Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250182 kertaa)

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #585 : Huhtikuu 21, 2016, 15:42:43 »
Itse tein aikanaan useamman valituksen yläkerran naapurista joka tiputteli jatkuvasti tupakantumppeja alas parvekkeeltaan - osa tietenkin putosi minun parvekkeelleni. Mitään varsinaista seurausta valituksistani ei kuitenkaan ilmeisesti seurannut, sillä joudun yhä säännöllisesti siivoamaan parvekettani.

Useimmiten paras vaihtoehto taitaa olla vain yrittää tottua asumisoloihinsa, mikäli ne eivät ole aivan järkyttävän huonot. Juuri äsken luin jostain kuinka muuttaminen olisi ihmiselämän stressitekijöiden huipulla.
Marked for deletion (old).

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #586 : Huhtikuu 25, 2016, 13:30:26 »
Kerrostaloasuminen on todellakin aikamoista tsägäpeliä mitä tulee naapureihin tai vuokranantajaan...

Itse kun asuin männävuosina kerrostalossa, jossain vaiheessa talossa alkoi joku meluamaan -- ilmeisesti alkoi, itse en mitään melua koskaan kuullut. Joku naapuri tai isännöitsijä (joka oli samalla vuokranantaja) keksi että minä aiheutan jatkuvasti meteliä ja häiriötä. Syytä silmätikuksi joutumiselleni en tiedä, vissiin olin rapun nuorin asukas tai jotain. Mitään meteliä en oikeasti aiheuttanut; en pitänyt bileitä vaan lähinnä hikkyilin koneella.

Paras yhteensattumus tässä oli, kun isännöitsijä kerran soitti minulle: "Taas sieltä asunnostasi kuuluu kauhea mekkala! Nyt loppuu se heti! Tulen välittömästi paikalle tarkistamaan asunnon!!1"

Tähän vastasin: "Siitä vaan, mä oon nyt tällä hetkellä kahen viikon gineksellä intissä. Ehkäpä joku on murtautunut sinne?"  :D

Vastaava kuumottelu oli jatkuvaa; isännöitsijä paukkasi aina vähänväliä yllättäen ovelle kattomaan miten häiriköin. Hänen paikalleentullessa olin aina yksin himassa kaikessa rauhassa. Muutin noin vuoden päästä pois...
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #587 : Toukokuu 05, 2016, 10:19:14 »
Voi vitun VMP, ois ollu vaihteeks keikkaa tarjolla mutta herääppä siihen soittoon et huomen aamul pitäs olla 20km päässä
hyppäämäs kuorma-auton puikkoihin starttaamassa 7-9h jakelupäivää Kouvolan alueelle tällä unirytmillä - työnantajatki vois
kyl ehkä ilmasta tarpeensa heille vähän aiemmin ku edellisenä päivänä ku tarvittas keikkahommaan mieslisää. :'D

Kahtoo josko uuelleen viel tänää soittasivat jossei muit halukkaita löydy ku tuli puoliks kieltäydyttyä tosta. Lisätienestit ei välttiin ois pahaks just nyt.

EDIT

Hommat vastaanotettu'd sittenkin. Tuleepahan tiliä ja ens viikolle tekemistä.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #588 : Toukokuu 12, 2016, 12:28:43 »
Sinänsä minuu harmittaa ettei oo yöpaikkaa Desus eikä Aconissakaan... toisaalt Aconi on semmoi missä voin olla vaikka yhden päivän ja sit jatkaa matkaa pohjoseen.. Desussa pitäis selvitä sit kaks yötä... ech

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #589 : Toukokuu 14, 2016, 20:03:08 »
Vikat rahat meni tänään, vatsalihakset on yskitty kipeiksi ja sieraimet vuotaa ärtymyksestä verta. Asiat etenevät kuitenkin vain parempaan ja parempaan suuntaan.
20553377

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #590 : Toukokuu 17, 2016, 16:42:47 »
Kusimpa sitten inssin typerästi
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #591 : Toukokuu 17, 2016, 20:44:37 »
^
Jaa kokemuksesi?

