Kirjoittaja Aihe: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot ja kaikki muu mahdollinen)  (Luettu 292892 kertaa)

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #105 : Joulukuu 20, 2010, 08:06:02 »
Teet sen Yuyukon loppuun, murr. Hyvin alkoi, nyt vain tukkaa ja vaatteita. òwó
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #106 : Joulukuu 21, 2010, 17:31:17 »
Hehee~ Kiitos Tearsin antaman joululahjan, omistan yhen touhou tavaran lisää. Marisa kännykkäkorujuttu. 
Omatekemiä.. hmm. Tekeillä virkkaamalla Marisa maskotti joka menee sitten Tearsille lahjaksi (-w-) Nyt sekin tuli paljastettua.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #107 : Joulukuu 24, 2010, 10:01:55 »
Voe halv.... Vilkaisin amiamin sivuille, ja siellä oltiin julkaistu Flandre -figuuri, vaan kaikki olivat samantien menneet. O_o

EDIT: Laitoin ennakkotilaukseen sitten Meiling -figuurin. Katsotaan nyt rahatilannetta, niin voisi ehkä Momijinkin laittaa. ^w^

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #108 : Joulukuu 24, 2010, 17:45:45 »
Hehee~ Kiitos Tearsin antaman joululahjan, omistan yhen touhou tavaran lisää. Marisa kännykkäkorujuttu. 
Omatekemiä.. hmm. Tekeillä virkkaamalla Marisa maskotti joka menee sitten Tearsille lahjaksi (-w-) Nyt sekin tuli paljastettua.

Hyvä että tykkäät.^^ Oijoi Marisa, millanenkohan siitä tulee. :P
Sain pikkuveikalta joululahjaksi Touhou laukun.^^

rovi

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #109 : Joulukuu 29, 2010, 09:31:31 »
http://i51.tinypic.com/dtw5u.jpg

Kun kuujänikset hyökkäävät, oletko SINÄ valmis?

Hataters gonna Hatate.

Nekazh

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #110 : Joulukuu 29, 2010, 20:09:33 »
Hyy..Kaikilla on jotain Tohou tavaraa..ja minulla ei mitään.... T_T

Myyruna

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #111 : Joulukuu 29, 2010, 20:28:21 »
Ei mullakaan /_\

Roubin

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
  • Dragonologist
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #112 : Joulukuu 29, 2010, 20:29:16 »
eka kunnon kama tuleekin huomenna postissa lotus asia jeee

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #113 : Tammikuu 21, 2011, 16:14:31 »
Tänään tuli taasen vilkaistua Amiamin sivustoa ja Griffonin Special Alicen lisäksi ennakkotilattavissa olisi myös Ran.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #114 : Tammikuu 21, 2011, 17:41:36 »
Tänään tuli taasen vilkaistua Amiamin sivustoa ja Griffonin Special Alicen lisäksi ennakkotilattavissa olisi myös Ran.
OOH!!! TAHTOOTAHTOOTAHTOOTAHTOOTAHTOOTAHTOO!!!!
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Disturbia

  • Baka
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #115 : Tammikuu 30, 2011, 01:16:25 »
Tämmöisenkin foorumin spottasin joku aika sitten ja olen epätasaisesti lymyillyt lukemassa eri osastoja mutta heitetään tämmöinen liite tänne.

Tuon lisäksi löytyy kaapillinen touhouteemaisia dojineita, kaikki 'viralliset' tuotteet peleistä musiikkiin ja musiikista 'kirjoihin'. Noista en ole kuvaa koskaan katsonut aiheelliseksi ottaa, mutta kai tuokin menee. Lisäksi muutama hiirimatto ja  amiamista tälläkin hetkellä vielä löytyvä Scarlet Symphonyn virallinen lentolaukku.

Jatkakaa.
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #116 : Tammikuu 30, 2011, 10:35:48 »
Tämmöisenkin foorumin spottasin joku aika sitten ja olen epätasaisesti lymyillyt lukemassa eri osastoja mutta heitetään tämmöinen liite tänne.

Tuon lisäksi löytyy kaapillinen touhouteemaisia dojineita, kaikki 'viralliset' tuotteet peleistä musiikkiin ja musiikista 'kirjoihin'. Noista en ole kuvaa koskaan katsonut aiheelliseksi ottaa, mutta kai tuokin menee. Lisäksi muutama hiirimatto ja  amiamista tälläkin hetkellä vielä löytyvä Scarlet Symphonyn virallinen lentolaukku.

