Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

Mahō no morin aiheellinen jaarittelu

<< < (3/48) > >>

Hagane productio:

--- Lainaus käyttäjältä: Yuyuko - Joulukuu 26, 2013, 16:11:17 ---Onkos täällä Touhou-ihmisillä mielessä jotain erityistä, mitä Comiketilta odotatte?

--- Lainaus päättyy ---

Yuuhei Satelliten uutta levyä. Hyviä themejä valinneet tällä kertaa. Odottelen yhä sitä Cinderella Cage ~Kagome-Kagome -sovitusta, koska senyan aka Mayumi Morinagan ääni on rakkaus ja kyseinen circle tekee muutenkin hyvää matskua. EastNewSoundiltakin näyttää tulevan ihan lupaavalta vaikuttavaa settiä. Niitä siis odotellessa.

Sakuyashii:
Sattuisiko kukaan tietämään olisiko Nana Takahashi mukana minkään circlen toiminnassa tämän kertaisessa Comiketissa? Hänen lauluäänensä on parhainta ikinä, mutta olen laiska enkä jaksa ottaa itse selvää.

Yuyuko:
Itse olen Ranko-fani. Tämän perusteella Sound Holicilta tulee parikin levyä. Jokusella biisillä näyttäisi Nana Takahashi laulavan.

Sakuyashii:
Aww yiss, pitääkin pitää erinäisiä sivustoja silmällä Comiketin aikaan. Toki voisin myös yrittää ostaa ne yaoimieheltä Frostbitessä, mutta luulisin että varmempi tapa on olla likainen piraatti. Tack så mycket tiedosta.

Mia:
Eiköhän sieltä Comiketista taas muutama doujinshi ja levy löydy. Erityisesti odotan tätä (klikkaus omalla vastuulla).



--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Marraskuu 09, 2013, 19:22:13 ---1. kysymys: Onko Koalla oikeasti yhdet, kahdet vai kenties useammat siivet? Missä ne sijaitsevat? Tunnepohjalta saa oikein mielellään vastata. Mahdolliset perustelut ja lähdeviitteet mieluusti spoilereihin.

--- Lainaus päättyy ---
Scarlet Devilissä hänellä on vain siivet päässä mutta sarjakuvissa* hänellä on siivet myös selässä. Fanit ehkä useammin piirtävät hänet myös siivet selässä kuin ilman. Kuvittelisin että päässä olevat siivet piirretään lähes aina.

Spoiler: * (click to show/hide)
--- Lainaus käyttäjältä: touhouwiki lol ---In a cameo appearance in Inaba of the Moon and Inaba of the Earth Chapter 23, she's depicted with two pairs of black wings, one on her head and one on her back. In Strange and Bright Nature Deity Chapter 14, she once again has black wings on both her head and her back. She also has short hair rather than long.
--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta