Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 628172 kertaa)

Tiiu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1095 : Joulukuu 02, 2012, 18:35:53 »
^WOU! tuohan sopii sulle vallan hyvin tämä Meiling hahmo O3O +9,5 antaisin tuosta

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1096 : Joulukuu 03, 2012, 08:11:55 »
Hey ihmiset. Mikä on teijän mielipide keinen hameen aukoista? ovatko ne säännöllistä kuviota vaiko epäsäännöllistä? ja minkä mallisia ne oikeastaan on. Miten ne olisi kaikista helpoin toteuttaa?

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1097 : Joulukuu 03, 2012, 12:20:15 »
Miun mielestä ne ovat ihan säännöllistä, että jokainen kuvio koko hameen ympäri on samanlaista (vaikkakin Zunin viralliset kuvat antavat hieman toisenlaisen käsityksen, että ne ovat hieman erilaisia eri kohdissa hametta tms.) , mutta itse näen se kuvion tämän figuurin mukaisena. Fanarttia katsellessa näkee muutamia variaatioita joten kai se on myös omalla tavallaan mielipidekysymys.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1098 : Joulukuu 03, 2012, 20:17:56 »
Hey ihmiset. Mikä on teijän mielipide keinen hameen aukoista? ovatko ne säännöllistä kuviota vaiko epäsäännöllistä? ja minkä mallisia ne oikeastaan on. Miten ne olisi kaikista helpoin toteuttaa?

minusta ne on epäsäännölliset, jolloin ne saa helposti roikkumaan ihan vaan leikkaamalla ja sivut siistimällä umpeen.

jos haluat tehdä symmetristä, kannattaa tehdä niinkuin minä tein nazrinissa (kiitos lape vinkistä edelleen) ja laittaa jonkinlaista tukikangasta reikien reunoille.

Tiiu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1099 : Joulukuu 16, 2012, 00:54:09 »
eksyin ulos~

Spoiler (click to show/hide)

Roppari

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1100 : Joulukuu 16, 2012, 02:15:36 »
Spoiler (click to show/hide)
Hiano, kuten on tämäkin:
eksyin ulos~

Spoiler (click to show/hide)

Tiiu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1101 : Joulukuu 16, 2012, 02:21:22 »
Kiitus..tosin.. tuo kuva tuli aika vahingossa, mutta onnistuneesti.. :)

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1102 : Joulukuu 16, 2012, 10:10:14 »
Noniin, listatkaas minulle kivoja punatukkaisia hahmoja, joita voisin cossia. Minulle tuli punainen peruukki ja olisi sääli jättää näin kaunis yksilö yteen käyttöön.

refukuvia:

(sori kakka laatu, en jaksanu säätää)


(aamunaama piiloon, toi on kauniimpaa katseltavaa kuin minä.)



elikkäs lainehtiva ja sivuotsis (muotoon leikattu otsis siis)

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1103 : Joulukuu 16, 2012, 13:13:42 »
^ Olenko se vain minä vai miksi tuo peruukki näyttää hieman enemmän pinkiltä kuin punaiselta? Vai valotusko sen tekee?

Asd, ei ole rahaa aloittaa Mokou-cossia. Ja huomenna kun alan käymään Pokemon Liigassakin ja kortteja pitäisi hommata että voi pelata ja gaggaa. Jouluna tuskin saan tarpeeksi rahaa, että Tre Kupliissa päällä olisi Moxu. Typerä koulukin syö rahaa... First World Problems.

ObD

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1104 : Joulukuu 16, 2012, 13:32:06 »
^ Olenko se vain minä vai miksi tuo peruukki näyttää hieman enemmän pinkiltä kuin punaiselta? Vai valotusko sen tekee?

Asd, ei ole rahaa aloittaa Mokou-cossia. Ja huomenna kun alan käymään Pokemon Liigassakin ja kortteja pitäisi hommata että voi pelata ja gaggaa. Jouluna tuskin saan tarpeeksi rahaa, että Tre Kupliissa päällä olisi Moxu. Typerä koulukin syö rahaa... First World Problems.

Odotas vaan ku muutat pois kotoo opiskelee johonki korkeekouluun. Pääset nauttimaan 200e asumistuesta ja 300e opintotuesta (jälkimmäisestä btw menee 10% veroja pois).

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1105 : Joulukuu 16, 2012, 14:18:39 »
^ Olenko se vain minä vai miksi tuo peruukki näyttää hieman enemmän pinkiltä kuin punaiselta? Vai valotusko sen tekee?

Asd, ei ole rahaa aloittaa Mokou-cossia. Ja huomenna kun alan käymään Pokemon Liigassakin ja kortteja pitäisi hommata että voi pelata ja gaggaa. Jouluna tuskin saan tarpeeksi rahaa, että Tre Kupliissa päällä olisi Moxu. Typerä koulukin syö rahaa... First World Problems.

Odotas vaan ku muutat pois kotoo opiskelee johonki korkeekouluun. Pääset nauttimaan 200e asumistuesta ja 300e opintotuesta (jälkimmäisestä btw menee 10% veroja pois).

Jes, kiitos kun muistutit asiasta C: Päivä hymyilee entistä enemmän (not).  Mutta sen sanon että korkeakouluun en mene ja kotoa lähden pois vasta parikymppisenä, ellei joku homo halua jakaa kämppää sitä ennen.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1106 : Joulukuu 16, 2012, 15:25:41 »
luulen että se on valotusasia. peruukki on sellainen tumman viininpunertava... ehkä..

olen huono punaisen sävyissä.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1107 : Joulukuu 16, 2012, 15:31:08 »
No siltä se kyllä näyttää, että ei ihan peruspunainen ole, mutta kiva väri kumminkin.... Ketään hahmoa tosin ei tule mieleen tähän hätään.

ObD

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1108 : Joulukuu 16, 2012, 15:56:49 »
luulen että se on valotusasia. peruukki on sellainen tumman viininpunertava... ehkä..

olen huono punaisen sävyissä.

Osuuko burgundy kuinka lähelle

Tiiu

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1109 : Joulukuu 16, 2012, 16:04:45 »
melkein sanoisin Koakuma, mut siitäkää en ole varma.. sen hiusväri on ehkä hieman erinlainen kun tuo peruukin väri.