Kirjoittaja Aihe: No vittu uguu  (Luettu 250325 kertaa)

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #600 : Toukokuu 29, 2016, 17:41:46 »
2016 ja kotipizzatkin on tusinakebuloita
Helkkari, paikallisessa kebulassakin on parempaa pizzaa. Onko nyt maailmanloppu tulossa kun kebulasta saa laadukkaampaa pizzaa kuin Kotipizzasta?

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #601 : Toukokuu 29, 2016, 18:07:12 »
Onko nyt maailmanloppu tulossa

Onko kukaan kiinnittänyt huomiota sellaisiin seikkoihin, että Rabbe Grönblom on luopunut Kotipizzasta ja kuollut?

anounyym1

  • Kensokyrön sysadmin
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 153
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #602 : Toukokuu 29, 2016, 18:23:28 »
Eipä sitä ole tarvinnut koitpizzaa miettiä, kun paikalliset tekevät parempaa laatua. Hyvänä esimerkkinä täällä Joensuussa http://pizzeriaroihu.fi/
Twitter || Jotain conikuvia
Rebecca Black Tech - Rautaa coneihin.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #603 : Toukokuu 29, 2016, 20:22:51 »
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota sellaisiin seikkoihin, että Rabbe Grönblom on luopunut Kotipizzasta ja kuollut?
Tästäkö tämä siis johtuu? Herra isoherra kuolee ja kaikki alkaa mennä päin honkia.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #604 : Toukokuu 29, 2016, 20:24:58 »
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota sellaisiin seikkoihin, että Rabbe Grönblom on luopunut Kotipizzasta ja kuollut?
Tästäkö tämä siis johtuu? Herra isoherra kuolee ja kaikki alkaa mennä päin honkia.
Hakusanoiksi "lähi-itä" ja "valtatyhjiö" niin saa jotain osviittaa.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #605 : Toukokuu 30, 2016, 00:29:15 »
Kotipizzojen laatu ainakin tampereella on ollut yli kymmenen vuotta näiden ns. tusinakebuloiden alapuolella.
Marked for deletion (old).

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #606 : Toukokuu 30, 2016, 07:53:57 »
Kotipizzojen laatu ainakin tampereella on ollut yli kymmenen vuotta näiden ns. tusinakebuloiden alapuolella.
Monet on ollut samaa mieltä, mutta itse olen vielä tykännyt kotipizzojen pizzasta ja yleensä kotipizzaan mennessä on tietänyt vähän etukäteen mitä on saamassa, kun taas satunnaiset kulmakebulat saattavat olla välillä vähän venäläistä rulettia.
Hinnaltaan kotipizza tuppaa kyllä olemaan turhan kallis.

Roppari

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #607 : Toukokuu 30, 2016, 17:09:42 »
Täällä päin taasen näiden kulmakebuloiden taso on laskenut tasaiseen tahtiin. Itse en ole käyttänyt niitä vuosiin, mutta kaverit narisee vähän väliä miten on nekin letut huonontuneet. Kyllähän alalle tuli joku uusi yrittäjä jokunen vuosi sitten, jossa suomalainen nainen oli löytänyt elämänsä rakkauden tällaisesta tummasta ja tulisesta turkkilaisesta. Paikka oli kyllä kieltämättä alkuun paljon parempi A-oikeuksineen kaikkineen ja parempine sisustuksineen, mutta seurasi lehmän hännän esimerkkiä siinä miten taso pidetään korkealla: eli en käytä sitäkään enään.

Kotipizzaan taasen olen ollut tyytyväinen tähän asti. Hinnat ovat tietty korkeammat mutta laatu on pysynyt tasaisen hyvänä. Ja kyllähän se paras pizza on tullut tähänkin asti äidin; tai omasta uunista kun ollaan kaveriporukalla kokkailtu.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #608 : Toukokuu 30, 2016, 22:54:27 »
Ja kyllähän se paras pizza on tullut tähänkin asti äidin; tai omasta uunista kun ollaan kaveriporukalla kokkailtu.
Totuuden sanoja. Pitäisi vain itse tehdä kun tekee pizzaa mieli, hinta-laatu-määrä-suhde olisi sitten aika lailla kohdallaan.

suwahgo

  • Vieras
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #609 : Toukokuu 31, 2016, 10:32:37 »
^just tein sunnuntai Jonnen kaa omia pizzoja kolmisen kappaletta. Paljon parempia kun kebulan tai kaupan valmiit pizzat.. ainakin omasta mielestä. Itse en juuri käy kebuloissa, paitsi ehkä viimisenä vaihtoehtona tai coni aikaa jos mikään muu ei ole auki.

Odotin tänää lääkärille menoa, mutta aika muutettii torstaille kesken työpäivän.. no sentää lyhyt matka lähtee töistä ja takas töihin.

Pitäis cossikin jo alottaa, mutta mua ei huvita ommella... kummiskin kuumat kelit tai toinen ois vitun kova tuuli kuten viime vuonna. Hameen vilautus coni.

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #610 : Toukokuu 31, 2016, 20:17:55 »
Päädyin minäkin tekemään itse pizzoja näiden keskusteluiden innoittamana
nyaa saatnan homoperseet nyaa

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #611 : Kesäkuu 01, 2016, 01:54:40 »
Tekis itekki mieli valmistella pitsoja, mutku se ei yhen (köyhän) ihmisen budjetilla oikeen onnistu. Ja siis ananashan ei kuulu siihen pitsaan ja kinkkun lisäksi pitää vähintään olla salamia, mut ne taas ei pelkästään toimi hyvin yhteen.
Tääl Kaijjaaanisa on aika hyvät pitsamestat, tosin yhen paikan taso laski niin alas et lopetin siellä käymisen. Pitsat on myös yllättävän hyvin valmistettuja ja isompia kuin Kotipizzan valmistamat.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #612 : Kesäkuu 02, 2016, 17:24:58 »
Lämpömittari näyttää 27° lukemaa sisällä sekä ulkona. Ihmisenä joka ei kestä lämpöä, toivon että viikonloppuna olisi viileämpää.

Porvoossa pyöri myös karhu lähellä keskustaa. Poliisit ja riistamiehet saivat sen hätyytettyä takaisin metsään, mutta illalla Otso päätti tulla takaisin ja sai kuulan kalloonsa. Olisivat voineet nukuttaa sen ja kuljettaa takaisin metsään. :< Kyseessä oli kuitenkin nuori yksilö, eikä ollut arvaamaton tai agressiivinen. 

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #613 : Kesäkuu 03, 2016, 05:11:57 »
Töihin pitäisi jaksaa lähteä vaikka väsymys on valtaisa. Tuli nukuttua sekä vähän että huonosti. En itse asiassa ole varma heräsinkö jossain vaiheessa vielä ennen kellonsoittoa vai näinkö unta, olo on sen verran sekava.

Bubbo

  • Chief Tonal Architect
  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 12
  • Pure snäkkii.
    • Profiili
Vs: No vittu uguu
« Vastaus #614 : Kesäkuu 13, 2016, 21:22:46 »
Just desuconin jälkeen alkaa sit netti vittuilemaan, toimii ehkä kymmenesosan ajasta jos tällä jotain yrittää tehdä.

Mutta kai tätä paskaa on pakko kestää niin kauan kunnes muuttaa omilleen, taloyhtiön netti ja porukat itekkin vittuuntuu tähän mutta eeeeiiiihän sitä kannata vaihtaa kun kerran ILMAISEKSI saa.

Voisin vaikka maksaa kolmekymppiä kuussa ihan itse toimivasta internet-yhteydestä.