Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 665420 kertaa)

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #210 : Maaliskuu 22, 2011, 20:54:20 »
ja heittelehän kolikoita köyhille opiskelijoille, nee nee.
Voidaan tehdä sellaista yhteistyötä, että sinä myrkyttelet ihmisiä ja minä sitten kuskaan heidät tuonpuoleiseen ja jaetaan tuotot. 8D

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #211 : Maaliskuu 22, 2011, 21:05:20 »
ja heittelehän kolikoita köyhille opiskelijoille, nee nee.
Voidaan tehdä sellaista yhteistyötä, että sinä myrkyttelet ihmisiä ja minä sitten kuskaan heidät tuonpuoleiseen ja jaetaan tuotot. 8D

Olet nero. >8D Mutta miten minulla on tunne että jokin suurempi, nalkuttavampi voima tulee vastustamaan tätä ideaa...
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #212 : Maaliskuu 24, 2011, 20:30:47 »
ja heittelehän kolikoita köyhille opiskelijoille, nee nee.
Voidaan tehdä sellaista yhteistyötä, että sinä myrkyttelet ihmisiä ja minä sitten kuskaan heidät tuonpuoleiseen ja jaetaan tuotot. 8D

Olet nero. >8D Mutta miten minulla on tunne että jokin suurempi, nalkuttavampi voima tulee vastustamaan tätä ideaa...

Mitä, kutsuttiinko minua?
Terveisiä täältä kangaskasojen uumenista. KALLIIDEN kangaskasojen. Jos tiedätte mitä meinaan...
Mutta, Shikistä liivi kaulusta ja nappia vailla valmis, hameesta puuttuu koristeet (ja no, koristeita puuttuu vähän niin kuin kaikkialta XD) ja hattu pitäisi tehdä. Kyllä mää tästä vielä selviän! Vaikka takaraivoa potkii tieto siitä, että kun Shiki on valmis, on vielä tehtävä pyjama sunnuntaille...
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #213 : Maaliskuu 25, 2011, 16:12:13 »
hyrr.. tänään tuli parseen korvat :D *leikkailee niitä oikeen muotoiseksi*

Archaleorn

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 75
  • Valkaistu ananas
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #214 : Maaliskuu 28, 2011, 13:32:05 »
No niin, nyt on sitten ostettu kankaat Hatatea varten ja enää pitäisi alkaa tekemään.. Onneksi olen delegoinut osan eteenpäin.. ;D

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #215 : Maaliskuu 30, 2011, 16:33:00 »
Kesäks ois Lunasa tulossa ~ ♥

..mut nyt haluisin kovasti jonku toisenki. Prkl ku piti alkaa selailee tätä topiikkii. >.<

//editt: Kattokaas muute mitä tein täs yks päivä :3 Niit on siis kaheksan, neljä punasta ja neljä sinistä. Mitäs pidätte? :3
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

Jerzu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #216 : Maaliskuu 30, 2011, 18:22:22 »
Kivan näköisiä. Sopisi hyvin Touhou korttipeliin.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #217 : Huhtikuu 01, 2011, 23:17:20 »
muuten tuli mieleen. kun teen sitä parsee cossia niin niistä hiuksista.. niin osa faneista takaa sille sen keijukampauksen mutta minun mielestä sillä ei ole sitä.. koska tiedätte zunin piirustus tyylin hiuksia kohden

edit: olisi saada kiva tietää mitä mieltä te olette.. teenkö sen kampauksen vai en?

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #218 : Huhtikuu 02, 2011, 12:07:56 »
muuten tuli mieleen. kun teen sitä parsee cossia niin niistä hiuksista.. niin osa faneista takaa sille sen keijukampauksen mutta minun mielestä sillä ei ole sitä.. koska tiedätte zunin piirustus tyylin hiuksia kohden

edit: olisi saada kiva tietää mitä mieltä te olette.. teenkö sen kampauksen vai en?

Musta se ainaki sopis sille, tai ainaki ite aina miellän sen hiukset tollasiks et sil on ne sil jännäl pikkuponnaril takana o3o

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #219 : Huhtikuu 02, 2011, 12:29:37 »
muuten tuli mieleen. kun teen sitä parsee cossia niin niistä hiuksista.. niin osa faneista takaa sille sen keijukampauksen mutta minun mielestä sillä ei ole sitä.. koska tiedätte zunin piirustus tyylin hiuksia kohden

edit: olisi saada kiva tietää mitä mieltä te olette.. teenkö sen kampauksen vai en?


