Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 670100 kertaa)

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #270 : Huhtikuu 12, 2011, 18:20:33 »
Seuraava cossini vois olla vaikkapa... Yukari Yakumo :)

Sama kuin mulla. :P Mitä versiota cossaat siitä?

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #271 : Huhtikuu 12, 2011, 19:01:07 »
Bwah, jotenki tosi köyhä olo ku Yuuka on valmis eikä kotona oo enää mitää ompelemista ,___, vois varmaa ruveta vääntää taas vaihteluks pehmoja.

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #272 : Huhtikuu 12, 2011, 19:07:42 »
Äiti näki kuvan Perrinestä ja näytti sen cossimisille vihreää valoa.

Rakastan äitiäni.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #273 : Huhtikuu 12, 2011, 19:09:48 »
Äiti näki kuvan Perrinestä ja näytti sen cossimisille vihreää valoa.

Rakastan äitiäni.

Vaihdetaan äitejä.

Otakin kuvia neidosta, ranskattaret ovat jees joten Perrinnekin on jees, ja Bakaan en pääse. Enkä ole edes varma haluaisinko edes vaikka pääsisikin. <'D
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #274 : Huhtikuu 12, 2011, 19:27:20 »
Äiti näki kuvan Perrinestä ja näytti sen cossimisille vihreää valoa.

Rakastan äitiäni.

Vaihdetaan äitejä.

Otakin kuvia neidosta, ranskattaret ovat jees joten Perrinnekin on jees, ja Bakaan en pääse. Enkä ole edes varma haluaisinko edes vaikka pääsisikin. <'D
Ei kiitos, olen kiintynyt omaani.

Ei huolta, olen Perrine Desussakin, kun pakotan siskosi Mioksi ja pääset silloin sitten ainakin näkemään sen~ :3

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #275 : Huhtikuu 13, 2011, 12:15:25 »
Koska mua on tässä jo suht pitkään mietityttäny, kumman peruukin hankkisin Marisaan, ni kumpi teistä olis parempi?
Tämä lähempänä oikeaa väriä oleva vai asteen tummempi ja neurtaalimpi, mutta tuuheampi? Hintaeroahan tuossa ei ole paljoa mitään, joten hinnasta ei ole kiinni. Jälkimmäinen kyllä houkuttelis enemmän ku vois muokata kihartimella ja suoristusraudalla pelkäämättä peruukin menevän paskaks.

Jerzu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #276 : Huhtikuu 13, 2011, 13:47:44 »
Pitkän mietiskelyn ja danbooru tutkimuksen jälkeen tulin siihen tulokseen että tuo lähempänä oikeaa väriä oleva näyttäisi paremmalta.
Itse en rupeaisi hirveästi muokkaamaan mitään kiinassa tehtyä peruukkia but that's just me.

Kannattaa se myös pitää mielessä että kumpaa tulisi käytettyä joskus uudestaan eri cossissa.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #277 : Huhtikuu 13, 2011, 14:02:36 »
Koska mua on tässä jo suht pitkään mietityttäny, kumman peruukin hankkisin Marisaan, ni kumpi teistä olis parempi?
Tämä lähempänä oikeaa väriä oleva vai asteen tummempi ja neurtaalimpi, mutta tuuheampi? Hintaeroahan tuossa ei ole paljoa mitään, joten hinnasta ei ole kiinni. Jälkimmäinen kyllä houkuttelis enemmän ku vois muokata kihartimella ja suoristusraudalla pelkäämättä peruukin menevän paskaks.

Ottaisin tuon ensimmäisen minäkin. Jotenkin toi jälkimmäinen ei vaan näytä Marisalta mun silmissä, mut vika saattaa kyllä olla mussakin. Sit se jälkimmäinen toi mulle myös mieleen sellasen imelän vanukkaan ja tuli paha olo... :'D (lol minä)
Mut niin, ekaan kallistuisin.

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #278 : Huhtikuu 13, 2011, 19:35:03 »
Perrinen sain nyt tehtyä~ :3

Ei erityisen pitkä cosplay-projekti. No, ainakin on aikaa sitten hioa sitä täydellisyyteen ennen Bakaa.

Koska mua on tässä jo suht pitkään mietityttäny, kumman peruukin hankkisin Marisaan, ni kumpi teistä olis parempi?
Tämä lähempänä oikeaa väriä oleva vai asteen tummempi ja neurtaalimpi, mutta tuuheampi? Hintaeroahan tuossa ei ole paljoa mitään, joten hinnasta ei ole kiinni. Jälkimmäinen kyllä houkuttelis enemmän ku vois muokata kihartimella ja suoristusraudalla pelkäämättä peruukin menevän paskaks.


Suosittelen ensimmäistä, jos et aio käyttää peruukkia johonkin muuhunkin cossiin ja täytyisi siinä tehdä jälkimmäisen tapainen kompromissi.

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #279 : Huhtikuu 13, 2011, 20:21:01 »
Nähtävästi muutki on siis sen ekan kannalla, lähinnä sitä toista olisin senki takia hamunnu ku olisin voinu ottaa arkikäyttöön mut tiedä häntä käyttäisinkö kuitenkaa nii useesti.. :------D ja koska oon ilkee ni tietty mun piti taas käydä huvin vuoks bongailemassa ebayta, ja sieltä iski tämä silmään, mutta sanokaas, sopisko väri yhtään vai otanko kiltisti sen räikeämmän :'D näyttäis kyl vähä paksummaltaki, tai ainaki omaan silmään paistaa tuossa ensimmäisessä se, että näyttää jotenki tosi ohkaselta.

Jerzu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #280 : Huhtikuu 13, 2011, 20:32:48 »
Tuo kolmas peruukki näyttää kyllä aika hyvältä eikä sen värin tarvitse olla niin kirkas, mutta kahtoos ny mitä mieltä muut ovat, mikään expertti kun en ole.

Pikaedit: Uudelleen katsottuna tuo kolmas on kyllä paljon paremman näköinen. Ottaisin sen jos tarvitsisin.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #281 : Huhtikuu 13, 2011, 21:26:33 »
Kolmas.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #282 : Huhtikuu 13, 2011, 21:29:44 »
Allekirjoitan, kolmas on luonnollisen näköinen olematta kuitenkaan tylsä blondi, ja kuitu on nätimpää ja no, luonnollista. Hintakin taisi olla halvempi?
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #283 : Huhtikuu 13, 2011, 21:47:13 »
kyllä se number 3 on aito oikea! :D

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #284 : Huhtikuu 14, 2011, 10:28:35 »
Itsekin kannatan numero kolmosta! Paljon parempi ehdokas, kuitukin näyttää niin pehmeältä~

Tahdon tehdä asujaaaa... Vois varmaan Love Ward Riniä työstää, niin ehdin. Ja on tehtävä Miyukin mainitsema Mio. Valkoisten uikkareiden etsiminen tulee olemaan seikkailu XD (sitä ei näy tuossa kuvassa, mutta kakkoskauden versiossa alla olevat uikkarit on valkoiset. Sillä siis.
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.