Jatkakaa.
Ei helvetti, oot tuhlannu tohon varmaan kauheesti rahaa, tulee jotenkin mun tietokoneenrakennus mieleen :3
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #117 : Tammikuu 30, 2011, 11:01:07 »
Tämmöisenkin foorumin spottasin joku aika sitten ja olen epätasaisesti lymyillyt lukemassa eri osastoja mutta heitetään tämmöinen liite tänne.

Tuon lisäksi löytyy kaapillinen touhouteemaisia dojineita, kaikki 'viralliset' tuotteet peleistä musiikkiin ja musiikista 'kirjoihin'. Noista en ole kuvaa koskaan katsonut aiheelliseksi ottaa, mutta kai tuokin menee. Lisäksi muutama hiirimatto ja  amiamista tälläkin hetkellä vielä löytyvä Scarlet Symphonyn virallinen lentolaukku.

Jatkakaa.

Komea kokoelma on kyllä. ;3 Onko sinulle tulossa vielä lisää?

Disturbia

  • Baka
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #118 : Tammikuu 30, 2011, 11:05:16 »
Tämmöisenkin foorumin spottasin joku aika sitten ja olen epätasaisesti lymyillyt lukemassa eri osastoja mutta heitetään tämmöinen liite tänne.

Tuon lisäksi löytyy kaapillinen touhouteemaisia dojineita, kaikki 'viralliset' tuotteet peleistä musiikkiin ja musiikista 'kirjoihin'. Noista en ole kuvaa koskaan katsonut aiheelliseksi ottaa, mutta kai tuokin menee. Lisäksi muutama hiirimatto ja  amiamista tälläkin hetkellä vielä löytyvä Scarlet Symphonyn virallinen lentolaukku.

Jatkakaa.
Ei helvetti, oot tuhlannu tohon varmaan kauheesti rahaa, tulee jotenkin mun tietokoneenrakennus mieleen :3

Uskaltaisin olettaa että eniten olen panostanut suomalaisista ellei joku muu nk. 'basementdweller' hyökkää kimppuun todistamaan minua vääräksi. :P
Nopealta arviolta noissa figuissa yksinään olisi reaaliarvoa n. 1920€ uutena ostettuina + se ALV 23% jos sallitaan lainata Rare Exportsia.

Komea kokoelma on kyllä. ;3 Onko sinulle tulossa vielä lisää?

Kyllähän noita tulee tasaisesti lisää, nyt on odottamassa sitten tuloaan Yukari, Ran, Mokou, Momiji ja Keine jos en väärin muista.
EDIT: Kyllähän sieltä se Yuuka on myös tulossa.
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Touhou-tavarat (figuurit, pehmot, ja kaikki muu mahdollinen.)
« Vastaus #119 : Tammikuu 30, 2011, 16:58:30 »
Tämmöisenkin foorumin spottasin joku aika sitten ja olen epätasaisesti lymyillyt lukemassa eri osastoja mutta heitetään tämmöinen liite tänne.

Tuon lisäksi löytyy kaapillinen touhouteemaisia dojineita, kaikki 'viralliset' tuotteet peleistä musiikkiin ja musiikista 'kirjoihin'. Noista en ole kuvaa koskaan katsonut aiheelliseksi ottaa, mutta kai tuokin menee. Lisäksi muutama hiirimatto ja  amiamista tälläkin hetkellä vielä löytyvä Scarlet Symphonyn virallinen lentolaukku.

Jatkakaa.
Ei helvetti, oot tuhlannu tohon varmaan kauheesti rahaa, tulee jotenkin mun tietokoneenrakennus mieleen :3

Uskaltaisin olettaa että eniten olen panostanut suomalaisista ellei joku muu nk. 'basementdweller' hyökkää kimppuun todistamaan minua vääräksi. :P
Nopealta arviolta noissa figuissa yksinään olisi reaaliarvoa n. 1920€ uutena ostettuina + se ALV 23% jos sallitaan lainata Rare Exportsia.

Komea kokoelma on kyllä. ;3 Onko sinulle tulossa vielä lisää?

Kyllähän noita tulee tasaisesti lisää, nyt on odottamassa sitten tuloaan Yukari, Ran, Mokou, Momiji ja Keine jos en väärin muista.
EDIT: Kyllähän sieltä se Yuuka on myös tulossa.

........... Rispektiä ja paruparua
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.