Kirjoittaja Aihe: Mitä pelaat juuri nyt?  (Luettu 293893 kertaa)

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #615 : Elokuu 01, 2015, 05:22:00 »
Co-op on lasten AI abuse hugbox, pelatkaa head to head
Mutta tulen peppukipeksi kun häviän ;_;
Eikä peppukipu ole hauksaa.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #616 : Elokuu 02, 2015, 19:35:07 »
Final Fantasy X | X-2 HD Remaster

Ei tätä yhtä innokkaasti pelaa kuin silloin kymmenisen vuotta sitten, mutta paremman puutteessa ja Phantom Painia odotellessa..

suwahgo

  • Vieras
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #617 : Elokuu 02, 2015, 19:40:25 »
Haluun kans ton remaken ,-,

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #618 : Elokuu 02, 2015, 22:32:53 »
Dragon age: Origin alko taas maistumaan. Oon jo kaksi kertaa lopettanut sen pelaamisen. Katotaan mitä tällä kertaa käy.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Habatsuki

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #619 : Elokuu 05, 2015, 22:32:41 »
On muuten hävyttömän hyvä peli kunhan pääsee vauhtiin. Alku on vähän töksähtävän tuntuinen etenkin jos ei ole Etrian Odysseyta pelannut ennen, mutta sitten kun hahmot alkaa oppimaan kunnolla taitoja ja tajuaa miten hauskan rikkinäisiä synergioita ja set uppeja voi saada, se muuttuu aivan eri tuntuiseksi. Itse pelasin sen hiljattain uudestaan läpi hard modella, ja nautin edelleen joka hetkestä. Jos yhden pro tipin voin antaa niin käydä molempia MC:itä. Ovat muutenkin pelin parhaita hahmoja, mutta erästä juttua varten kannattaa molemmat olla kehitettyjä.
Oon nyt kolmannessa dungeonissa ja ei ole tarvinnut synergioita vielä miettiä kun tappelut päättyy usein mun kahden hahmon Mahama loitsuun.
Ehkä mä rupeen grindaamaan muitakin hahmoja niin saan parempaa tuntumaa synergioista.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #620 : Elokuu 05, 2015, 23:15:38 »
Oon nyt kolmannessa dungeonissa ja ei ole tarvinnut synergioita vielä miettiä kun tappelut päättyy usein mun kahden hahmon Mahama loitsuun.
Ehkä mä rupeen grindaamaan muitakin hahmoja niin saan parempaa tuntumaa synergioista.
Instant killit kyllä trivialisoivat random taistelut aivan täysin. Yhdistää vielä Impure Reachin niin ylemmän tason valo- tai pimeystaika tappaa melkein aina vaikka vihollinen resistoisi sitä. Ja tuota synergiaa lähinnä tarvitaan FOE:ja ja pomoja vastaan, esimerkiksi nämä Link-taidot ovat aivan hävyttömiä kun niihin panostaa.

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #621 : Elokuu 06, 2015, 00:00:44 »
Spoiler (click to show/hide)
Taisin päästä sit toiselle routelle. Mitäköhän tästä sit tulee.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #622 : Elokuu 09, 2015, 03:23:12 »
Race the Sun
Loputon, nopeatempoinen, simplistinen lentely-väistely peli. Mukavaa vaihtelua XIV:n ja Shogun 2:n lomassa. Tänään ilmaiseksi ladattavissa Steamissa.
Shogun 2 Co-op gampania WHEN!!!
Fuck you!
Just on yks kooppi-kamppanja kesken ja tekee taas mieli poistaa koko peli.
Puuri kun kaikki menee hyvin ja kauppareitit kukoistaa, puoli japania julistaa sodan minua vastaan ja kun kutsun kaverin mukaan sotaan, niin kaikki laittaa sille rauhansopimukset menemään, jotka se tietenkin hyväksyy kunhan ensin ottaa mahdollisimman isot voitot kyseisistä diileistä. Sitten alkaa rannoille saapumaan laivalasteittain sotilaita puollustuslinjojen taakse ja paskiaiset alkaa pistää paikkoja matalaks.
Onneksi kuitenkin agentit hoiti tilanteen kuntoon. Munkki sytytti vallattuun kaupunkiin kapinan, jonka poliisi sitten lahjoi ja niin lähti kapinakenraali valtaamaan kaupungin takaisin. hyvin tehdyn työn jälkeen sai kyllä sandaalista ja päätti vetää seppukut.
Quite a stroke of masterfull planning even if I say so myself.

Tuo kampanja kun on ohi niin en taas koske koko peliin pariin vuoteen.
Ottko koittanu tätä modia. Ite tää sai mut taas takas tähän = http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=448069215
Ja sit kun kyllästyy tähän niin varmaa taas Fall of samuraita tai sit vois vetää ehkä ekaa kertaa sen rise of samurain läpi kun en ole sitä päässy :D
Onkos tossa diplomatiaa korjattu mitenkään? Nyt kun on Rise of the Samurai kampanja loppupuolelle, niin tuo AI:n käytös on ihan naurettava. Klaani, jolla on yksi kokonaan piiritetty provinssi ja armeija joka koostuu yhdestä kenraalista, ei suostu luovuttamaan ja tekemään rauhansopimusta tai alkaa vassaliksi pelin suurimmalle klaanille vaikka olisi diilistä rahaakin tarjolla. Lisäksi, niitä rauhansopimuksia jotka ollaan saatu rikotaan ihan miten sattuu vaikka ne olisi tehty edeltävällä vuorolla. Muihin ongelmiin löytyy kyllä modeja, mutta diplomatiaan ei näytä kovin moni koskevan.

