Kirjoittaja Aihe: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot ja kaikki muu mahdollinen)  (Luettu 296472 kertaa)

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #195 : Syyskuu 15, 2011, 00:35:14 »
On kyllä tuo alkuperäinen hienompi. Harmi kun noita Sakura Zensenin figuja ei itse käyttämistäni nettikaupoista löydy. Sakura Zensenin istuva Sikieiki vain on niin ihana...

Saa nähdä koska tuo istuva Sikieiki tulee markkinoille mikäli se ei ole ollut ja kadonnut jo.

kikio

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #196 : Syyskuu 15, 2011, 01:06:42 »
Onko tämä Marisa tullut vielä kenelläkään vastaan? On melkoisen kauhea kun vertaa alkuperäiseen Sakura Zensenin GK:n. Lisää kuvia löytyy selaamalla tätä sivua.
On kyllä tuo alkuperäinen hienompi. Harmi kun noita Sakura Zensenin figuja ei itse käyttämistäni nettikaupoista löydy. Sakura Zensenin istuva Sikieiki vain on niin ihana...

No tuommoisia Sakura Zensenin tapaisia figujen tekijöitä o nipponin maalla paljon, ja tekevät tapahtumiin resin GK:jä (Garage Kit) joita ei sitten muualta saakkaan. Luulen että noiden laita on sama. Sitten tulee näitä jotka julkaisevat PVC versioita kuten Hobby Japan online shop. Tosin tuollakin melkoisen limited. Sikieiki on ollut ensimmäisen kerran Wonderfest 2010 (Winter) tapahtumassa ja maksanut 11000 ¥.

Ai niin, onhan Hobby Japan tehnyt myös Sakura Zensenin Garage Kit Reimusta PVC figuurin, joka on mielestäni jopa onnistunut vedos. Mutta se oli Hobby Japan Monthly Magazine mail-in exclusive. Niin ja lisää kuvia Sakura Zensenin GK Reimusta Hiroshi's Galleriassa.

Saa korjata jos olen väärässä. u_u

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #197 : Syyskuu 16, 2011, 13:39:37 »
No tuommoisia Sakura Zensenin tapaisia figujen tekijöitä o nipponin maalla paljon, ja tekevät tapahtumiin resin GK:jä (Garage Kit) joita ei sitten muualta saakkaan. Luulen että noiden laita on sama.

Garage kitit kiinnostaisi itseäni tosi paljon, mutta kun käsityötaidoiltani olen niin huono niin jää niiden ostaminen väliin.

kikio

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #198 : Syyskuu 16, 2011, 16:32:52 »
Garage kitit kiinnostaisi itseäni tosi paljon, mutta kun käsityötaidoiltani olen niin huono niin jää niiden ostaminen väliin.

Sama homma. :/

Mutta niin.. spoilataanpas hieman. Griffonin uudet figuurit jotka ovat tulossa lähitulevaisuudessa:
Remilia, joka on jo veistetty.


Sitten Mahdollisesti P.O.P sarjaa, mikä kyllä vaikuttaisi oudolle koska Cirnosta on jo moinen julkaistu. Ensimmäisessä kuvassa kuitenkin ainakin hahmot: Melancholy Medicine, Mystia Lorelei, Hina Kagiyama (?) ja Cirno. Onko tuo viimeinen sitten ensimmäisenä mainittu Remilia. Ja Touhou 12: Undefined Fantastic Object hahmoja Nazrin, Toramaru Shou, Hijiri Byakuren.

Ja viimeiseksi.. Griffonilta tulossa uusinta kierros, eli re-release Onozuka Komachi ja Yagokoro Eirin.

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #199 : Syyskuu 17, 2011, 13:32:59 »
Mutta niin.. spoilataanpas hieman. Griffonin uudet figuurit jotka ovat tulossa lähitulevaisuudessa:
Remilia, joka on jo veistetty.

Huhhu kun näyttää yksityiskohtaiselta.

kaikista muistakin tavaroista ja kokoelmista.

Kuten aikasemmin olen saattanut mainita toisaalla, niin itseltäni löytyy vähän kaikkea tavaraa mutta jos nyt heittäisi konkreettisimmat Umineko no Naku Koro ni tavarat.

Ekassa kuvassa oikealla oleva pieni muovipussi tuli saatua lahjaksi eräältä irc tutulta desucon 2011:ssä.
Pikku figut, Maria plushie ja itse peli ostettu kaupasta japanin puolelta ja loput kuvan tuotteet ovatkin sitten Comiketistä. Doujinsheja on tullut osteltua hiljalleen vuosien varrella, hommaa on rajoittanut pakkomielteeni hommaa kaksi kopiota per doujinshi.

kikio

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #200 : Syyskuu 17, 2011, 15:07:41 »
Pikku figut, Maria plushie ja itse peli ostettu kaupasta japanin puolelta ja loput kuvan tuotteet ovatkin sitten Comiketistä.

Olet käynyt Comiketissä? o_o Kateus iskee kyllä nyt..

