Kirjoittaja Aihe: DotA 2 ja BB:CS:EX  (Luettu 14993 kertaa)

Beardmaster

  • Vieras
Vs: DotA 2 ja BB:CS:EX
« Vastaus #15 : Lokakuu 22, 2012, 23:16:05 »
noni perkele. oisko vkl dotaa porukalla? sovitaa tarkemmin tässä pitkin viikkoa. itseäni hieman vähä himottais kokeilla taas vaihteen vuoks. kokemusta kyllä löytyy. koulussa tuli hakattuu dota wc3 versiona aik lailla ja nyt tuota LoLia pelannu vuoden nii eiköhän MOBA pelit oo tuttuja. kunha saan pelaa vittu dirgellä  8)

IvanR

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: DotA 2 ja BB:CS:EX
« Vastaus #16 : Lokakuu 23, 2012, 06:45:38 »
Lankaan liittyen, BlazBlue Continuum Shift Extend löytyy PS3:lle mutta kieltäydyn pelaamasta sitä ihmisiä vastaan. Kerran kokeilin ja kakkosohjain päätyi päätyi erään aasialaisen käsiin, jolloin huomattuani näppäinten painelun turhaksi vain katselin erän ajan ruutua epäuskoisena "What's happening...?"-ilmeellä hahmoni lennellessä iskujen voimasta pitkin kenttää terveyspalkin tyhjetessä.
C'mon, auta mua treenaa. Kyllä se taito ajan myötä tulloo. Eikä voitoilla ja häviöillä nyt niin paljoa merkitystä oo, heh.
"If you want to fight the boss,
You should grind enough levels first."
 - T. Edison

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: DotA 2 ja BB:CS:EX
« Vastaus #17 : Lokakuu 23, 2012, 22:01:01 »
Lankaan liittyen, BlazBlue Continuum Shift Extend löytyy PS3:lle mutta kieltäydyn pelaamasta sitä ihmisiä vastaan. Kerran kokeilin ja kakkosohjain päätyi päätyi erään aasialaisen käsiin, jolloin huomattuani näppäinten painelun turhaksi vain katselin erän ajan ruutua epäuskoisena "What's happening...?"-ilmeellä hahmoni lennellessä iskujen voimasta pitkin kenttää terveyspalkin tyhjetessä.

Kuulostaa siltä että Sai on taas ottanut Noelin ja mennyt nyyppätaktiikalla, eli Chain Revolverilla :'D

Dota 2 kiinnostaa mutta koneen tehot ei siihen riitä itkemälläkään, mutta BlazBluet ovat nam. Harmi vain että XBOX360:ssä ei ole nettiä käytössä (ja minulla olisi muutenkin vain Calamity Trigger Continuum Shiftin sijasta), eli se siitä nettipelaamisesta. Tarinamoodit ovat kyllä kultaa, ja en osaa täysin vihata mitään hahmoa tarinan perusteella, pelattavuuden kylläkin.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


ObD

  • Vieras
Vs: DotA 2 ja BB:CS:EX
« Vastaus #18 : Lokakuu 23, 2012, 22:12:05 »
Dota 2 kiinnostaa mutta koneen tehot ei siihen riitä itkemälläkään, mutta BlazBluet ovat nam. Harmi vain että XBOX360:ssä ei ole nettiä käytössä (ja minulla olisi muutenkin vain Calamity Trigger Continuum Shiftin sijasta), eli se siitä nettipelaamisesta. Tarinamoodit ovat kyllä kultaa, ja en osaa täysin vihata mitään hahmoa tarinan perusteella, pelattavuuden kylläkin.

Voin antaa sulle beta keyn jos vaikka joskus saisit mahollisuuden sitä pelailla.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: DotA 2 ja BB:CS:EX
« Vastaus #19 : Lokakuu 24, 2012, 09:15:43 »
Lankaan liittyen, BlazBlue Continuum Shift Extend löytyy PS3:lle mutta kieltäydyn pelaamasta sitä ihmisiä vastaan. Kerran kokeilin ja kakkosohjain päätyi päätyi erään aasialaisen käsiin, jolloin huomattuani näppäinten painelun turhaksi vain katselin erän ajan ruutua epäuskoisena "What's happening...?"-ilmeellä hahmoni lennellessä iskujen voimasta pitkin kenttää terveyspalkin tyhjetessä.

Kuulostaa siltä että Sai on taas ottanut Noelin ja mennyt nyyppätaktiikalla, eli Chain Revolverilla :'D

lol, mitä vikaa siinä sitten on? Mielummin minä Noelia vastaan taistelen kuin Jiniä vastaan

Mutta tosiaan, itsehän en pelaa DotA:a, (voisin ehkä muuten pelatakin mutta koneeni on n. 6-8 vuotta vanha eikä mikään meinaa pyöriä sillä) ja minullakin on vain tuo Calamity Trigger Xboxille, ja tietystikään minulla ei ole nettiä.

IvanR

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: DotA 2 ja BB:CS:EX
« Vastaus #20 : Lokakuu 27, 2012, 19:59:12 »
Lankaan liittyen, BlazBlue Continuum Shift Extend löytyy PS3:lle mutta kieltäydyn pelaamasta sitä ihmisiä vastaan. Kerran kokeilin ja kakkosohjain päätyi päätyi erään aasialaisen käsiin, jolloin huomattuani näppäinten painelun turhaksi vain katselin erän ajan ruutua epäuskoisena "What's happening...?"-ilmeellä hahmoni lennellessä iskujen voimasta pitkin kenttää terveyspalkin tyhjetessä.

Kuulostaa siltä että Sai on taas ottanut Noelin ja mennyt nyyppätaktiikalla, eli Chain Revolverilla :'D

lol, mitä vikaa siinä sitten on? Mielummin minä Noelia vastaan taistelen kuin Jiniä vastaan

Noel on anti-fun hahmo.
"If you want to fight the boss,
You should grind enough levels first."
 - T. Edison