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #623 : Elokuu 09, 2015, 11:34:58 »
Race the Sun
Loputon, nopeatempoinen, simplistinen lentely-väistely peli. Mukavaa vaihtelua XIV:n ja Shogun 2:n lomassa. Tänään ilmaiseksi ladattavissa Steamissa.
Shogun 2 Co-op gampania WHEN!!!
Fuck you!
Just on yks kooppi-kamppanja kesken ja tekee taas mieli poistaa koko peli.
Puuri kun kaikki menee hyvin ja kauppareitit kukoistaa, puoli japania julistaa sodan minua vastaan ja kun kutsun kaverin mukaan sotaan, niin kaikki laittaa sille rauhansopimukset menemään, jotka se tietenkin hyväksyy kunhan ensin ottaa mahdollisimman isot voitot kyseisistä diileistä. Sitten alkaa rannoille saapumaan laivalasteittain sotilaita puollustuslinjojen taakse ja paskiaiset alkaa pistää paikkoja matalaks.
Onneksi kuitenkin agentit hoiti tilanteen kuntoon. Munkki sytytti vallattuun kaupunkiin kapinan, jonka poliisi sitten lahjoi ja niin lähti kapinakenraali valtaamaan kaupungin takaisin. hyvin tehdyn työn jälkeen sai kyllä sandaalista ja päätti vetää seppukut.
Quite a stroke of masterfull planning even if I say so myself.

Tuo kampanja kun on ohi niin en taas koske koko peliin pariin vuoteen.
Ottko koittanu tätä modia. Ite tää sai mut taas takas tähän = http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=448069215
Ja sit kun kyllästyy tähän niin varmaa taas Fall of samuraita tai sit vois vetää ehkä ekaa kertaa sen rise of samurain läpi kun en ole sitä päässy :D
Onkos tossa diplomatiaa korjattu mitenkään? Nyt kun on Rise of the Samurai kampanja loppupuolelle, niin tuo AI:n käytös on ihan naurettava. Klaani, jolla on yksi kokonaan piiritetty provinssi ja armeija joka koostuu yhdestä kenraalista, ei suostu luovuttamaan ja tekemään rauhansopimusta tai alkaa vassaliksi pelin suurimmalle klaanille vaikka olisi diilistä rahaakin tarjolla. Lisäksi, niitä rauhansopimuksia jotka ollaan saatu rikotaan ihan miten sattuu vaikka ne olisi tehty edeltävällä vuorolla. Muihin ongelmiin löytyy kyllä modeja, mutta diplomatiaan ei näytä kovin moni koskevan.
Ite pelasin tota modia sen verran et kyl sitä vissin vähä on ainakin AI:ta muutettu, mut en ole varma. Foorumeilla luki et Ai on erillainen ja omasta kokemuksesta mun vassalit tai muut puolulaiset ei ainakaan ihan heti pettäny mua mikä on ihan kiva. Koita modia ja kato mitä käy :D Ite jus pelailen sitä.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #624 : Elokuu 12, 2015, 20:39:11 »
Noin, Dead Space 2 läpi. Olipahan kyyti. Voisi jopa sanoa, että melkeen sen kahden euron arvoinen mitä siitä tuli maksettua. Ei kyllä voi tuota kutsua kauhupeliksi pahalla tahdollakaan. Tippuu minun mittareiden mukaan johonkin räiskintä-toiminta kategoriaan. Pitihän se valppaana pelatessa ja saattoi siinä muutamat jump scaret olla, mutta aika mietoa tavaraa kaikenkaikkiaan.

Niin ja se shogun kampanjakin meni läpi. Loppu oli taas melkoinen antikliimaksi, sillä koska ei jaksettu pistää puolta japania matalaksi tarvittavien provinssien valtaamiseksi, niin laitettiin sen sijaan junsatsushit matkaan ja lahjottiin kaikki loput tarvittavat paikat ja parit armeijat niitä turvaamaan.

Seuraavaksi vuorossa vissiin lisää MGS Ground Zeroesia ja tietenkin FFXIV:tä.

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #625 : Elokuu 14, 2015, 16:32:05 »
Ground zerossa yritän saada kaikkia achivimentteja ja sit säädän dank soulssia ja vähä kaikkee kivaa.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #626 : Elokuu 27, 2015, 22:28:27 »
C&C: Tiberian Sunia foorumiporukalla. (Selleri & Sai)
Hienot mätöt ollu tässä jo kahden illan ajan, mutta nyt pari viimestä peliä on kaatunu milloin mihinkin virheilmotukseen. Get your shit together, game.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #627 : Elokuu 28, 2015, 02:04:51 »
Ei oo välttämättä C&C tarkotettu ihan nykykoneille

ps red alert > tiberian sun
Marked for deletion (old).

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #628 : Elokuu 28, 2015, 14:04:38 »
ps red alert > tiberian sun
Tää on totuus. En ymmärrä Sellerin fetissiä just tätä tiettyä C&C peliä kohtaan.

Generalsia varmaan seuraavaks Shockwave modin kanssa.

Ensviikolla alkaakin sit Phantom Pain, höhö.

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #629 : Elokuu 31, 2015, 14:22:42 »
Sain alpha accessin tämmöiseen: https://www.fortnite.com/
Ihan hauska tower defense tyylinen peli. Keskittyy paljon rakentamiseen ja valmisteluun.