Hieno on kokoelma :3

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #201 : Syyskuu 17, 2011, 16:25:49 »
Olet käynyt Comiketissä? o_o Kateus iskee kyllä nyt..

Hieno on kokoelma :3

Kiitoksia. Valitettavasti Comiket on aina ite jäänyt henkilökohtaisesti kokematta, mutta jos senkin ehtisi joskus kokea ennenku on liian vanha.

EDIT: Pakkohan sitä oli just nyt tälläinen tilata ettei Siesta puputytöt ihan yksin joudu olemaan.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #202 : Syyskuu 17, 2011, 21:59:08 »
kaikista muistakin tavaroista ja kokoelmista.

Kuten aikasemmin olen saattanut mainita toisaalla, niin itseltäni löytyy vähän kaikkea tavaraa mutta jos nyt heittäisi konkreettisimmat Umineko no Naku Koro ni tavarat.

Ekassa kuvassa oikealla oleva pieni muovipussi tuli saatua lahjaksi eräältä irc tutulta desucon 2011:ssä.
Pikku figut, Maria plushie ja itse peli ostettu kaupasta japanin puolelta ja loput kuvan tuotteet ovatkin sitten Comiketistä. Doujinsheja on tullut osteltua hiljalleen vuosien varrella, hommaa on rajoittanut pakkomielteeni hommaa kaksi kopiota per doujinshi.

Krhm, alun perin tarkoitin tuolla kaikkia muita Touhou-kokoelmia, mutta mitäpä turhaan ruveta valittamaan, kun itse jätin havainnollistamisen puolitiehen...

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #203 : Syyskuu 17, 2011, 23:00:01 »
Krhm, alun perin tarkoitin tuolla kaikkia muita Touhou-kokoelmia, mutta mitäpä turhaan ruveta valittamaan, kun itse jätin havainnollistamisen puolitiehen...

Kerroinkin tuossa aikaisemmin Punakoneelle, että epäilen näin päässeen käymään.
Pitääpä huomenna polkaista pystyyn samanlainen ketju tuonne Moderni audiovisuaalinen kulttuuri puolelle.

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #204 : Syyskuu 19, 2011, 16:53:36 »
Itselläni on vain yksi figuuri, aito Griffonin Eirin, joka sattui jonkun tyhjennysmyynnin vuoksi olemaan Akihabaran Gamers-tavaratalossa mojovassa alennuksessa Japanissa käydessäni.

Tämän lisäksi samasta paikasta haalittuja muistilappuja, kyniä, korjauslakkoja, avaimenperiä ja muuta pikkusälää ~ :3
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #205 : Syyskuu 19, 2011, 21:07:09 »
Itselläni on vain yksi figuuri, aito Griffonin Eirin, joka sattui jonkun tyhjennysmyynnin vuoksi olemaan Akihabaran Gamers-tavaratalossa mojovassa alennuksessa Japanissa käydessäni.
Olen kateellinen. Tahtoisin Japaniin, varsinkin tuonne Akihabaraan. Jos tosin joskus pääsen sinne, pitää säästää rahaa varmaan vuosi kun tahtoisin kaikkea sieltä.
Griffonin Kogasa figu liittyy pian kokoelmaani. Ja toivottavasti pian jotain muutakin hienoa saisin.

kikio

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #206 : Syyskuu 19, 2011, 22:56:12 »
Itselläni on vain yksi figuuri, aito Griffonin Eirin, joka sattui jonkun tyhjennysmyynnin vuoksi olemaan Akihabaran Gamers-tavaratalossa mojovassa alennuksessa Japanissa käydessäni.
Hmm.. Japani.. olisi kyllä kiva käydä siellä. Sinullekkin olen kateellinen. :P
Tällä hetkellä Touhou figuurit hyllyssäni ovat: figma Sakuya, figma Marisa, nendoroid Sakuya, nendoroid Flandre, petit nendoroid set #1: Reimu, Aya ja Suika, petit nendoroid set #2: Marisa, Patchouli ja Alice, Liquid Stonen Cirno action figuuri ja Griffonin Alice. :3

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #207 : Syyskuu 20, 2011, 17:15:08 »
Erehdynkö, vai onko Kaguyan, Eirinin ja Shieikin figuurien hinnat laskeneet?

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #208 : Syyskuu 20, 2011, 22:18:13 »
Erehdynkö, vai onko Kaguyan, Eirinin ja Shieikin figuurien hinnat laskeneet?
Nyt ärsyttää entistä enemmän ettei ole paypalia. Tuohon hintaan voisin hyvinkin ostaa Eikin. Yhyy  :'(

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #209 : Syyskuu 21, 2011, 00:48:51 »
Erehdynkö, vai onko Kaguyan, Eirinin ja Shieikin figuurien hinnat laskeneet?
Nyt haluttaa ihan oikeasti ostaa tuo Kaguya... Täytyypäs katsoa jos löytyisi joku muu figugin samalla ja jos kannattaa taas tuhlata rahojaan. :-D
Pusi pusi ja cosplay