Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 668159 kertaa)

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1050 : Syyskuu 18, 2012, 17:47:43 »
Ajattelin, et voisin kokeilla crossaamista ensimmäistä kertaa, sillä haluun cossata Ken Ichijoujia. Tarvisin vaan Takerun ja Daisuken semeileen... Vapaaehtoisia? ;P
Lol tee Traconiin ni voin molestrata Fladramonilla.. close enou- *shot* :-----D

Archaleorn

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 75
  • Valkaistu ananas
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1051 : Syyskuu 18, 2012, 18:39:39 »
^
Deal... =D

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1052 : Syyskuu 20, 2012, 20:04:22 »
Kenelläkään tietoa mistä löytäisi selkeän ohjeen + materiaalit haarniskan tekoon? Mielellään sellainen mikä olisi sitten hieman kestävä/joustava, että voi liikkua ja istua yms rikkomatta asua ja saisi tehtyä yksityiskohtia.(joita siinä suunnitelmassani on paljon...)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1053 : Syyskuu 20, 2012, 21:05:57 »
Kenelläkään tietoa mistä löytäisi selkeän ohjeen + materiaalit haarniskan tekoon? Mielellään sellainen mikä olisi sitten hieman kestävä/joustava, että voi liikkua ja istua yms rikkomatta asua ja saisi tehtyä yksityiskohtia.(joita siinä suunnitelmassani on paljon...)
retkipatja ja softis

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1054 : Syyskuu 20, 2012, 21:57:31 »
^ Ite käytin mamin pyssyssä retkipatjaa... Sit sen värjääminen metallin väriseks failas ku spay ei pysynykkään siinä kiinni (älkää olko niin kuin yuki tears... älkää yrittäkö samaa...) Mut mun mutsi puhu jostain matskusta tossa joku päivä mitä usee cossaaja kuulemma käyttää panssareiden tekoon (tosin ks. materiaali on kuulemma pirun kallista ja sitä pitää tilata jostain kuusesta...)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1055 : Syyskuu 20, 2012, 21:58:53 »
^ Ite käytin mamin pyssyssä retkipatjaa... Sit sen värjääminen metallin väriseks failas ku spay ei pysynykkään siinä kiinni
kyl mulla se on ihan hyvin pysynyt,  varsinkin kun laitoin lakan pääle

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1056 : Syyskuu 20, 2012, 22:27:18 »
Mut mun mutsi puhu jostain matskusta tossa joku päivä mitä usee cossaaja kuulemma käyttää panssareiden tekoon (tosin ks. materiaali on kuulemma pirun kallista ja sitä pitää tilata jostain kuusesta...)
Olisiko kyseessä wonderflex? Se sopisi kuvaukseen melko hyvin.
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1057 : Syyskuu 21, 2012, 05:37:31 »
^ Ite käytin mamin pyssyssä retkipatjaa... Sit sen värjääminen metallin väriseks failas ku spay ei pysynykkään siinä kiinni
kyl mulla se on ihan hyvin pysynyt,  varsinkin kun laitoin lakan pääle

Ohhoh :O Mulla ei pysyny ees lakan kanssa :O Mitä lakkaa sie käytit? Ja mitä väriä käytit?

Mut mun mutsi puhu jostain matskusta tossa joku päivä mitä usee cossaaja kuulemma käyttää panssareiden tekoon (tosin ks. materiaali on kuulemma pirun kallista ja sitä pitää tilata jostain kuusesta...)
Olisiko kyseessä wonderflex? Se sopisi kuvaukseen melko hyvin.

Saattaapi olla :O voisin viel tarkistaa mutsilta mut toi nimi kuulostaa niin tutulle et luulen et se on just toi matsku. :)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1058 : Syyskuu 21, 2012, 09:24:25 »
^ Ite käytin mamin pyssyssä retkipatjaa... Sit sen värjääminen metallin väriseks failas ku spay ei pysynykkään siinä kiinni
kyl mulla se on ihan hyvin pysynyt,  varsinkin kun laitoin lakan pääle

Ohhoh :O Mulla ei pysyny ees lakan kanssa :O Mitä lakkaa sie käytit? Ja mitä väriä käytit?
väriä joka oli tarkoitettu koriste esineisiin. gromi väriä. löysin prismasta pari vuotta takaperin.

mutta jos sekään ei pysy niin talomaali kyllä pysyy :I

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1059 : Syyskuu 21, 2012, 13:43:49 »
Spoiler (click to show/hide)

miten en ollu huomannu tätä ;  ^   ; kiitos tälleen myöhässä, kattelen tota kunhan teen :3

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1060 : Syyskuu 21, 2012, 22:05:39 »

Ohhoh :O Mulla ei pysyny ees lakan kanssa :O Mitä lakkaa sie käytit? Ja mitä väriä käytit?
väriä joka oli tarkoitettu koriste esineisiin. gromi väriä. löysin prismasta pari vuotta takaperin.

mutta jos sekään ei pysy niin talomaali kyllä pysyy :I
[/quote]

Jooh ei mul toiminu se koriste esineisiin tarkoitettu väri silloin D: (tais olla juuri toi gromi) mut jooh talomaalia pitää kokeilla seuraavan kerran. :D

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1061 : Syyskuu 22, 2012, 20:18:31 »
Kenelläkään tietoa mistä löytäisi selkeän ohjeen + materiaalit haarniskan tekoon? Mielellään sellainen mikä olisi sitten hieman kestävä/joustava, että voi liikkua ja istua yms rikkomatta asua ja saisi tehtyä yksityiskohtia.(joita siinä suunnitelmassani on paljon...)
retkipatja ja softis
Mites nuo materiaalit käyttätyy maalatessa, muotoilessa, leikatessa yms. saako niistä teräviä ja kestäviä helposti? Entä hinta ja mistä saisi?

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1062 : Syyskuu 22, 2012, 20:33:06 »
aion hetkellisesti vapautua touhoukierteestäni ja cossia Photo Finishiä... Teen sen frostiin.

tässä kaikki tähän mennessä:

lasit, eli h&m:n pyöreät muovilinssiset lasit, joiden linssit on maalattu lasimaalilla, sekä purkki grimasin sinistä vesiliukoista ihomaalia. Nyt pitäisi tuon ihomaalin väriset sukkahousut löytää, mikä on ilmennyt aika isoksi ongelmaksi.. Mitään vinkkejä mistä löytäisi suunnilleen tuon värisiä sukkahousuja?

Spoiler: lasithan ne siinä (click to show/hide)

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1063 : Syyskuu 22, 2012, 23:28:15 »
Moj, aattelin cossii Sephirothia... D: Tajusin vasta nyt et mun pitää vaan muakata mun yks fail organisaatio nahkatakki oikeen laiseksi ja sit tehä ne muut osat. (On ihanaa olla hidas älyinen) sit varmaan mun yks koulukaveri olis taivaassa ku toteutan sen yhen haaveen ja sit voin laittaa poikaystävän cossii sephirothia. Katsoo mitä tästäkin tulee

Tiiu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1064 : Syyskuu 23, 2012, 01:13:39 »
Kaippa mä voisin toteuttaa sen vanhan legendaarisen touhou hahmulin..eli siis Miman vihdoinkin :P