, 4 HP ja evolvasin Glaceoniks. Parit roundit E4:ssa ja se on nyt Lvl 59. Vois laskee sen loput IV:t kohta puoliin kun lähentelee Lv 100.

EDIT: Taino perhana, laskin jo arviot.
HP 10-11, Atk 4-5, Def 0, Sp.A 30-31, Sp.D 31, Spd 31

Arvioidut statit Lv 100 on: HP 251, Atk 116, Def 225, Sp.A 393, Sp.D 226, Spd 229

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #17 : Heinäkuu 24, 2012, 14:28:17 »
Salee sä munkitat villinä jonkun shinyn. :c
Sitä minäkin..... Arceuksen pyhä voima taisi olla puolellani. Tosin ei tuokaan mitään ruusuilla tanssimista ole, kun oli vasta meikäläisen toinen shiny ikinä.

Zorua omasta mielestä ei ole mikään ihmeellinen GTS tradepokemonina. En ole vähään aikaan edes nähnyt ketään kuka haluaisi. Itse vaan deposittaan jonkun random Eeveen kun mulla kohta varmaan puolet boxeista pelkkää niitä.
Kyllä Zoruat meikäläisellä on mennyt hyvin kaupaksi. Kaikki mitä olen vaatinut, olen myös saanut. En mitään mahdottomuuksia kuitenkaan vaadi. Kuitenkin sellaisia joita en itse saa lainkaan tai en ainakaan ihan heti. Viimeisin oli Gorebyss. Kesti tosin muutama päivä, mutta ei se haittaa. Muistan vieläkin sen kun ihan läpällä halusin Zekromin ja tarjosin perinteisesti 1lvl Zoruan paskalla naturella. Ei kestänyt montaa tuntia kun kävin tsekkaamassa tilanteen ja Zekrom ilmestyi miulle. Ja sillä oli ihan jepa nature kaiken lisäksi (taisi olla Impish, +defense, -sp. attack jos oikein muistan).
Meneekös Eeveet kuinka kaupaksi? Itse en ole testannut vielä kertaakaan, kun en ole jaksannut breedaa moisia. Kyseisessä prosessissahan (<-- on muuten vaikea sana kirjoittaa, piti pari kertaa ääneen lausua että menisi oikein) menee ikä ja terveys. Tosin mie oon aika laiska immeinen.

Ja Suicune se jaksaa vaan *ituttaa suoraan sanoen. Nyt tullut sellainen ongelma että Dragonair hakkaa sen Dragon Rushin avulla 2HKO... Aikasemmin moiseen meni 3-4 Dragon Rushia, että HP oli punasella. Vaikka Dragonair on ollut ihan samalla levelillä koko ajan. Ehkä juuri noilla parilla Suicunella on ollut joku defenseä heikentävä nature tai jotain. Toivotaan että vielä tänään sais tonkin örvelön boksiin häpeämään *Silmien pyörittelyä*

everinom

  • Vieras
Vs: Pokémon
« Vastaus #18 : Heinäkuu 24, 2012, 14:41:02 »
Sain vohdoinkin Vespiquenin, ok naturella. Happeh, happeh. Meni kaks tuntia breedata sitä siellä(h-doujin coming up) ja nyt mulla on yks laatikko täynnä Combeeta. Ja koska uros Combee on hyödyttömin pokemon ikinä... Mitä mä teen niillä? XD

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #19 : Heinäkuu 24, 2012, 14:42:45 »
Muistan vieläkin sen kun ihan läpällä halusin Zekromin ja tarjosin perinteisesti 1lvl Zoruan paskalla naturella. Ei kestänyt montaa tuntia kun kävin tsekkaamassa tilanteen ja Zekrom ilmestyi miulle. Ja sillä oli ihan jepa nature kaiken lisäksi (taisi olla Impish, +defense, -sp. attack jos oikein muistan).
Meneekös Eeveet kuinka kaupaksi? Itse en ole testannut vielä kertaakaan, kun en ole jaksannut breedaa moisia. Kyseisessä prosessissahan (<-- on muuten vaikea sana kirjoittaa, piti pari kertaa ääneen lausua että menisi oikein) menee ikä ja terveys. Tosin mie oon aika laiska immeinen.

