Kirjoittaja Aihe: Mitä pelaat juuri nyt?  (Luettu 293962 kertaa)

Larre

  • Vieras
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #630 : Syyskuu 12, 2015, 15:51:18 »
Bäfä nelkkua kun sattu premium-paketti lähtemään ihan kohtuu hintaan Originista (20 €).

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #631 : Syyskuu 20, 2015, 12:37:10 »
Aloin just pelata Talos Principlea ja voin jo nyt sanoa et tämä peli on paras puzzle-peli mitä olen koskaan pelannut. Lisäksi, peli herättää metafyysisiä kysymyksiä joten en suosittele peliä ihmisille jotka pelkäävät maailmankaikkeuden, sielun ja olemassaolon käsittelyä.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #632 : Syyskuu 26, 2015, 02:56:25 »
Pääsinpä äsken läpi tuon Undertalen. Oli muuten todella monella tasolla aivan omaa luokkaansa. Menee saman tien kahdelle henkilökohtaisista listoistani, jotka ovat "Parhaat viimeiset pomot" ja "pelit joita jokaisen pitäisi pelata".

Tietämättömille tiedoksi, se on periaatteeltaan JRPG jossa ei tarvitse tappaa ketään ellei halua, ja siihen kannustetaankin, mutta valinta on sinun. Se kehittyy sitten aivan omiin sfääreihinsä joita ei voi ennustaa, enkä muista missään pelissä olleen näin omaperäisiä juonenkäänteitä ja mekaniikkoja. Valtavan hyvä peli, kympillä lähtee Steamista. Soundtrackikin on todella kivaa kuunneltavaa. En oikeastaan voi riittävästi ylistää paljastamatta asioita, mutta oli yksi elämäni hienoimmista 9 tunnista.

Habatsuki

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #633 : Lokakuu 12, 2015, 18:55:27 »
Pääsinpä äsken läpi tuon Undertalen. Oli muuten todella monella tasolla aivan omaa luokkaansa. Menee saman tien kahdelle henkilökohtaisista listoistani, jotka ovat "Parhaat viimeiset pomot" ja "pelit joita jokaisen pitäisi pelata".

Vedin eilen läpi Pacifist endin läpi. Laittaisin tän läpi vedettyihin mutta ois vielä genocide mode jäljellä (Jos mun sydän kestää tappamaan kaikki pelin söpöt hahmot!)

Tomotin

  • Average Dog
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • now with -1000 karma!
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #634 : Lokakuu 12, 2015, 19:11:36 »
Noh, lähiaikoina tullut pelattua Underta- hetkinen... Jaaha, muutkin pelannut kyseistä peliä... Noh, ainakin erikoinen tapa mainita että palasin jälleen... Undertale on silti kyllä mahtava peli......
Positiivinen (?) Asenne kaikkialla

Teen musiikkiakin joskus: https://soundcloud.com/swiftystab

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #635 : Lokakuu 12, 2015, 19:14:20 »
Pääsinpä äsken läpi tuon Undertalen. Oli muuten todella monella tasolla aivan omaa luokkaansa. Menee saman tien kahdelle henkilökohtaisista listoistani, jotka ovat "Parhaat viimeiset pomot" ja "pelit joita jokaisen pitäisi pelata".

Vedin eilen läpi Pacifist endin läpi. Laittaisin tän läpi vedettyihin mutta ois vielä genocide mode jäljellä (Jos mun sydän kestää tappamaan kaikki pelin söpöt hahmot!)
Ei vitsi, meil samat.
Tosiaan pacifist runin vedin itse myös, tosin ensin neutral pacific lopulla ja lopun soft resetistä good end. Missään vaiheessa en itse ainakaan pystynyt ennakoimaan pelin juonta ja huumori kolahti monessa kohtaa omaan huumorintajuun. Pelin musiikkeja on myös tullut soitettua moneen otteeseen.
Lesser dog best dog
10/10

Just_se

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #636 : Lokakuu 13, 2015, 17:27:24 »
avgn adventures ja todella puuduttavaa jyystämistä kun ei ole peliohjainta tietokoneelle :c

Jos joku kerkeää niin linkatkaa mulle joku hyvä/halpa steampeleihin sopiva ohjain
Hengitä syvään ja vedä henkeä

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #637 : Lokakuu 13, 2015, 18:46:11 »
^
Jos omistat PS3-ohjaimen niin toimi seuraavanlaisesti:

Lataa ja asenna tämä.

Sitten mene tänne, tarkista vaatimukset ja lataa viimeisin versio ja noudata toimintaohjeita tuossa foorumipostissa. Itse latasin aikoinaan ja toimii kuin unelma.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #638 : Lokakuu 13, 2015, 18:58:57 »
^
Jos omistat PS3-ohjaimen niin toimi seuraavanlaisesti:

Lataa ja asenna tämä.

Sitten mene tänne, tarkista vaatimukset ja lataa viimeisin versio ja noudata toimintaohjeita tuossa foorumipostissa. Itse latasin aikoinaan ja toimii kuin unelma.
Tai sitten lataa suoraan DS3 Toolin. Itse suosin sitä, tai oikeastaan siitä vielä parempaa versiota eli Better DS3 Tool. Tuo normi toimii netin avulla, mutta se on oleellinen osa joka täytyy ensin asentaa että pystyt käyttämään Betteriä, joka on paljon yksinkertaisempi ja parempi kuin normi eikä vaadi nettiyhteyttä toimiakseen. Käyttänyt pari vuotta tuota normia ja nyt vuoden Betteriä. Toimii hyvin ja pystyy PS3-ohjaimen asetusten lisäksi emuloimaan Xboxin ohjainta. Normilla pystyy vetään myös PS2 ja PS1-asetuksilla, mutta kukapa niitä tänä päivänä tarvitsee.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #639 : Lokakuu 14, 2015, 00:07:02 »
^
DS3 Toolia käytin itsekin, mutta tuo nykyään käyttämäni on paljon miellyttävämpi käyttää kunhan saa tuon asennusrumban hoidettua. Ohjain vain koneeseen kiinni ja se on siinä. Lisäksi kone aina välillä valitti DS3:n kanssa haittaohjelmista.

Just_se

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #640 : Lokakuu 14, 2015, 12:21:26 »
Kiitos paljon

Näillä mennään
Hengitä syvään ja vedä henkeä

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #641 : Marraskuu 03, 2015, 14:43:57 »
Handsome Collection (PS4) getto da ze

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #642 : Marraskuu 05, 2015, 16:26:59 »
Tree of saviorin closed beta..
Tätä apinoiden määrää... ><
Ens viikolla tuleekin FFXIVn 3.1 patchi, josko siitä uutta innostusta taas~
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #643 : Marraskuu 05, 2015, 16:38:17 »
Vuosia kai myöhässä ruvennut pelailemaan Teraa, kun selvitin että paska läppärini pystyy kuin pystyykin siihen.

Ainakin voin olla söpö puputyttö
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Tomotin

  • Average Dog
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • now with -1000 karma!
    • Profiili
Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« Vastaus #644 : Marraskuu 05, 2015, 16:47:19 »
Noh, joskus Ragnarok Onlinea, mutta yleensä pelaan yksikseni Fistful of Fragia. Se on spagettilänkkäripeli. Kuuntelen Ennio Morriconea samaan aikaan kun ammun porukkaa naamaan revolvereilla. Hauska peli, ilmainenkin.
Positiivinen (?) Asenne kaikkialla

Teen musiikkiakin joskus: https://soundcloud.com/swiftystab