Kirjoittaja Aihe: Heipä hei alla vänner!  (Luettu 15173 kertaa)

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #15 : Kesäkuu 10, 2012, 22:35:33 »
Häh ei jaarittelua, enkö minä saakkaan lukea seinä tolkulla teksitä?!


Tenshi vai Yuuka?
Minkä alan touhouka tai anime/manga-fani olet? Piirrätkö? Cosplayaatko? Vai muuta tai monta eriä yhdessä paketiss?


Nyt kyllä tuli iskettyä sellaiseen seinään ettei kumpikaan ole tuttu meikäläiselle... No... Kauhean uusi kumminkin Touhoun parissa sen jatkuvan on off homman kanssa... Joten vaikea vastata... Pitääpä lunttia jotain noista ennen kuin saan vastauksen *lunttimisen jälkeen* Kai se on tuo Tenshi... Jos ei muuten mutta sillä on siniset ja pitkät hiukset. Nainen pitkillä hiuksilla on jotain niin kaunista ^^. Nyt mulle tuli taas ikävä mun omia pitkiä hiuksia... No eikun eteenpäin!

Minkä fani olen... Vaikea... Sanoisin Fatlus fani jos se olisi yleinenkin fani homma mutta ei... Bleach manga on jotain niin... No niin mahtavaa... Ja animeistä Black Lagoon ja Code Geass tulee aina mieleen. Touhokana olen ollut hyvin vähän aikaa vasta niin vaikea sanoa siitä juurikaan... En piirrä ikävä kyllä, osaan piirtää kaikkea muuta kuin elävää materiaalia. Ja siinäkin kestää pitkä tovi ennen kuin olen tyytyväinen omaa tulokseen... Tarkoitukseni olisi cossata Aconissa kuolemaa, ensimmäinen cossi kertani siis tulossa. Ongelmana atm, on että hyvin vahvasti näyttää että teen reissun yksin ja olen siellä omassa seurassani kunnes onnistun tunkeutumaan muiden seuraan.

Eiköhän tuo selittänyt hyvin epäselvästi miten tämä meikäläisen homma menee.

Edit: Miksi ei tullut Äidinkielen yo:ssa näin sujuvasti lisää tekstiä paperille kuin tänne?! Nyt ei ole kyllä kirjoittamisen lahjat tasan menny mun elämässä...

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #16 : Kesäkuu 10, 2012, 23:16:19 »
lisää ihmisiä jotka pitää Castlevaniasta. arvostan suuresti.
tervetulloon kirjavan joukon jatkoksi

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #17 : Kesäkuu 11, 2012, 11:27:38 »
Höhöö! Toinenkin salolainen!

Castlevania on paras.

Tiiu

  • Vieras
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #18 : Kesäkuu 19, 2012, 10:54:33 »
JEIJ salolaisia lisää x3

kukkuluuruu vai lullukuuruu?

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #19 : Kesäkuu 19, 2012, 22:22:27 »
Mistä helvetistä teitä salolaisia ilmestyy, mä luulin että tää on kuollu kaupunki... Ainakin tämän aiheen saralta... Oonko mä vaan ollut niin kauan piilossa omassa kodissa etten oikeasti tiedä mitä ihmettä tuolla Salossa tapahtuu... Vaikka asun vielä lähellä keskustaa...

kukkuluuruu vai lullukuuruu?

Jos mä nyt jätän vastaamatta ainakin sen mikä tuli ensimmäiseksi mieleen... Mutta oisko sitten Kukkuluuruu, varsinkin kun on kummipoika ^^

Päätön

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 27
  • Tonnin torpeedo
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #20 : Kesäkuu 19, 2012, 22:23:58 »
Kas hei!
Suora vai suffle?

Teretulemast vain minultakin.
"päältä kiiltelee, siältä mätänee" -Merkin Kantaja

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #21 : Kesäkuu 19, 2012, 22:30:07 »
Suora vai suffle?

Joo, tämä meni nyt niin ohi kuin olla ja voi... Sen vastauksen voi hakea tuolta muutaman mailin takaa jos sitä nyt silloinkaa ymmärtää... Sanotaan nyt suffle vain sen takia että tulee mieleen Suffeli patukka ^^

Tiiu

  • Vieras
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #22 : Kesäkuu 21, 2012, 15:45:58 »
Eiku luulet vaa, että salo olisi kuollu.. tiedän monia muitakin ystäviä salost jotka pitää touhousta mutta juurikaan niitä täällä foorumilla ole yhtää Dx...

Roppari

  • Vieras
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #23 : Marraskuu 03, 2012, 23:25:19 »
Huomasinpa sinut jotenkin täältä muiden joukosta juurikin tuon takia että vaikutat aika kovalta luulta kun olet menettänyt noin paljon ja jaksat täällä heilua. Oli pakko panna kaveripyyntöä MSN:ssä.