Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250008 kertaa)

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #555 : Tammikuu 26, 2016, 15:41:59 »
Suljetulla osastolla on tylsää. Väsyttää ihan sairaasti, mut ei saisi ottaa päiväunia kun pitäisi saada unirytmi kuntoon. Husbandon reaktio oli vain "voi ei :/". Hyvinvointini on vaakalaudalla.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #556 : Tammikuu 26, 2016, 15:56:42 »
Varmasti tulee tylsää, jos nukuttaa niin, ettei jaksa keskittyä esimerkiksi lukemiseen.

Pystytkö kuuntelemaan musiikkia tai katsomaan elokuvia tai muuta videokamaa? Sitten pitäisi vielä löytää oikeanlaista viihdettä, joka pitää edes jonkinmoista virettä yllä mutta ei rupea ahdistamaan. Tämä on itselleni joskus vaativa tehtävä, kun »kaikki» kevyt on liian yhdentekevää ja kaikki vaativampi liian raskasta.

Onko minkäänmoisia mahdollisuuksia ulkoilla edes jollakin parvekkeella tai sisäpihalla? Tuossa tilanteessa niitä kannattaa käyttää.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #557 : Tammikuu 26, 2016, 18:07:27 »
Ei suomessa kannata näköjään olla edes masentunut kun laittavat vaan masentavaan ympäristöön.

Hyvinvointini on vaakalaudalla.
Omani on ylilaudalla.

Spoiler (click to show/hide)

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #558 : Helmikuu 02, 2016, 05:25:39 »
Pää ei yksinkertaisesti tunnu kestävän enää paljoa enempää, yksinäisyys, stressi ja ahdistus käy vähän liian kovaksi.

Itse aiheutettua kaikki noista tosin, alitan rimaa koko ajan kun en vaadi itseltäni täydellisyyttä jokaisella osa-alueella ja työskentele kaikilla voimillani sen saavuttamiseksi.

Olen tyhmä paska.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #559 : Helmikuu 05, 2016, 13:19:51 »
Pää ei yksinkertaisesti tunnu kestävän enää paljoa enempää, yksinäisyys, stressi ja ahdistus käy vähän liian kovaksi.

Itse aiheutettua kaikki noista tosin, alitan rimaa koko ajan kun en vaadi itseltäni täydellisyyttä jokaisella osa-alueella ja työskentele kaikilla voimillani sen saavuttamiseksi.

Olen tyhmä paska.

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #560 : Helmikuu 22, 2016, 20:22:57 »
Twitterissä on tullut enemmän ulistua asiasta, mutta lyhyesti sanottuna (ex?)husbandon mielestä "meidän pitäisi olla ainakin nyt vain kavereita." Todella kinkkinen tilanne, kun en tiedä mitä tyyppi oikeasti tarkoitti asialla, mutta hän ei suostu vastaamaan viesteihin saatikka sitten puheluihin.
Lievästi sanottuna hajottaa.

Bubbo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #561 : Helmikuu 22, 2016, 21:14:18 »
Twitterissä on tullut enemmän ulistua asiasta, mutta lyhyesti sanottuna (ex?)husbandon mielestä "meidän pitäisi olla ainakin nyt vain kavereita." Todella kinkkinen tilanne, kun en tiedä mitä tyyppi oikeasti tarkoitti asialla, mutta hän ei suostu vastaamaan viesteihin saatikka sitten puheluihin.
Lievästi sanottuna hajottaa.

Aina tuo sama "ollaan vaan kavereita".

Eikö ihmiset voi puhua suoraan ja kertoa, etteivät halua olla enää tekemisissä sen toisen osapuolen kanssa?
Kaverisuhteen yrittämistä voi tietysti naiivimmat tapaukset yrittää, mutta oman kokemuksen ja havaintojen perusteella siitä ei tule tasan yhtään mitään.

Kävin saman paskan läpi itsekin n. vuosi sitten, olin tosin itse siinä jättäjän roolissa mutta erittäin oikeutetusti.
Vaikeita tilanteita ja muutoksia käsitellä kunnolla, mutta kyllä niistä selviää ajan kanssa.


Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #562 : Helmikuu 22, 2016, 22:33:54 »
Kaverisuhteen yrittämistä voi tietysti naiivimmat tapaukset yrittää, mutta oman kokemuksen ja havaintojen perusteella siitä ei tule tasan yhtään mitään.

Minun kokemukseni ja havaintojeni mukaan kyllä vain tulee toisinaan.

Onnistuminen edellyttää, että rakkaussuhde on kuivunut kokoon hitaasti ja molemmin puolin, jolloin se kyetään lopettamaan ilman rajuja hajoilemisia. Yksipuolinen »ollaan vaan kavereita» -ilmoitus ja yhteydenpidon katkaiseminen ovat äärimmäisen huono etenemistapa.

Ihanneolosuhteissakaan onnistuminen ei ole varmaa.

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #563 : Helmikuu 23, 2016, 18:04:11 »
Twitterissä on tullut enemmän ulistua asiasta, mutta lyhyesti sanottuna (ex?)husbandon mielestä "meidän pitäisi olla ainakin nyt vain kavereita." Todella kinkkinen tilanne, kun en tiedä mitä tyyppi oikeasti tarkoitti asialla, mutta hän ei suostu vastaamaan viesteihin saatikka sitten puheluihin.
Lievästi sanottuna hajottaa.
Pakko myöntää seksistinen perisyntini että olin pitänyt tuollaisia kiertoilmaisuja ja ilmaisujen täysin väärässä paikassa pehmentämistä lähinnä akkamaisina juttuina, mutta onhan raja toki häilyvä. Eikä ketään voi näissä asioissa opettaa heidän puolestaan, mut eihän toi hyvältä vaikuta. Lainkaan. Ei oo hyvä homma.
20553377

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #564 : Helmikuu 23, 2016, 23:46:47 »
Minun kokemukseni ja havaintojeni mukaan kyllä vain tulee toisinaan.

Itsekkin olen todistanut tämän tapahtuneen parhaalle ystävälleni. Siitä on jo muutama vuosi kun erosivat, mutta juttelevat vieläkin aktiivisesti eikä ole edes mitään negatiivistä ilmapiiriä.

Tässä tapauksessa oma kärsivällisyyteni on paheeksi kun jaksan odottaa vstausta, mitä tuskin edes tulee.

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #565 : Helmikuu 27, 2016, 19:47:01 »
Tiiu vaan haluu mut pois Foorumilta.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #566 : Helmikuu 27, 2016, 19:50:14 »
Tiiu vaan haluu mut pois Foorumilta.

ahhehhehehehehehehe.. emmäää

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #567 : Helmikuu 27, 2016, 21:40:08 »
Tiiu vaan haluu mut pois Foorumilta.

Spoiler (click to show/hide)

You can check-out any time you like,
But you can never leave!
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #568 : Helmikuu 27, 2016, 22:02:34 »
You can check-out any time you like,
But you can never leave!


You the Nightman?

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #569 : Maaliskuu 01, 2016, 14:21:54 »
38 astetta kuumetta. Mitä on hyvinvointi?

Päivitys: Herään näin kuudelta aamuyöstä siihen että ei kykene lopettamaan vapisemasta ja vapiseminen on niin kovaa että ihaksiin sattuu ja kurkku on niin kipeä että hädin tuskin pystyy nielaisemaan eikä yskiminen ja nenän tukkoisuus auta asiaa. Tuntuu että henki on kohta vaarassa. Onneksi tämä kuuman juoman hörppiminen tuntuu auttavan asiaa.