Touhou fandom on inha siitä, että sillä on niin suuri vaikutusvalta. Jos miettii minkälaiset ZUNin yleensä tekemät hiukset on, niin tuskin sillä on mitään hiuksia vedetty taakse.

Seuraa sydäntäsi. Ja ennen kaikkea ZUNia.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #220 : Huhtikuu 02, 2011, 15:19:15 »
muuten tuli mieleen. kun teen sitä parsee cossia niin niistä hiuksista.. niin osa faneista takaa sille sen keijukampauksen mutta minun mielestä sillä ei ole sitä.. koska tiedätte zunin piirustus tyylin hiuksia kohden

edit: olisi saada kiva tietää mitä mieltä te olette.. teenkö sen kampauksen vai en?


Keiju kampaus on siistimpi, jos saan sanoa.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #221 : Huhtikuu 02, 2011, 20:23:22 »
muuten tuli mieleen. kun teen sitä parsee cossia niin niistä hiuksista.. niin osa faneista takaa sille sen keijukampauksen mutta minun mielestä sillä ei ole sitä.. koska tiedätte zunin piirustus tyylin hiuksia kohden

edit: olisi saada kiva tietää mitä mieltä te olette.. teenkö sen kampauksen vai en?


Touhou fandom on inha siitä, että sillä on niin suuri vaikutusvalta. Jos miettii minkälaiset ZUNin yleensä tekemät hiukset on, niin tuskin sillä on mitään hiuksia vedetty taakse.

Seuraa sydäntäsi. Ja ennen kaikkea ZUNia.
en sitten varmaa laita sitä. koska tukkallani (<..revitty tukka) ei saa hyvän näköstä ja minusta hänellä ei ole sitä (fanien tekemää se vaan on)

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #222 : Huhtikuu 02, 2011, 21:05:19 »
Hm hm~ Löysin kirpparilta kutosella oivan pitkän takin, josta saa parilla ediitillä Greedlingiin takin~

Vielä kaapista jos kaivaa esille jonkun korkeempikauluksisen paidan niin siitä kaulukseen ediitto ja tadaa~

Opetus?: Yks ihan hyvä tapa alottaa cossin hääräys on kiertää kirppareita, kenties löytyy hyvä valmistuote jota muokata, tai parhaimmillaan kangasta halvemmalla! (Esim. pari vuotta takaperin sain äidin kanssa aikaseks erittäin mainion (vaikka itse sanonkin) shippuuden Naruto cossin(älkää naurako, olin ernu) aikaseks ostamalla kirpparilta erään takin ja oranssin päiväpeiton. Takista käännettiin kaulus ja ommeltiin siiren pystysuorat viivat ja ommeltiin kiinni oranssit alueet päiväpeitosta, lopuista tehtiinki ne housut. Cossin kokohinta (-erittäin huonon näkönen peruukki, otsapanta ja kengät) oli 6 euroa. Aika kiva, eh? Kuvan kai voinen jostain haeskella joskus....)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #223 : Huhtikuu 02, 2011, 22:06:13 »
Hm hm~ Löysin kirpparilta kutosella oivan pitkän takin, josta saa parilla ediitillä Greedlingiin takin~
kyllä kirpparit on ihania ja hyödyllisiä.. itekkin on cosplayn suhteen löytän sieltä paljon.. kuten parseen kimonoon ostin joskus violetit verhot ihan sitä varten että niistä saa nättiä violettia kangasta ja nyt ne sain käyttöä

(Esim. pari vuotta takaperin sain äidin kanssa aikaseks erittäin mainion (vaikka itse sanonkin) shippuuden Naruto cossin(älkää naurako, olin ernu)
miksi nauraisin kun eka cossini oli tämä?

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #224 : Huhtikuu 04, 2011, 09:06:48 »
Ajattelinpa linkata tämän tähän jos joku ei sitä ole vielä nähnyt ja kiinnostuisi ^_^

Make your own Touhou Spellcards!
http://www.youtube.com/watch?v=KGHjWUNIFhA