Kirjoittaja Aihe: Warframe  (Luettu 9673 kertaa)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Warframe
« : Toukokuu 21, 2013, 16:27:29 »
Olen nyt yli 80 tuntia omistanut tälle pelille niin kai on aika tehdä jotain muutakin. Lisäksi closet-betan jäsenille: tää peli on muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan.

Eli Warframe sci-fi TPS F2P - peli, jota voi pelata myöskin 3 kaverin/räbdömin nettiporukan kanssa. Alussa avaruusninjallasi on warframe-haarniska, Perus kivääri , - pistooli ja miekka. Tehtävänäsi on tehdä erilaisia tehtäviä ympäri aurinkokuntaa rändöm-generaatiolla toteutetuilla kentillä, eli sama tehtävä on aina erilainen. Hahmon aseet ja haarnsikat kehittyvät matkan varrella ja voit myös halutettessasi grindata tai ostaa lisää erilaisia warframe-haarniskoita.

Itse F2P-osuutta ei tarvitse kammoksua, kaikki pelin esineet on saatavissa rakentamalla aseita ja kaikki parhaimmat aseet ei ole edes ostettavissa. Ainoa asia mikä itsellä tekee mieli ostaa kohta on vain lisä-tilaa warframe-haarniskoille, koska voit kantaa aluksi vain kahta, mutta 3. warframelle tulee tarvetta vasta 100 tunnin peluun jälkeen.

Peli on vielä open Beta, joten se muuttuu (ja on muuttunut) vielä usempaan otteeseen. Viime viikolla tuli uusi warframe ja tässä kahden viikon sisällä tulee update 8 , johon on luvassa mm. klaanille oma dojo, jota voi sisustaa klaanin omat arkkitehdit.

Pelin voi ladata Steamista (saa käytettyä steamWallettia) tai Pelin omilta sivuilta

Spoiler: Omaa varustustani: (click to show/hide)

Jos kaipaa peliseuraa, neuvoja tai muuta vastaavaa niin meikäläiseen voi ottaa yhteyttä Steamista. Jos on täysin 4ever alone niin voin tarjota muitakin tyyppejä peliseuraksi.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Inc

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Vs: Warframe
« Vastaus #1 : Toukokuu 21, 2013, 21:32:08 »
Lisäisin tuohon että ainakin kun itse aloitin niin oli 50 plat (pelin 'premium' valuutta) ilmaispelaajienkin käytössä, millä irtoaa se 2 warframe slottia tai boosteria rankaan/aseisiin (tuplaavat modaustilan). Warframe-slotteja ei pelin sisäisellä valuutalla irtoa joten pidemmällä tähtäimellä fiksumpi valinta, mutta boostattu ranka+ase pääsee huomattavasti helpommin liikkeelle. Oma valinta oli boostattu Excalibur/Strum(perushaulikko*) combo, toimii mainiosti.

Muihin kuin aloitusrankoihin pääsee myös mielestäni ihan hyvin ja ripeästi käsiksi, jos siis katsoo wikistä minne mennä :P. Nyx ja Frost ovat oikeastaan ainoat "puolisaavuttamattomissa" olevat korkealevelisen sijaintinsa johdosta. Tämä siis sooloilun perspektiivistä kirjoitettuna.

*Flechette on aikalailla korvaamaton modina, armor piercing vahinko on vain niin hyödyllistä. Boltor on mainio samasta syystä.

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Warframe
« Vastaus #2 : Toukokuu 23, 2013, 20:51:52 »
Ihan jännä pelihän tuo. On tullut nyt parin päivän sisällä pelattua kymmenisen tuntia ja ajantaju ollut useampaan otteeseen hakusessa. Kentät on melko yksitoikkoisia ja vihollisten valikoimankaan ei päätä huimaa, mutta hyvä pelattavuus, aseiden modailu ja toimiva drop-in systeemi koukuttaa yllättävän hyvin.
Nyt kun saisi hankittua jonkun mukavamman rangan, niin pääsisi välillä vaihtamaan pelityyliäkin kun aloitus rangoista mikään ei oikein tuntunut mieluiselta.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Warframe
« Vastaus #3 : Toukokuu 25, 2013, 18:57:30 »
Onkos kukaan teistä päässyt vielä seikkailemaan  Voidissa? Ollaan kaksi kertaa päästy klaanin kanssa sisälle ja mietitty noita ovimekanismeja eikä vieläkään ihan tajuta miten ne toimii.  ekalla kerralla löydetiin jostakin ikuisuuden päästä waypointista jokin näköinen arrekammio, jossa oli ruukkuja täynä modeja ^^
Itse palkkioksi ei olla saatu muuta kuin latron prime - osa ja sen blueprint.


EDIT:
Lisäksi tänään aukaisin koko pelin kaikki alue-lukot. Nyt pääsen siis ihan mihinkä tahansa alerttiin yksinkin ^^
Pelaaminen on nyt sittemmin enimmäkseen materiaalien metsästystä ja aseiden kehittämistä. Itselleni on tulossa huomenna volt valmiiksi ja aklaton voin vihdoin ja viimein heittää menemään kun rank on kohta se 30. Ja steamin mukaan 108 tuntia on mennyt tähänkin turhuuteen.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Warframe
« Vastaus #4 : Toukokuu 25, 2013, 19:13:45 »
^ En oo vielä Voidiin menny, mutta yks Void Defence -avain löytyy.