Oon minäkin "läpällä" laittanut jonkun Ditton tai Eeveen ja pyytänyt jotain suurempaa niin oon saannut. Kuten Lv 100 Zekrom ja Reshiram, Darkrai, Deoxys ja kai jotain viel.
Kyllä ne Eeveet on aina mennyt kun oon laittanut. Riippuu toki mitä pyydän. Nyt oon enimmäkseen pyydellyt jotain mitä minulla itelläni ei ole joten ei ole mitään älyttömiä siis.
Vois kyl laittaa jonkun Ditton taas ja koittaa Zekromia/Reshriramia. :^D

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #20 : Heinäkuu 24, 2012, 14:47:04 »
ja nyt mulla on yks laatikko täynnä Combeeta. Ja koska uros Combee on hyödyttömin pokemon ikinä... Mitä mä teen niillä? XD
Bye bye male Combees, you did well..... Not.

Luovutan kohta Suicunen suhteen. Oikeasti. Se_vaan_jaksaa_trollata_koko_ajan.

Muistan vieläkin sen kun ihan läpällä halusin Zekromin ja tarjosin perinteisesti 1lvl Zoruan paskalla naturella. Ei kestänyt montaa tuntia kun kävin tsekkaamassa tilanteen ja Zekrom ilmestyi miulle. Ja sillä oli ihan jepa nature kaiken lisäksi (taisi olla Impish, +defense, -sp. attack jos oikein muistan).
Meneekös Eeveet kuinka kaupaksi? Itse en ole testannut vielä kertaakaan, kun en ole jaksannut breedaa moisia. Kyseisessä prosessissahan (<-- on muuten vaikea sana kirjoittaa, piti pari kertaa ääneen lausua että menisi oikein) menee ikä ja terveys. Tosin mie oon aika laiska immeinen.

Oon minäkin "läpällä" laittanut jonkun Ditton tai Eeveen ja pyytänyt jotain suurempaa niin oon saannut. Kuten Lv 100 Zekrom ja Reshiram, Darkrai, Deoxys ja kai jotain viel.
Kyllä ne Eeveet on aina mennyt kun oon laittanut. Riippuu toki mitä pyydän. Nyt oon enimmäkseen pyydellyt jotain mitä minulla itelläni ei ole joten ei ole mitään älyttömiä siis.
Vois kyl laittaa jonkun Ditton taas ja koittaa Zekromia/Reshriramia. :^D
Varmaan siulla on Deoxys. Haista kakka D: Mutta meikäläinen vois tosiaankin alkaa kohta tälle Eevee tai Ditto-linjalle, jos kerran tollasia pokemoneja saa.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #21 : Heinäkuu 24, 2012, 14:50:19 »
Varmaan siulla on Deoxys. Haista kakka D: Mutta meikäläinen vois tosiaankin alkaa kohta tälle Eevee tai Ditto-linjalle, jos kerran tollasia pokemoneja saa.

Höhöö, kyllä vain. Aina sieltä joku kiva japsi aina vaihtaa.

Mulla ois tarkoitus saada jostain Latios, Groudon ja Thundurus, muttakun ei voi etsiä GTS:stä kun en ole nähnyt niitä. Fug.
Ne kun saisi niin loppu Pokédex pitäisi olla easy mutta aikaa vievä.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #22 : Heinäkuu 24, 2012, 15:12:39 »
Varmaan siulla on Deoxys. Haista kakka D: Mutta meikäläinen vois tosiaankin alkaa kohta tälle Eevee tai Ditto-linjalle, jos kerran tollasia pokemoneja saa.

Höhöö, kyllä vain. Aina sieltä joku kiva japsi aina vaihtaa.

Mulla ois tarkoitus saada jostain Latios, Groudon ja Thundurus, muttakun ei voi etsiä GTS:stä kun en ole nähnyt niitä. Fug.
Ne kun saisi niin loppu Pokédex pitäisi olla easy mutta aikaa vievä.
Japanilaiset ovat oikein kivaa kansaa.... Mutta vaan ihan helvetin hyviä pelaajia. Mau.
Meikäläisellä on Latios CB Hihii.... Ja kohta myös toinenkin sellainen ja Groudon, kunhan pääsisin eteenpäin tässä SoulSilverissä. Suicune on yhä ongelmana.

RAGEEEEEEE

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #23 : Heinäkuu 24, 2012, 20:28:21 »

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #24 : Heinäkuu 24, 2012, 23:06:33 »
https://www.youtube.com/watch?v=OENj7Z-afhY

koska pokemon

What is this I don't even.

