Kirjoittaja Aihe: Gensokyo Radio  (Luettu 8833 kertaa)

Jura

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 2
  • http://gensokyoradio.net/
    • Profiili
Gensokyo Radio
« : Maaliskuu 26, 2014, 21:56:10 »
Tervehdys,

Joihinkin foorumin käyttäjiin olenkin jo törmännyt sattumalta viime ja tämän vuoden coneissa, mutta tässä vielä vähän promoa! Eli Gensokyo Radio (GSR) on Amerikasta käsin toimiva nettiradio joka soittaa 24/7 Touhou aiheista musiikkia jazzista metalliin ja klassisesta räppiin. Noin kerran kuukaudessa GSR pitää live shown, suomen aikaa 02:00, jossa lätistään viimeisimmistä coneista/tulevaisuuden suunnitelmista/säästä/musiikista/peleistä ja kaikesta jännästä.

Lainaus radion nettisivuilta:
Lainaus
Gensokyo Radio has been running since March 2011 and is host to its own 24/7 Touhou music stream. We focus on playing quality works from various circles and genres from the vast array of Touhou music in existence. We tend to stay away from music that is overly synthesized, has sub-par vocals, or would otherwise feel out of place.

Vielä pieni hypetys super överi siisteistä paidoista jotka ovat ennakkotilattavissa.

Kipinkapin kaikki kuuntelemaan!


Roppari

  • Vieras
Vs: Gensokyo Radio
« Vastaus #1 : Maaliskuu 27, 2014, 08:37:56 »
^
Innostuin niin että tilasin paidan.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Gensokyo Radio
« Vastaus #2 : Maaliskuu 27, 2014, 09:17:31 »
Hienoa että GSR:ää promotaan, koska mitä nyt itse olen vuoden sitä kuunnellut, on kyllä ollut paljon musaa josta en ole ikinä kuullutkaan ja täten löytänyt paljon uusia circlejä ja biisuja kuunneltavaksi. Suosittelen lämpimästi kaikille jotka Töhö-musasta tykkääpi :'3

Tuo paita kyllä himottaisi mutta ei ole atm rahaa tai mitään millä tilata (tulevaisuudessa sitten).

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Gensokyo Radio
« Vastaus #3 : Maaliskuu 27, 2014, 17:58:11 »
Nyt on soimassa♪. Oli pitkään aikomuksena aloittaa kuunteleminen mutta se aina unohtui. Touhou-musiikkia on niin paljon ja olen varma että olen missannut paljon hyviä artisteja.
Pusi pusi ja cosplay

F.K Rinno

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • ZA WARUDO!!!
    • Profiili
Vs: Gensokyo Radio
« Vastaus #4 : Maaliskuu 31, 2014, 22:35:43 »
Fuck yeah, Kyllä nettiradiot kelpaa.
↓, ↓→, →, P

Kilari

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Gensokyo Radio
« Vastaus #5 : Elokuu 26, 2014, 17:42:13 »
Show't on nykyään yleensä about joka toinen lauantai 02:00 suomen aikaa.  Steam grouppiin kannattaa liittyy, tulee aina announcementti kun joku alkaa juontamaan.
Androidin käyttäjille sitten tiedoks että jos kiinnostaa kuunnella puhelimella, niin tässä on yksi harvoista nettiradio-softista joka löytää kanavan. Kävin kaikki nää suosituimmat appit läpi eikä yksikään löytänyt Gensokyoradioo.

Eikö tää lanka muuten kuuluis mielummin tänne: Gensokyo » Yleinen keskustelu?


Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Gensokyo Radio
« Vastaus #6 : Elokuu 26, 2014, 17:57:35 »
Harvinaisen hyvä pointti. Siirretty'd

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Gensokyo Radio
« Vastaus #7 : Elokuu 26, 2014, 19:01:37 »
^
^
Missasin viimeisimmän shown, koska sekoilin päivämäärin kanssa. Siihen katkesi se putki.
Also, TuneIn radiollakin kanava löytyi ja soittaa ihan jees ilman WLANiakin, kunhan jaksaa olla kärsivällinen sovelluksen kanssa, sillä ainakin tuon minun SII:ni se ainakin tuntuu laittavan solmuun.