Kirjoittaja Aihe: Borderlands - You badass!  (Luettu 32428 kertaa)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Borderlands - You badass!
« : Lokakuu 24, 2012, 23:53:08 »
Lainaus
Roolipelimäisiä ominaisuuksia räiskintäpelin yhdistävä tuhti toimintapaketti
Maineikkaan Gearbox Softwaren suunnittelema Borderlands yhdistää FPS-räiskintäpelin sujuvan pelattavuuden hahmokustomointiin ja ajoneuvotaisteluihin luoden näistä yhdistelmän karua, monipuolista ja räväkkää toimintaa vaarojen täyttämällä planeetalla. -Puolenkuunpelit


I used to be Vault hunter like you....

Huomasin ettäs aikas monella (oho kato nii mullakki) on kyseisen sarjan kakkos-osa, julkaistiinhan se tässä äskettäin. ELi kenelläs kaikilla tämä on , millä alustalla, mitkä luokat, levut ja juoni-kohdat menossa?

Itselläni on tällähetkellä kakkosessa käyttössä
10 lvl Assasin
18 lvl Mechromancer
Lisäksi jos jotakuta kiinnosta aloittaa alusta/tarvitsee jelppi ekoihin tehtäviin niin itseäni ei haittaa aloittaa alusta.

Jos et vielä yhtäkään peliä sarjasta omista, niin kakkosen voi huoletta ostaa ennen ykköstä, itse ostin nähdessäni kaverin peluuta 5 min . Ykkösen hahmoja kyllä esiintyy kakkosessa , mutta itse olen uponnut peliin mukaan hyvin.  Itse pidän ainakin pelin sarjakuvamaisesta tyylistä ja asevalikoimasta:  Tuleen sytyttävä sarjatuli-puukko-sniper  ei oo kauhean paha löytö vessan ovesta.


Hahmoista paras on kyllä Marcus!
When you think about murder
Think Marcus munitions!


+ne videonauhat X,D

Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #1 : Lokakuu 25, 2012, 00:10:45 »
Kappas, a wild Borderlands thread appeared.

Mutta juu, itse hankin Borderlands 2:n Xboxille eilen ja sitä on tullut koko päivä pelailtua, tosin suurimmaksi osaksi kaverin luona moninpelinä joten en kotona ole hirveän pitkällä, matka Sanctuaryyn olisi alkamassa. Sanctuaryyn asti päästiin kaverin kanssa ja seuraavaksi olisi vuorossa Firehawkin turpaan vetäminen (tai ainakin joidenkin pöljien pyromaanien lahtaaminen, ellei Firehawkin).

Meikäläinen päätti kokeilla Mechromancerilla ja kaveri Assassinilla ja taidamme olla n. 12-levelisiä molemmat. Kotona pelailen Commandolla joka on tällä hetkellä 8-levelinen.

Mitään hirveän mahtavaa loottia ei ole vielä näkynyt, ja kaverin luona n. 75% aseista joita löysimme olivat pistooleja. Ihan hyviä ne tuntuvat olevan, riippuen toki aseen statseista. Tällä hetkellä tulee kaverin luona juoksenneltua jonkun kiväärin ja haulikon kanssa, molemmat explosive elementaleita jostakin kumman syystä. Ei kylläkään meinaa porukka hirveän kauaa pysyä hengissä kun menee sillä haulikolla ihan viereen ja ampuu sen 16 räjähtävää ammusta päin näköä. Kotona tulee juostua jonkin raketteja ampuvan kiväärin ja snipun kanssa.

Ja tosiaan, minullahan ei ole kotonani sitä nettiyhteyttä tuohon boksiin, mutta kaverin luona se nettipelikin olisi mahdollista.

Röögeri

  • Ph.D
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #2 : Lokakuu 25, 2012, 00:11:09 »
True vault hunter mode Salvadorilla, level 48. Toinen hahmo sitten commando lvl 31 jonka fast expasin Tundra expressissä olevalla xp huijauksella, koska olen sika mieheksi. Pelaan PS3:lla, jos muitakin samalla alustalla olevia immeisiä löytyy, lisätkää anaroger PSN:ään ja vedetään terramorphousta yhdessä turpaan.

Peli on kyllä hauska, siitä ei pääse mihinkään. Yksi parhaiten mieleen jäänyt hahmo on Face McShooty.
The ultimate gainer

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2012, 00:50:00 »

Yksi parhaiten mieleen jäänyt hahmo on Face McShooty.
Ei jumankauta tuolle tuli naureskeltua pitkään. :D

THANK YOU!