Väsäsinpä Eeveelution signaturen koska voin ja keksikääpä joku kiva ja hyvä Pokeymang minkä vois treeniä ja lisätä tiimiin kun en ite nyt tästä näin keksi mtn. :c
Onhan se mun Glaceon kesken mutta on se about Lv 70 jo.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #25 : Heinäkuu 25, 2012, 12:13:12 »
https://www.youtube.com/watch?v=OENj7Z-afhY

koska pokemon
Facebookissa näin ton ekan kerran ja tuli viboja...... Kyl toi on aika taito, ku jopa meikäläinen osaa joten kuten vetästä Bulbasaurin äänen (ja meikäläinen on tällänen outo ääntelijä muutenkin)

Numbbi, mitäs poksuja siulla tiimissä sitten on? .u. Ite nappailen just Safari Zonessa Shinxiä. Tuli kaks eilen yöllä joilla oli oikeat naturet (Adamant ja Naughty), mutta molemmilla oli abiltiyna Rivalry. Itken verisiä kyyneleitä. Intimidate se olla pitää, perkele

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #26 : Heinäkuu 25, 2012, 14:57:40 »
Numbbi, mitäs poksuja siulla tiimissä sitten on? .u. Ite nappailen just Safari Zonessa Shinxiä. Tuli kaks eilen yöllä joilla oli oikeat naturet (Adamant ja Naughty), mutta molemmilla oli abiltiyna Rivalry. Itken verisiä kyyneleitä. Intimidate se olla pitää, perkele

Mun tiimi on aina vähän sekalainen. Nyt siel on pyörinyt mun Sapphiresta saakka oleva Lv 100 Kyogre, Shiny lvl 100 Porygon-Z, Lv +75 Glaceon, Lv 55 Arcanine (tarvii viel kyl leveleit), ja random Lvl ~70 Volcarona koska Fly ja Flame Body.

Tänään tuossa kun tutkiskelin Route 13:sta Blackissä kun se oli viel tutkimaton mulla niin yhtäkkiä villinä shiny Lunatone. :V
Kaikkien näiden vuosien jälkeen kun on pelannut Pokemonia ja EI OLE saannut shinyjä, niin nyt niit tulee.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pokémon
« Vastaus #27 : Heinäkuu 25, 2012, 23:49:57 »
Ainoa Pokémon-peli mitä olen vakavissani pelannut pidemmälle oli nukkikselta lainattu Sapphire, ja pitäisi varmaan emulaattorilla pelaamista taas miettiä koska pidin siitä. Poksuja en ollut koskaan aikaisemmin pelannut(!), mutta systeemi oli totta kai tuttu vähintäänkin kavereiden ja serkun olkien yli katsoessa. Olen kuitenkin ollut perillä eri Pokémoneista jo lapsesta saakka, kiitos Suomessakin tulleen animen ja satunnaisten uteliaisuuspuuskien ja nettietsintöjen.

Toiveena olisi hankkia DS tai 3DS ja ostaa HeartGold tai SoulSilver, siinä kun on kutakuinkin kaikki lempipokemonini ja mitä olen kokeillut emulaattorilla (kone ylikuumenee jatkuvasti jos pyörittää mitään Phoenix Wrighteja monimutkaisempaa emulaattorilla...), tykkään myös pelin toiminnasta ja ulkonäöstä.

Vähän tällaista uushomonäkökulmaa siis, pelien hienouksista ja kunnon taktiikoista kun en ainakaan vielä tiedä juuri tuon taivaallista. Esim. luonteiden tärkeys unohtuu ainakin minulla pokemoneja napatessa.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #28 : Heinäkuu 26, 2012, 00:05:46 »
Vähän tällaista uushomonäkökulmaa siis, pelien hienouksista ja kunnon taktiikoista kun en ainakaan vielä tiedä juuri tuon taivaallista. Esim. luonteiden tärkeys unohtuu ainakin minulla pokemoneja napatessa.

Eihän siinä mitään. Vaikka minä olen pelannut sieltä Generation 1:stä saakka (Blue/Red/Green/Yellow) niin en minäkään tajunnut kaikkia näit hienouksia kuin tässä viime vuosina ja enkä varmana vieläkään osaisi esim. olla muita pelaajia vastaan kun poksujen movesetit ja sun muut on aina ihan sekalaiset ja randomit.

Kunhan alotat pelailee ihan normaalisti niin siinä sitten oppii. : )

everinom

  • Vieras
Vs: Pokémon
« Vastaus #29 : Heinäkuu 26, 2012, 12:33:34 »
Toiveena olisi hankkia DS tai 3DS ja ostaa HeartGold tai SoulSilver...

Hanki 3DS. Et tuu katumaan.

Ittelläni Lilligantin kehitys meneillään. lvl 100 saaminen on aikasen vaikeeta black/whitessa