Gensokyo > Omat teokset

Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun

(1/300) > >>

Datafox:
Koska tällainen oli vanhalla foorumilla.

Ja asiasta viidenteentoista, olen miettinyt c(r)ossaavani jotain touhouhahmoa, mutta en keksi mitä. Hiukset olisi kunnossa Tewiä varten, mutta se on jotenkin liian yksinkertainen... Ja nämä hiukset kasvavat nopeasti joten desujen aikaan ne ovat luultavasti jo aika pitkät (lue, Byakuren tms.)

Numbbi:
Inb4 punakone taas ehdottaa että cossaisin Kaguyaa koska pitkät hiukset ja oon niin NEET

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: Datafox - Marraskuu 16, 2010, 12:16:56 ---Koska tällainen oli vanhalla foorumilla.

Ja asiasta viidenteentoista, olen miettinyt c(r)ossaavani jotain touhouhahmoa, mutta en keksi mitä. Hiukset olisi kunnossa Tewiä varten, mutta se on jotenkin liian yksinkertainen... Ja nämä hiukset kasvavat nopeasti joten desujen aikaan ne ovat luultavasti jo aika pitkät (lue, Byakuren tms.)

--- Lainaus päättyy ---

ei tewi ole mikään kauhean yksin kertainen.. :/

itse olen tekemässä pikku hiljaa suika ibukia. kankaat on ja sarvet on prototyyppinä. enää peruukki pitää hommata

Datafox:

--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Marraskuu 16, 2010, 12:46:18 ---ei tewi ole mikään kauhean yksin kertainen.. :/

--- Lainaus päättyy ---
Pinkki mekko jossa vähän yksityiskohtia, korvat, säärikarvat piiloon ja porkkanakaulakoru. Dat's it.

Numbbi:

--- Lainaus käyttäjältä: Datafox - Marraskuu 16, 2010, 12:47:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Marraskuu 16, 2010, 12:46:18 ---ei tewi ole mikään kauhean yksin kertainen.. :/

--- Lainaus päättyy ---
Pinkki mekko jossa vähän yksityiskohtia, korvat, säärikarvat piiloon ja porkkanakaulakoru. Dat's it.

--- Lainaus päättyy ---

Aika yksinkertainen, imho.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta