Kirjoittaja Aihe: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot ja kaikki muu mahdollinen)  (Luettu 280795 kertaa)

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #15 : Marraskuu 11, 2010, 13:36:42 »
Kateus mustaa sydämeni hiiltyneeksi möykyksi.

Mulla on liikaa sälää mitä haluaisin, amiamia olen kuolannut kuukausia, varsinkin Griffon Enterprisen jumalaisia figuja, joista TAHTOO!-listalla on tällä hetkellä Shikieiki, Mokou ja Patchi. Ja miksei Special Edition Remilia, jos onni potkaisee ja voitan lotossa 8D

Tällä hetkellä en muuta siis omista kuin digitaalisessa muodossa doujinsheja ó3ò Niitä olisi kiva omistaa ihan originaaleinakin... Seuraavassa conissa pidän peukut pystyssä ja etsin doujinshit toivoen parasta!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #16 : Marraskuu 11, 2010, 13:37:43 »
Sori mä oon hakenut ne jo ennenkuin muut pääsee sisälle B)

(Vaikka oikeasti en pääse myyntipöytäsaliin ennenkuin se aukeaa kaikille)

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #17 : Marraskuu 11, 2010, 15:38:03 »
Näytä minulle Touhou tuote, jonka myynnissä noudatetaan.
Hyvä huomio. Olen itse asiassa miettinytkin miten tekijänoikeusasiat menevät touhoukrääsässä. Päteeköhän niihinkin sitten se, että tuotteita saa myydä vain doujin-tapahtumissa tai -kaupoissa. Japanin tekijänoikeuslaki kun tuntuu eroavan jonkin verran täkäläisestä.

Tuossa tyynyssä tosin kyse on aivan eri asiasta, sillä käsittääkseni siinä ollaan käytetty jotain pixivistä tai deviantartista ladattua fanin tekemää kuvaa. Tiedä sitten onko ihan luvan kanssa käytetty, mutta jotenkin epäilen.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #18 : Marraskuu 11, 2010, 15:58:44 »
Ja ai niin! Sitten on vielä se Europehousen "animetyyny"

Minä näin sen yhdessä vaiheessa sivustolla, en hemmetti sitten ostanut silloin, kun sitä vielä oli. :(

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #19 : Marraskuu 11, 2010, 16:06:08 »
Niistä tekijänoikeuksista... liittyisikö tämä aiheeseen?

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #20 : Marraskuu 11, 2010, 16:39:29 »
Niistä tekijänoikeuksista... liittyisikö tämä aiheeseen?
Aa, tämä selventää asian jos toisenkin. Kiitoksia.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #21 : Marraskuu 11, 2010, 20:39:16 »
Sanos, mikä olis AmiAmin postikulut? Sieltä löytyy se yks Marisa figu miatä kirjotin.........
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #22 : Marraskuu 11, 2010, 20:40:20 »
Sanos, mikä olis AmiAmin postikulut? Sieltä löytyy se yks Marisa figu miatä kirjotin.........

Aikalailla selville saat asiakaspalvelusta kysymällä, mikäli et omaa kielimuuria.

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #23 : Marraskuu 13, 2010, 10:38:57 »
Touhou tavaroita joita itseltäni löytyy: se 'animetyyny' (ilmeeni oli aika iloinen kun näin sen kaupan hyllyllä) Touhou tarroja. Reimu avaimenperä ja pehmolelu, Cirno jääkaappimagneetti, Sanae kännykkäkoru, Reisen hiirimatto ja joku korttijuttu jossa on Hijirinin kuva. Sitten vielä Doujineita löytyy pari kappaletta ja jonkinmoinen fanitaidettan sisältävä juttu.

Anteeksi. Edellisellä foorumilla lupasin skannata tarinat teidän nähtäväksi. En oo viel skannannu niit. Skannann kai tänään sitten. Onko mitään ilosta paikka johon ne vois laittaa näkyville?

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #24 : Marraskuu 13, 2010, 20:43:52 »
Touhou tavaroita joita itseltäni löytyy: se 'animetyyny' (ilmeeni oli aika iloinen kun näin sen kaupan hyllyllä) Touhou tarroja. Reimu avaimenperä ja pehmolelu, Cirno jääkaappimagneetti, Sanae kännykkäkoru, Reisen hiirimatto ja joku korttijuttu jossa on Hijirinin kuva. Sitten vielä Doujineita löytyy pari kappaletta ja jonkinmoinen fanitaidettan sisältävä juttu.

