Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250110 kertaa)

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #195 : Heinäkuu 27, 2015, 19:12:02 »
^ Gg. Mitä vittua sitä sitten sunnuntaisin pitäis tehdä ku ulkonakin vaan tulee paskaa taivaalta ":("
Teet Touhou-drinkkejä parvekkeella, luet kirjaa, photoshoottaat sateessa tai opettelet soittamaan jotain instrumenttia. Muista, että DJ:n laitteisto ei ole instrumentti.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #196 : Heinäkuu 27, 2015, 20:46:14 »

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #197 : Heinäkuu 27, 2015, 21:13:41 »

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #198 : Heinäkuu 27, 2015, 23:24:59 »
!!!VIRALLINEN TIEDOTUS !!!

Johtuen moderaattoreiden jatkuvista työ- ja lomaehtovalituksista, foorumi on tästä lähtien sunnuntaisin kiinni. Menkää pihalle.

!!!VIRALLINEN TIEDOTUS !!!

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #199 : Heinäkuu 28, 2015, 00:24:23 »
Fuck my fucking life, opiskelijalisenssillä latailin animea, ja luottosivu petti ja pahasti, Avast ilmoittaa vitun viisikymmentä uhkaa, hirveällä tuskalla ja taistelulla poistettiin ilmeisimmät ja nyt skanneri skannaa noita vähemmän näkyviä että voi nekin poistaa. Kyllä tuli muuten verijumalaa manattua.

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #200 : Heinäkuu 28, 2015, 01:09:08 »
Muista, että DJ:n laitteisto ei ole instrumentti.
No haist' vittu sit x---D
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Larre

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #201 : Heinäkuu 28, 2015, 01:12:40 »
Fuck my fucking life, opiskelijalisenssillä latailin animea, ja luottosivu petti ja pahasti, Avast ilmoittaa vitun viisikymmentä uhkaa, hirveällä tuskalla ja taistelulla poistettiin ilmeisimmät ja nyt skanneri skannaa noita vähemmän näkyviä että voi nekin poistaa. Kyllä tuli muuten verijumalaa manattua.

Sopiiko tiedustella mikä sivusto mahtoi olla kyseessä?

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #202 : Heinäkuu 28, 2015, 01:18:34 »
Sopiiko tiedustella mikä sivusto mahtoi olla kyseessä?
Kickasstorrents. Sieltä on tullut kaikenlaista Game Of Thronesista animeen ladattua ja on aina kivasti toiminut. Nyt yritin Kill La Killin dubatun version vol. 5 ladata ja sieltä sitä paskaa sitten tuli.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #203 : Heinäkuu 28, 2015, 01:20:46 »
Kill La Killin dubatun version vol. 5
mitä VITTUA?

En ole itse koskaan kickasstorrentsia käyttänyt, mutta mikäli latailee animea netistä niin kannattaa käyttää jotain täysin animeen keskittynyttä sivustoa, tuppaavat olemaan puhtaampia.
Marked for deletion (old).

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #204 : Heinäkuu 28, 2015, 01:35:01 »
Kill La Killin dubatun version vol. 5
mitä VITTUA?

En ole itse koskaan kickasstorrentsia käyttänyt, mutta mikäli latailee animea netistä niin kannattaa käyttää jotain täysin animeen keskittynyttä sivustoa, tuppaavat olemaan puhtaampia.
Sitä vittua että sarjalla on helvetin hyvä dubbi, nyt loppuu se purismi. Ei se nyt aivan alkuperäisen tasolle yllä, mutta otan minkä tahansa syyn katsoa sarjan uudelleen, ja nautin kun suosikkisarjani saavat oikeasti laadukkaita dubbauksia. Erityismaininnan ansaitsee Patrick Seitz Gamagoorin roolissa, rakastan sen miehen ääntä.

Ja joo, kyllä tapaan näitä animeen keskittyviä sivustoja käyttää, mutta dubbien löytäminen niistä tapaa olla vähän hankalaa. Käytän sitten muita jollei onnaa, ja nyt kävi näin. Onneksi sain tilanteen korjattua.

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #205 : Heinäkuu 29, 2015, 10:37:29 »
Kissalla tapana nykyää repiä AINA joka aamu tapettia kammarin seiniltä alas.. menee jo hermot siihen kun kuuluu kuin joku repis paperia kahtiin ja mussuttamista... >:(((((((((((((( KISSATvittusaatanaperkele..

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #206 : Heinäkuu 29, 2015, 15:29:01 »
Kissalla tapana nykyää repiä AINA joka aamu tapettia kammarin seiniltä alas.. menee jo hermot siihen kun kuuluu kuin joku repis paperia kahtiin ja mussuttamista... >:(((((((((((((( KISSATvittusaatanaperkele..

Sun täytyy hommata sille jokin pölkky raapimispuuksi, jota se voi sitten raapia rauhassa.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #207 : Heinäkuu 29, 2015, 15:33:33 »
Miten sais potkittuu itteensä vähän motivaatiota? Sain tilaustyön yden ydeltä joka haluais Nue cossin mut oon niin laiska ja alkaa kuumottaa ko kouluki alkaa
Vois salee mennä itkeen kiven alle
(Ei sillä ettenkö sais sitä Nuetellaa tehtyä mut argh kaikki tuntuu menevän vähä miten sattuu)
Ja ko oon ollu auttamas siskoo muuttaan niin pohkeet paskana ja väsyttää ihan simona

Oon tosi active tääl foorumil mmmmright?

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #208 : Heinäkuu 29, 2015, 16:06:12 »
Kissalla tapana nykyää repiä AINA joka aamu tapettia kammarin seiniltä alas.. menee jo hermot siihen kun kuuluu kuin joku repis paperia kahtiin ja mussuttamista... >:(((((((((((((( KISSATvittusaatanaperkele..

Sun täytyy hommata sille jokin pölkky raapimispuuksi, jota se voi sitten raapia rauhassa.

vissii, mut nekin maksaa -3- .. ehkä mä sille joululahjaks voin ostaa.. heh

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #209 : Heinäkuu 29, 2015, 18:32:36 »
Miten sais potkittuu itteensä vähän motivaatiota?
Aloittamalla. Yleensä kun vaan rupeaa tekemään, niin siitähän se sitten luonnistuukin jo mukavasti.

Oon tosi active tääl foorumil mmmmright?
No et sentään tykitä diipa-daapaa samaan malliin kuin minä! :D