Kirjoittaja Aihe: Kuvahaaste!  (Luettu 7522 kertaa)

Roppari

  • Vieras
Kuvahaaste!
« : Syyskuu 08, 2014, 02:19:12 »
Tästä kun on ollut puhetta, niin eiköhän mennä suoraan asiaan!

Yleisissä höpinöissä oli Huhtikuussa juttua, että voisimme luoda foorumillemme tällaisen aiheen jossa käyttäjät antavat haasteen, johon täytyy vastata kuvalla tekstien kera, joka mielestään parhaiten sopii edellisen kirjoittajan antamaan haasteeseen. Että eiköhän kokeilla!?

Säännöt:

1. Kyseessä ei ole tavallinen rajoittamaton »kuvadumppi», vaan jokainen osallistuja postaa aiheesta parhaan tietämänsä tai löytämänsä kuvituksen (tai sarjakuvasivun) ja kirjoittaa oheen ainakin pari riviä tekstiä.

2. Tekstinä voi olla esimerkiksi perustelu sille, miksi juuri kyseinen kuva on paras, itse keksityt kuvan hahmojen vuorosanat, oma tulkinta kuvan tapahtumista taikka jotakin muuta ylimääräistä kivaa tai lisätietoa.

3. Haaste säilyy voimassa niin kauan kuin siihen tulee vastauksia. Kun säie on ollut kuolleena vähintään vuorokauden, saa nopein halukas vapaasti heittää seuraavan haasteen.

4. Jos joku keksii toisenkin oikein hyvän kuvan samasta aiheesta, niin myös sen saa lähettää erillisessä viestissä. Tuplapostaaminen ja saman vuorokauden aikana kahdesti postaaminen on kuitenkin kielletty.

5. Jos postaa itse piirtämänsä kuvan tai kaverin teoksen, niin sen ei tarvitse olla maailman paras.

Säännöt on laatinut Hieda no Mukyuu: http://touhou.fi/forum/index.php/topic,682.msg76059.html#msg76059

Spoiler (click to show/hide)

Heitän esimerkin.

------------------

Minun omatuntoni antaa nyt haasteeksi: Avaruus

Johon vastaan:

"Moih! Aattelin että sinulla on aika tylsää yksin täällä avaruusasemallasi, joten tulin moikkaamaan."

- Houston! Meillä on.. ilmeisesti joku kuumummo hengaamassa avaruusasemallamme!

http://touhou.fi/board/9/src/141012762984.jpg

--------------

Helppoa, hauskaa ja luovaa! Eli ei kun rohkeasti mukaan haastamaan kaveri niin nähdään mistä meidän mielikuvitus on veistetty!

Tästä lähtee ensimmäinen haaste: Matkapuhelimet Gensokyossa.