Anteeksi. Edellisellä foorumilla lupasin skannata tarinat teidän nähtäväksi. En oo viel skannannu niit. Skannann kai tänään sitten. Onko mitään ilosta paikka johon ne vois laittaa näkyville?
Kaipa mikä tahansa imageshack tai photobucket kelpaa, kunhan linkkaisit ne foorumille tai vaikka mesessä minulle lähettäisit :3

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #25 : Marraskuu 13, 2010, 22:38:20 »
Touhou tavaroita joita itseltäni löytyy: se 'animetyyny' (ilmeeni oli aika iloinen kun näin sen kaupan hyllyllä) Touhou tarroja. Reimu avaimenperä ja pehmolelu, Cirno jääkaappimagneetti, Sanae kännykkäkoru, Reisen hiirimatto ja joku korttijuttu jossa on Hijirinin kuva. Sitten vielä Doujineita löytyy pari kappaletta ja jonkinmoinen fanitaidettan sisältävä juttu.

Anteeksi. Edellisellä foorumilla lupasin skannata tarinat teidän nähtäväksi. En oo viel skannannu niit. Skannann kai tänään sitten. Onko mitään ilosta paikka johon ne vois laittaa näkyville?
Kaipa mikä tahansa imageshack tai photobucket kelpaa, kunhan linkkaisit ne foorumille tai vaikka mesessä minulle lähettäisit :3
Okkay. Laitan ne siis sinulle mesen kautta. Otan tavoitteeksi skannata ne seuraavaan viikkoon mennessä.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #26 : Marraskuu 16, 2010, 14:09:22 »
Itse asiassa, vaikka aikaisemmin sanoin, ettei mulla ole mitään Touhou-kamaa, niin on mulla kuitenkin!

Tyttöystäväni taiteili mulle synttärilahjaksi Shikieiki/Murasa-tyynyn jokin aika sitten. Kysyn häneltä ensin lupaa kuvaa varten, sitten vasta saatte nähdä sen.
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #27 : Marraskuu 16, 2010, 18:17:46 »
Touhou tavaroita joita itseltäni löytyy: se 'animetyyny' (ilmeeni oli aika iloinen kun näin sen kaupan hyllyllä) Touhou tarroja. Reimu avaimenperä ja pehmolelu, Cirno jääkaappimagneetti, Sanae kännykkäkoru, Reisen hiirimatto ja joku korttijuttu jossa on Hijirinin kuva. Sitten vielä Doujineita löytyy pari kappaletta ja jonkinmoinen fanitaidettan sisältävä juttu.

Anteeksi. Edellisellä foorumilla lupasin skannata tarinat teidän nähtäväksi. En oo viel skannannu niit. Skannann kai tänään sitten. Onko mitään ilosta paikka johon ne vois laittaa näkyville?
Kaipa mikä tahansa imageshack tai photobucket kelpaa, kunhan linkkaisit ne foorumille tai vaikka mesessä minulle lähettäisit :3
Okkay. Laitan ne siis sinulle mesen kautta. Otan tavoitteeksi skannata ne seuraavaan viikkoon mennessä.
Pääsen skannaamaa niitä doujineita sitten vasta ens viikol kai, ellei tää kone kielto ny kauheesti jatku.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #28 : Marraskuu 17, 2010, 09:52:27 »
Tyttöystäväni taiteili mulle synttärilahjaksi Shikieiki/Murasa-tyynyn jokin aika sitten
Ooh, miksi en huomannut tätä aikaisemmin... Do want see~
Reisen hiirimatto
Onkos tämä niitä hiirimattoja missä on *cough* rannetuki... Itellä oli joskus mielessä hankkia semmonen ;)
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #29 : Marraskuu 17, 2010, 12:14:04 »
Reisen hiirimatto
Onkos tämä niitä hiirimattoja missä on *cough* rannetuki... Itellä oli joskus mielessä hankkia semmonen ;)
Ai niin, löytyyhän minulta tällainenkin ;p

無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube