Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250227 kertaa)

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #465 : Joulukuu 09, 2015, 11:25:30 »
Siis kimppuus hyökkäsi kaks kirjoitusfonttia?
Marked for deletion (old).

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #466 : Joulukuu 09, 2015, 11:28:17 »
^ Liittyyköhän tuo siihen, kun ihmetteli, että mihin se puoli vuotta taas menikään?

öööö häh? ei.. se oli vaa random uni.. ^^''

Siis kimppuus hyökkäsi kaks kirjoitusfonttia?
kek, undertale hahmot joo

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #467 : Joulukuu 09, 2015, 14:13:18 »
Kyllä muuten tuli nähtyä todennäköisesti paskinta unta ikinä. Olin vanhempien luona ja kaikki menneet lemmikkimme olivat unessa hengissä, järjestyksessä siis hamsteri, kani, kissa ja koira. Yksitellen sitten alkoivat näyttää heikkenemisen merkkejä samaan tapaan kuin takavuosina vanhetessaan ja kuollessaan, jostain syystä ne vietiin pihanurmelle makaamaan ja alkoivat sitten kaatumaan yksi toisensa jälkeen. Paitsi se koira, joka oli jätetty sisälle, luulin että kuoli kovan ulvahduksen saattelemana oli sekin mennyt, mutta sitten se olikin noussut syömään puuroa ja oli kunnossa. Unen lopuksi kävin tekstitetyn viittomakielisen keskustelun pöllön kanssa, se kevensi tunnelmaa.

Mutta pöllöä lukuunottamatta, asteikolla 1-10 paskin uni ikinä. Voitte haistaa paskan, aivot, kun tuollaisia luomuksia tungette alitajuntaani.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #468 : Joulukuu 09, 2015, 20:00:49 »
Mielenterveys on taas vaakalaudalla, sen siitä kai saa kun omaa tyhmyyttään ei näe yhtään auringonvaloa kahteen viikkoon tai puhu muille ihmisille pariin kuukauteen.

Tänään kai pitäisi mennä kauppaan, pakko venata aina 22-23 aikaan, että ei vahingossakaan törmää kehenkään tuttuun ja nesteellä/alepalla on mahdollisimman tyhjää.
Tuskin tätä menoa jaksan/haluan tulla mihinkään miitteihin tai coneihinkaan, luultavasti kaikilla on paljon mukavampaa jos en ole pilaamassa meininkiä jo pelkällä läsnäolollani.
Kyllähän sen pitäisi olla itsestään selvyys, mulla ei ole kavereita niin se johtuu siitä että oon vaan ihan vitun paskaa seuraa ja paska jätkä.

Have fun.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #469 : Joulukuu 09, 2015, 20:23:33 »
Mielenterveys on taas vaakalaudalla, sen siitä kai saa kun omaa tyhmyyttään ei näe yhtään auringonvaloa kahteen viikkoon tai puhu muille ihmisille pariin kuukauteen.

Tänään kai pitäisi mennä kauppaan, pakko venata aina 22-23 aikaan, että ei vahingossakaan törmää kehenkään tuttuun ja nesteellä/alepalla on mahdollisimman tyhjää.
Tuskin tätä menoa jaksan/haluan tulla mihinkään miitteihin tai coneihinkaan, luultavasti kaikilla on paljon mukavampaa jos en ole pilaamassa meininkiä jo pelkällä läsnäolollani.
Kyllähän sen pitäisi olla itsestään selvyys, mulla ei ole kavereita niin se johtuu siitä että oon vaan ihan vitun paskaa seuraa ja paska jätkä.

Have fun.
Nyt loppuu saman tien tuo yltiöpäinen negatiivisuus. Tiedän kanssasi jutelleena että olet tuollaisen asenteen yläpuolella. Tulet nyt sinne coniin moksuna, ryyppäät meidän pervojen kanssa ja pidetään yhdessä hauskaa. Ei haittaa vaikka ryyppäisit hiljaa nurkassa, riittää että tulet viettämään aikaa meidän kanssa sieltä luolastasi. Eikö se elämä siitä ala taas tuntua joltain.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #470 : Joulukuu 09, 2015, 21:03:08 »
Mielenterveys on taas vaakalaudalla, sen siitä kai saa kun omaa tyhmyyttään ei näe yhtään auringonvaloa kahteen viikkoon tai puhu muille ihmisille pariin kuukauteen.

Tänään kai pitäisi mennä kauppaan, pakko venata aina 22-23 aikaan, että ei vahingossakaan törmää kehenkään tuttuun ja nesteellä/alepalla on mahdollisimman tyhjää.
Tuskin tätä menoa jaksan/haluan tulla mihinkään miitteihin tai coneihinkaan, luultavasti kaikilla on paljon mukavampaa jos en ole pilaamassa meininkiä jo pelkällä läsnäolollani.
Kyllähän sen pitäisi olla itsestään selvyys, mulla ei ole kavereita niin se johtuu siitä että oon vaan ihan vitun paskaa seuraa ja paska jätkä.

Have fun.
En aivan varma onko sarkasmia vai...