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #4 : Lokakuu 26, 2012, 13:59:10 »
Dave on kusipää ja ei tule ikävä.
ja Lape on pelissä peli riippuvainen

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #5 : Lokakuu 26, 2012, 14:18:13 »
Kiinnostaisiko ketään jelpata minua tappamaan se ahmatti-otus , joka söisen minkä lie vaopallo-esineen? Itse sain sen "melkein" hengiltä  (jos vittu lipas ois vaan mennyt nopeemmin niin n. kolmesta ammuksesta), mutta totesin että rahaa menee ihan  hukkaan ku kuolee koko ajan. Toki voi senki jälkeeen jatkaa meikäläisen kanssa. Eli kyseessä tuo 16-19 lvl kohta kun
Spoiler (click to show/hide)
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #6 : Lokakuu 26, 2012, 14:33:00 »
Eilen tuli vedettyä viiminen tehtävä kun siihen jäin jokunen viikko sitten koska ei jaksanut, työt ja Pokemon. Aloittelin tuota ekaa DLC aluettakkin vähäsen. Lvl 35 Siren atm btw.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #7 : Lokakuu 26, 2012, 15:18:42 »
Kiinnostaisiko ketään jelpata minua tappamaan se ahmatti-otus , joka söisen minkä lie vaopallo-esineen? Itse sain sen "melkein" hengiltä  (jos vittu lipas ois vaan mennyt nopeemmin niin n. kolmesta ammuksesta), mutta totesin että rahaa menee ihan  hukkaan ku kuolee koko ajan. Toki voi senki jälkeeen jatkaa meikäläisen kanssa. Eli kyseessä tuo 16-19 lvl kohta kun
Spoiler (click to show/hide)
ammu niin kauvan aikaa kunnes se kuolee. ammu sitä kaukaa. suojasta

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #8 : Lokakuu 26, 2012, 16:25:51 »
^
No joo suojassa sitä ammuskelenkin muttakun se tunkee viimeistään läskin päänsä/ lonkeronsa kimppuun kun deathtrap vainahtaa + padit loppuu raketinheittimestä/snipukasta koko ajan, en jaksa pelata sitä yksin pelossa että lähtee 1,5k (ihan ku tekisin rahalla muka jotain) jokaisesta kuolemasta. Kaksistaan tuo otus vainahtaa aikas nopeastikkin.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #9 : Lokakuu 26, 2012, 16:28:17 »
Yks hyvä suoja on ne laatikot siinä aukiolla misä se constructor oli. Se mato ei tuu siit ovest kovin paljoo pidemmäl.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #10 : Lokakuu 27, 2012, 02:00:48 »
Itse pyörin siinä sen yhden portin lähellä olevan kontin ympärillä ja ammuskelin sitä Tresheriä haulikolla naamaan ja heittelin Sabre Turrettia ympäriinsä kun se yritti tulla vain lyömään. Ja tuo ei ole edes vielä paha, odotapas kun pääset taistelemaan n. 4-6 Tresheriä vastaan samaan aikaan, ja mukana on Wormhole Tresher.

Spoiler (click to show/hide)

Ja tosiaan, Dave oli kusipää. Eipä tarvitse nähdä häntä enää. Tiny Tina on kyllä hauska. Varsinkin ne tehtävät.

Tällä hetkellä lvl 21 Commando (Engineer), ja ympäriinsä tulee juostua rynkyn, raketinheittimen, snipun ja haulikon kanssa. Vaikka yleensä Sabre saa tehdä suurimman osan hommista. Kivaa myös tavata niitä Badass-vihollisia kun tulee aina "Watch out, we've got a badass over here"-meemi mieleen. Lisäksi, kaiken sortin Loaderit ovat tykinruokaa meikäläisen räjähtäviä ammuksia ampuvalle Torguen rynkylle. Ja ylipäätään kaikelle mikä ei ole joko Shock tai Fire elementtiä.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #11 : Lokakuu 27, 2012, 02:11:34 »
anteeks vaa muttai aika perseestä käyttää sinkoja. ittelläni se on viimeinen ratkasu esim jos vihollinen sattuu bugittamaan. singot on raha syöppöjä ja panoksia saa niin vähän niihin vaikka olisi päivitetty täyteen.
mutta mulle se on ihan sama mitä te teette. itse ainakin tyydyn jakobsin
Spoiler (click to show/hide)
ja muutenkin jakob for the win

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #12 : Lokakuu 27, 2012, 11:04:15 »
Maliwanin E-Tech SMG ftw. Kudit menee mutta mikäs siinä.
Loput onkin sitten Jakobsei aina oikeeseen tilanteeseen (shotgun, sniper, assault rifle).
Eikä nuo Thresherit niin pahoja ole edes. Pahimmat on vaan ne badass fire thresherit  koska älytön AoE.

Röögeri

  • Ph.D
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #13 : Lokakuu 27, 2012, 11:15:09 »
Jeeps, toissapäivänä tuli gunzerker vietyä levelille 50. Kohta ois true vault hunter mode pelattu lävitte. Tällä hetkellä yritän saada legendary loottia, että pääsisin tekemään näitä spesiaalibosseja. Jos sitten aloittaisi mechromancerilla pelaamaan.

Also, hommatkaat tämä sniper rifle kun pystytte. Varsinkin TVHMssa ase oli todella tehokas ja samalla hauskaa vaihtelua:D
The ultimate gainer

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Borderlands - You badass!
« Vastaus #14 : Lokakuu 27, 2012, 17:47:44 »
^ Dodi, arvasinhan että tuon snipukan äänet on vetäny Bulman ääninäyttelijä.

I told you Bocknoi, I told you about the voice actors! They keep happening!