Kirjoittaja Aihe: Pokémon  (Luettu 71410 kertaa)

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #90 : Lokakuu 23, 2012, 17:44:48 »
Itselläkin on kamala määrä siirrettävää. Vasta viisi olen saanut siirrettyä GTS:n kautta, koska olen niin luuseriforeveraloneotus. Nyt tuli kyllä stoppi, kun tajusin että en onnistukaan siirtämään joitain legendaarisia, kun en ole nähnyt niitä White kakkosessa vielä-->Vitutus.

Hyhhyihyii, ei tolleen voi siirtää mitään. Pelkästään Wireless/IR Tradet on jo kamalia.

Kokeilin jo aikaisemmin pelin julkaisupäivänä noutaa sitä, mutta nature oli aina väärä ja kyrpä otsassa re-starttasin DS:n, kunnes ragequittasin loppujen lopuksi :I Toivottavasti tällä kertaa tulisi oikea nature.

Enpäs tajunnutkaan yrittää resettailla Genesectille mtn järkevää naturea. Noh, meni jo. :V

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #91 : Lokakuu 23, 2012, 18:11:44 »
Itselläkin on kamala määrä siirrettävää. Vasta viisi olen saanut siirrettyä GTS:n kautta, koska olen niin luuseriforeveraloneotus. Nyt tuli kyllä stoppi, kun tajusin että en onnistukaan siirtämään joitain legendaarisia, kun en ole nähnyt niitä White kakkosessa vielä-->Vitutus.

Hyhhyihyii, ei tolleen voi siirtää mitään. Pelkästään Wireless/IR Tradet on jo kamalia.
Kamalaahan se on, mutta oli pakko kuitenkin jo valmiiksi ottaa talteen muutama. Olin kärsimätön ja toisaalta sen takia eilen vähän tulikin probleemia, kun yritin siirtää kaksia shinya Gyaradostani Black-->White 2 ja yhtäkkiä DS ei enää tunnistanu Blackia ja siinä meinas sitten tulla kauhea itkuparkuhuutoraivarit, koska kaikki awesumit pokemonit ompi vielä Blackissa..... Ei vittu jos menettäisin ne. Yli vuoden niitä keräilly ja kasassa jo yli 400, tarkoitus White kakkosessa saada dexi täyteen vihdosta viimein, jos ja kun tulisi eventtejä joista saisi näitä event exclusive-poksuja, esim. Mew ja Jirachi.

Kokeilin jo aikaisemmin pelin julkaisupäivänä noutaa sitä, mutta nature oli aina väärä ja kyrpä otsassa re-starttasin DS:n, kunnes ragequittasin loppujen lopuksi :I Toivottavasti tällä kertaa tulisi oikea nature.

Enpäs tajunnutkaan yrittää resettailla Genesectille mtn järkevää naturea. Noh, meni jo. :V

Itsekin tajusin sen vasta Genesectin kohdalla... Prkl, olisi se Keldeokin ollut parempi, samoin muut vanhemmat event-poksut.

Ja ei, Gentle nature on tullut nyt neljä kertaa (en halua ötökästäni lempeää, vaan raa'an tappajan). Yksi Timid oli myös, mutta Hasty kuulostaa paljon paremmalta. Varsinkin kun on tuo Hasty (+speed, -defense), U-turn (+STAB) ja lopuksi 120 base attack, niin....  Me gusta. Saisipa Zoroark myös STABin kyseisestä attackista.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #92 : Lokakuu 23, 2012, 18:17:17 »
Yli vuoden niitä keräilly ja kasassa jo yli 400, tarkoitus White kakkosessa saada dexi täyteen vihdosta viimein, jos ja kun tulisi eventtejä joista saisi näitä event exclusive-poksuja, esim. Mew ja Jirachi.

Mullaki nyt ois myös Black 2:een tarkoitus saada Pokédex completettua. Ainoat joiden saanti huolestuttaa on Groudon, Keldeo ja Meloetta. Kaikki muut saan kunhan jaksan pyydystää/evolvaa/yms.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #93 : Lokakuu 23, 2012, 18:28:34 »
Mullaki nyt ois myös Black 2:een tarkoitus saada Pokédex completettua. Ainoat joiden saanti huolestuttaa on Groudon, Keldeo ja Meloetta. Kaikki muut saan kunhan jaksan pyydystää/evolvaa/yms.

Itseäni huolettaa enemmän Kyogre kuin Groudon. Pitäisi vain jaksaa pelata tuota SoulSilveriä, että voittaisi Redin ja sitä kautta saisi sitten tuon Groudonin. Mutta laiskuuuuuus ja koulu ei ole kiva asia :I

Mutta jooh, pitää vain pyydystää, breedaa ja evolvaa niin kyllä ne kaikki sitten joskus on koossa. Toivottavasti ennen seuraavaa geniä.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #94 : Lokakuu 23, 2012, 18:33:52 »
Itseäni huolettaa enemmän Kyogre kuin Groudon.