Minkäsmoisessa klaanissa muuten olet kun oon ite miettiny, että vois semmoseenkin liittyä nyt kun on Excalibur ja melkeen kaikki aseet 30 rankilla. Steamin kellotuksien mukaan siihen meni 28 tuntia.

Meikäkin pisti Volttia varten pari osaa valmistumaan, mutta jos olisin tienny kuinka hankalaa ja kallista uuden rangan tekeminen on, niin olisin ihan suosiolla jättäny Sentinelin ostamatta. Oli kyllä vaikee päättää että minkä rangan otan seuraavaks, joten lopulta päädyin heittämään kolikkoa.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Warframe
« Vastaus #5 : Toukokuu 26, 2013, 17:27:44 »

Minkäsmoisessa klaanissa muuten olet kun oon ite miettiny, että vois semmoseenkin liittyä nyt kun on Excalibur ja melkeen kaikki aseet 30 rankilla. Steamin kellotuksien mukaan siihen meni 28 tuntia.


Olen Kajaanin ammatikorkeakoulun KAT12S:n ja TT12S:n oppilaiden perustaman serverin omassa klaanissa nimeltä KITT-TTEN , jäseniä warframessa on kaiketi 10 . Pääset kyl mukaan sillä mukana on myös mun luokkalaisten kavereita, jotka ei tuohon servun omistajiin kuulu. Lähes kaikilla on yli 50 tuntia kokemusta, mutta ei löydy yhtäkään joka ostaa sitten noit vaikeemmin saatavia dojo-materiaalia. Dojosta löytyy tällä hetkellä 70% valmiina oleva +:n muotoinen käytävä, muttei muuta ihmeellistä.

Lähetä muuten mulle ihmeessä kuitenki kaveripyyntöä niin voin tulla jeesimään minne tahansa haluat.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Warframe
« Vastaus #6 : Toukokuu 26, 2013, 18:35:11 »
^ Jep, Pitää katella tota klaani asiaa tarkemmin vaikka sitten kun on saanut Voltin kasaan.
Laitoin Steamissa menemään kaveripyyntöä. Löytyykö Warframesta samalla nimellä?

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Warframe
« Vastaus #7 : Toukokuu 26, 2013, 19:11:37 »
^ Jep, Pitää katella tota klaani asiaa tarkemmin vaikka sitten kun on saanut Voltin kasaan.
Laitoin Steamissa menemään kaveripyyntöä. Löytyykö Warframesta samalla nimellä?

Joo löydympi lähes kaikkialta NoobaMiehenä
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Warframe
« Vastaus #8 : Heinäkuu 09, 2013, 20:30:33 »
Kappas, tämmönenkin lanka täällä.
Ois noob-Trinity tarjolla, lupaan täyttää vihollisen lyijyllä ja ehkä yrittää healata kavereita.

Itsellä on kyllä aika huono kone, joten pelaan 800x400 res, en ehkä näe kaikkea mitä kirjoitatte.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Warframe
« Vastaus #9 : Heinäkuu 10, 2013, 17:41:59 »
^
Milläs nimimerkillä seikkailet? Voisin lisätä sinut tuohon kaverilistaan(+klaaniin?) ja jos mumblea löytyy niin YV:llä voit heittää viestiä.

Nyt ku en kauheemmin täällä käy niin klaaniin on tullut jäätävästi parannuksia, odotetaan tällä hetkellä tulevaa päivitystä, joka vähentää rakennusmateriaalejen määrää klaanin jäsenmäärän mukaan ja tuon jälkeen jatketaan research-huoneiden takoamista. Duel room tuli grindattua n. kuukausi sitten ja sitä on käytetty huikeat 2 pelikertaa.

Lisäksi vedettiin tossa edellisellä viikolla ollutta weekend-eventtiä (lopputuloksena 3 käsistään vammaantunutta nörttiä), potkittiin epäaktiiviset jäsenet pois ja sijoituttiin 5. 10-jäsenisissä  klaaneissa, eli patsas on luvattu updatade 9:n jälkeen. Pistelen kuvaa kunhan tulee.

Maksoin myöskin 16€ ja ylensin itseni founderiksi, kyllä tätä peliä piti nyt tukea kun paranee vaan koko ajan! Ja kaupan päälle tulleet platiniumit meni sit warframe/ase-slotteihin ja omistan siltikin n. 200, harkitsen vielä ostaisiko jotain koristeta (värisettiä, sentinelin naamioita ym. turhaa), mutta katsoo nyt.

Warframeista puuttuu tällä hetkellä ember, ash , saryn , frost, frost prime (vitun voidit ku ei millään anna sitä systemsiä 10 3-tierin ja 30 2-tierin jälkeen), excalibur prime (harkitsen update 9:n jälkeen) , nyx ja mag , näistä lähes kaikista puuttuisi se 1 osa mikä pitäisi grindata . Tällä hetkellä on käytössä trinity ja banshee odottaa kiltisti vuoroaan, loput  framet on maksimoitu.

Itse odottelen nyt update ysiä , koska peliin saisi oikeesti vihdoinkin jotain tekemistä, klaanin rakennuskustannukset pienenee ja nightmare-moodi, niin mullakin ois jotain tapettavaakin joskus.

Lisäksi Dethcube OP,  polarisoittin sen aseen jo kahdesti + perunat (reactor/catalyst) lisätty.

EDIT:  Vittu postaan näit esseit taas D,:
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!