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #592 : Toukokuu 17, 2016, 21:09:04 »
^
Jaa kokemuksesi?

Kuumota, aivotoiminta ?? ?? ? älä tajua että risteys tasavertainen

Myös kuulemma kaistaa vaihtaessa ei saa katsoa pelkästään peilistä mutta eh
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #593 : Toukokuu 17, 2016, 21:14:52 »

Myös kuulemma kaistaa vaihtaessa ei saa katsoa pelkästään peilistä mutta eh

Mun inssissä piti kääntää päätä 180° astetta, että opettajat ja inssi olisi ollut tyytyväisiä.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #594 : Toukokuu 17, 2016, 21:48:49 »

Myös kuulemma kaistaa vaihtaessa ei saa katsoa pelkästään peilistä mutta eh

Mun inssissä piti kääntää päätä 180° astetta, että opettajat ja inssi olisi ollut tyytyväisiä.

Pään pitää kyl oikeeesti pyörii ku pöllöllä että inssin vastaanottajat ois tyytyväisiä. Itellähän vaati sen kolme inssiä ennenkun kortin sain
((neljänteen koitokseen ois ollu enää varaakaan)) joten eiköhän toi sullaki seuraavalla läpi mene kun vaan liian tarkkana ja kanssakuljettajia huomaavaisena pysyy.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #595 : Toukokuu 17, 2016, 22:17:21 »
Kuumota, aivotoiminta ?? ?? ? älä tajua että risteys tasavertainen

Myös kuulemma kaistaa vaihtaessa ei saa katsoa pelkästään peilistä mutta eh
Noni, ens kerralla jo menee läpi kun nuo karsit pois. Luovuttaminen < Uudelleen kokeileminen.

Ite kun inssin ajoin niin sain sen ekalla läpi. Sain vaan moitteita siitä että oon liian varovainen risteyksissä (kun nyt ruettiin tästä hölisemään).

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #596 : Toukokuu 17, 2016, 22:54:31 »
Kuumota, aivotoiminta ?? ?? ? älä tajua että risteys tasavertainen

Myös kuulemma kaistaa vaihtaessa ei saa katsoa pelkästään peilistä mutta eh
Noni, ens kerralla jo menee läpi kun nuo karsit pois. Luovuttaminen < Uudelleen kokeileminen.

Ite kun inssin ajoin niin sain sen ekalla läpi. Sain vaan moitteita siitä että oon liian varovainen risteyksissä (kun nyt ruettiin tästä hölisemään).
Mulle ulistiin siitä etten peruuttanut ruutuun kun käskettiin vain pysäköidä auto tiettyyn ruutuun.
Ei oo täällä kellään kuitenkaan mennyt yhtä huonosti kun amis-aikaisella luokkakaverillani joka inssissään meinasi peruuttaa mummon päälle.

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #597 : Toukokuu 17, 2016, 23:57:42 »
Itsellä meni kolmannella läpi. Olisi muuten mennyt toisella yrityksellä, mutta 200 metriä ennen katsastuskonttoria oli liikenneympyrä ja meinasin ajaa jonkun eteen. Voisin selitellä että aurinko paistoi suoraan silmiin, mutta virhe mikä virhe. Silloin oli kyllä juuri satanut ja aurinko paistoi todella kirkkaasti, että asfaltti vain hohti valkoisena.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #598 : Toukokuu 29, 2016, 17:07:11 »
Paikallinen Kotipizza on pilattu. Siellä on jotain maahanmuuttajia joukko nyt töissä, ja pizzan laatu on laskenut aivan käsittämättömästi. Enpä taida enää kyseisessä paikassa käydä.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #599 : Toukokuu 29, 2016, 17:11:06 »
Paikallinen Kotipizza on pilattu. Siellä on jotain maahanmuuttajia joukko nyt töissä, ja pizzan laatu on laskenut aivan käsittämättömästi. Enpä taida enää kyseisessä paikassa käydä.
2016 ja kotipizzatkin on tusinakebuloita