Joka tapauksessa, toi oli täyttä paskaa. Jos joku tosissaan ajattelee noin niin suosittelen psykologia, terapeuttia, kuraattoria tai ystäviä. Tule ihmeessä Frostiin jos pääset.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #471 : Joulukuu 09, 2015, 21:38:39 »
Tuun joko sinne kuopioon maaliskuun alussa tai viimeistään kesäconeihin jos nyt aivan pakko on.

Kyllä sitä vielä onneksi tunnistaa omat harhakuvansa todellisuudesta, vaikka ne sosiaalista kanssakäymistä ja elämää silti hankaloittavatkin.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #472 : Joulukuu 14, 2015, 09:06:41 »
Pakko tulla avautumaan ko ihmiset luulee et oon delannu tai jotain

On ollu liikaa kaikkee, enimmäkseen vitusti ahistusta ja paniikkikohtauksia, stressiä koulusta ja sairasloma alko tän kuun alusta ja jatkuu ens vuoden alkuun asti... Ainoa missä oon spämmänny on ig ja sielläkin vaan lovelive roskaa. Tuntuu että kaikki paska tulee taas niskaa ja että en saa mitään hyvää aikaseksi ja raha asiatki on päin persettä ja hävettää etten saa ostettua tänäkään jouluna lahjoja muille....
Sori tää asiaton(?) avautuminen. Kirjotan varmaan vähän enemmän tänne forkalle nyt sit ko onneks sain ees tunnuksen toimimaan taas (ollu niin paljon ongelmia ton tunnuksen kans asdf). Jääny vaan tää kirjottelu vähemmäksi ko totta puhuen unohin tänne kirjotella...

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #473 : Joulukuu 14, 2015, 09:12:27 »
raha asiatki on päin persettä ja hävettää etten saa ostettua tänäkään jouluna lahjoja muille....
Joulu nyt on muutenkin ihan yliarvostettua höpö-höpöä: pukkia turpaan ja porot pataan! Jouluna kannattaa mieluumin juhlia vaikka Jack Danielsilla tätä äijää.

Uusi vuosi! Se on se kunnon youkain juhla se!

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #474 : Joulukuu 14, 2015, 16:28:47 »
Sori tää asiaton(?) avautuminen.

Huomattavasti parempi, että postasit, kuin olisit jättänyt postaamatta. Täällä tunnutaan välillä olevan aika huolissaan, jos joku aiemmin aktiivinen lopettaa yllättäen varsinkin, kun se pahin vaihtoehto on jo kerran käynyt toteen. Toki onneksi saimme tietää sinun olevan kunnossa jo ennen kuin postasit tämän.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #475 : Joulukuu 14, 2015, 18:15:09 »
ja raha asiatki on päin persettä ja hävettää etten saa ostettua tänäkään jouluna lahjoja muille....
Älä nyt turhia tuollaisesta murehdi, ei se joulu synny omaisuudesta vaan läheisten kanssa yhdessä olemisesta ja hyvästä ruoasta. Tai vaihtoehtoisesti sitä voi käyttää syynä ryyppäämiseen, miten vain sen haluaakin viettää. Lahjojen ostaminen ei ole ikinä se pääjuttu.

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #476 : Joulukuu 15, 2015, 12:31:29 »
Minulla ei onneks ole ollut lahjojen osto & vastaanotto-kulttuuria kenenkään kanssa, puolin ja toisinhan se vain stressaisi.

Tilasin aamuyöstä eräältä kustantajalta tuoreen kirjan, nukuin pommiin, ilmoitin etten tule tänää töihin ollenkaan ja olen vieläkin kännissä. Tässä olisi taas itsetutkiskelulle paikkaa.
E: Ja nyt kuumetta.
20553377

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #477 : Joulukuu 16, 2015, 01:06:24 »
Täälläkin päin on mennyt enemmän ja vähemmän asiat pyllylleen. Viime viikkolla ainakin oli niin kurja olo, että psykiatrin kautta tuli varattua lääkäri aika ja sain puh.numeron päivystykseen jos tekisin jotain radikaalia. Itkukurkussa soitin eräänä yönä husbandolle ja äidillekkin avauduin, mutta en oikein saanut sellaista vastausta mitä olisin halunut kuulla. Sekös laittoi pään vielä enemmän sekaisin, että ei ole ollut tullut nukuttua ja päivystykseen soitto oli jo lähellä.
Sain myös kuulla, että minulta loppuu työt tämän viikon jälkeen kokonaan. Porvoossa olisi nuorille työttömille pajoja, mutta en pääse niihin kun asun Askolassa, eikä täällä ole sellaisia mahdollisuuksia. 

Nyt olo on vähän normaalisoitunut, mutta joulu vähän pelottaa.

Lappari

  • 420-Sakuya
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 124
  • Heippalöölöö
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #478 : Joulukuu 16, 2015, 14:43:01 »
Joululaulut

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #479 : Joulukuu 16, 2015, 15:01:03 »
Joululaulut
Jaan tämän niin täysin! Ne on muuten kaikki ihan paskoja, myös ne huonot Raskasta joulua-renkutukset.

Spoiler (click to show/hide)