Noh, mulla ei ole yhtäkään peliä mistä saisin Groudonin enkä saa sitä nähdyksi mitenkään joten en voi yrittää GTS:stä.

Mutta mun pelastus tähän asiaan liittyen tulee kyllä lauantaina käymään. Sitten se ois vain Keldeo ja Meloetta.

PS: Mun Genesect onkin Gentle. Uuuusseeleesss.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #95 : Lokakuu 27, 2012, 21:31:21 »
Tänään koitti kissanpäivät, kun sainkin vihdosta viimein Hastyn Genesectin... Me gusta

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #96 : Lokakuu 30, 2012, 10:29:19 »
Kyllä se GTS on taas hassu paikka. Kun J_onn_en avustuksella sain dexiin merkinnän Groudonista niin heitin sitten yhen Ditton GTSään että sais oman Groudonin. Eilen sitten katoin että oliko tullut ja voi kyllä oli, Shiny Groudon. Ihme juttu.

Oon myös ylpee mun Black 2:sta kun oikeesti vihdoinkin en ole rushannut läpi niinkuin yleensä. Kohta 50h playtime mutta 6 gymiä menty.
Ottaa aina paahan kun yleensä se menee rushimiseks ja jossain 25-30h. This time things were different.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Pokémon
« Vastaus #97 : Lokakuu 30, 2012, 13:40:09 »
Oon myös ylpee mun Black 2:sta kun oikeesti vihdoinkin en ole rushannut läpi niinkuin yleensä. Kohta 50h playtime mutta 6 gymiä menty.
Ottaa aina paahan kun yleensä se menee rushimiseks ja jossain 25-30h. This time things were different.

itse halusin rushaa pelin läpi nopeesti mutta kävin samalla juttelemessa kaikille ihmisille kaupungissa. oli pakko päästä ev kehittää nopeesti : >

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #98 : Marraskuu 02, 2012, 18:04:30 »
Shiny Groudon.... Minäkin haluan.... Ehkä seuraavassa elämässä.

Joo, on jäänyt meikäläiseltä tuo Pokemonin peluu nyt hieman. Pitäisi breedaa nuo nykyiset Pokemonit tiimissä ja ev kehittää ne, että sais sitten tiimin, jolla taistella tosissaan ja pitää nykyinen tuollaisena varatiiminä ja kaikkea ylimääräistä varten.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Pokémon
« Vastaus #99 : Marraskuu 19, 2012, 11:07:18 »
Jaha Fire Redin pikanuzlocke vedetty läpi
Tiimu läpipäästyä:
Lv 61 Charizard (Uru)
Lv 59 Lapras (Lara)
Lv 59 Graveler (Fred)
Lv 60 Vileplume (Sprout)
Lv 59 Hypno (Irene)
Lv 58 Snorlax (Big Mama)
Kahdesta viimeisestä ei ollu kauheesti liigan aikana hyötyä mutta hyviä membureita silti :"D Jonkimoinen pitempi grindaussessio piti enne liigaa pitää (saatana ku ei oo FR tarpeeks vahvoja trainereita missää, aina menee pitkää grindata :T) ja den perää vetiki aika sulavasti läpi 8D
8 kuollutta yhteensä, piece fur them
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #100 : Tammikuu 24, 2013, 17:50:40 »
Black 2 ja White 2:ssa olisi tällä hetkellä WiFi Mystery Gift event josta saa Lvl 50 Keldeon.
Joten kannattaa napata ennenkuin event loppuu.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pokémon
« Vastaus #101 : Tammikuu 24, 2013, 18:43:04 »
^ Getto da-ze!
Joo, ei vieläkään itellä W2 läpi

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #102 : Tammikuu 25, 2013, 09:08:59 »
Ei ole minullakaan Black 2 vaikka siinä on jo +60h playtime.
Hitaasti hyvä tulee.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #103 : Tammikuu 25, 2013, 15:43:00 »
Itselläni on peliaikaa +125h, enemmänkin olisi mutta ei ole ollut inspistä pelata viime aikoina ja kehittää kilpailukelposta tiimiä. Mutta nyt, latasin tuon Keldeon ja nyt alkaa operaatio etsi Timid-naturella oleva yksilö. Saas nähdä kuinka helvetin monta kertaa joudun re-starttaamaan DS:n että tulee se oikea.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #104 : Helmikuu 15, 2013, 11:06:11 »
Nähtävästi Ninfian englanti nimi on Sylveon.

Videossa nähdyt iskut ei kauheasti kerro mahdollisesta tyypistä myöskään.


Tulipahan se Black 2 mentyä läpi ei niin mallikkaasti.
E4 no problem, mutta champion sitten. 4/6 monsuista heikkoja Earthquakelle ja Starmie oli melkeinpä ainut jolla pystyi hyökkäämään (Ice Beam).
Nyt kun keksisi jonkun tiimin Battle Subway/PWT:hen.
Niin ja tulipahan hankittua Meloetta niin potenttiaalisesti pystyn saamaan koko dexin täyteen jos vaan jaksan pyydystellä ja ettiä.