Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 627654 kertaa)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #105 : Joulukuu 19, 2010, 15:02:19 »
Uskoisin että tuo puku on pirun kuuma kesähelteillä, miten sä voit käyttää sitä siis silloin? Mutta pakko myöntää että on tyylikäs asu ^.^

Roubin

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
  • Dragonologist
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #106 : Joulukuu 19, 2010, 15:49:27 »
no jos on viime kesään luottaminen ni taas sataa ja on se +10

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #107 : Joulukuu 19, 2010, 15:51:14 »
no jos on viime kesään luottaminen ni taas sataa ja on se +10

???!

Viime kesänä Uudellamaalla ei satanut ja oli +30 astetta suunnilleen joka päivä.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #108 : Joulukuu 19, 2010, 20:12:27 »
no jos on viime kesään luottaminen ni taas sataa ja on se +10

???!

Viime kesänä Uudellamaalla ei satanut ja oli +30 astetta suunnilleen joka päivä.

Viime kesä oli tuskallisen kuuma. >_< Pari kertaa luulin kuolevani kielikurssilla nestehukkaan, kun jouduttiin jonnekkin uuteen maahan tai jotain, kun en tuntenut vielä paikkoja, eikä ollut yhtään juotavaa missään.

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #109 : Joulukuu 19, 2010, 23:20:59 »
Hauskaa se oli viime kesän säässä ahtaa yhdelle hengelle suunniteltuun huoneeseen neljä teiniä ja kolme tietokonetta. Sinä viikkona ei tullut turhan usein puettua pahemmin päälle.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #110 : Joulukuu 20, 2010, 08:13:20 »
Noniin, tässähän rupee hommat olemaan ens kesäksi jo valmiina.
Vielä muutama kilo painoa pois niin täydellistä.

Cho-Marisa ja Mangintou ovat valmiita ja postailen kuvia varmaan ensi vuoden puolella.

Suigintoussa tavoitteenahan oli vähän "täydempi" lopputulos, monesti näkee että ei ole esim. alushametta alla niin puku ns. "roikkuu".
Itse olen todella tyytyväinen miltä lopputulos näytti, näette kuvia sitten.

Tässä vielä mallia mitä tarkoitin "täydemmällä".

*guwah*

Jees, joku miltei vannehameen tapainen on välttämätön Suigintouta varten, tai sitten jonkinlainen pallohame x10 alushametta lisää jos vannehameen tekeminen ei riitä omille taidoille (Periaatteessa tiedän miten moinen tehtäisiin, muttei mitään turhan helppoa hommaa taida olla sekään.)

Lisäksi cossilistaan päivitystä: Jos keksitte minulle jonkun conin niin voisin yrittää väsätä Mokouta sinne. Pitäähän yhtä ehdottomista lempihahmoistani joskus cossata! òAó
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #111 : Joulukuu 31, 2010, 03:04:30 »
Hitsin pimpula, pitää oikeasti lähteä suunnittelemaan, sillä tämän nähtyäni inspiraatio iski aika pahasti.
Näyttää vain olevan sangen kuuma kesähelteillä, paitoja ainakin kaksi päällekkäin. Jos vielä tämän siskon saisi, niin aika nannaa olisi.

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #112 : Tammikuu 07, 2011, 14:54:00 »
http://cgi.ebay.com/Wig-prince-almond-green-cosplay-kannagi-Jin-Mikuri-/260710713915?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb391ca3b

TUON peruukin ostan sitten Wriggleen. *3*

Ajattelin jakaa tiedon täällä, jotta voimme kaikki yhdessä pitää uhrimenoja palvoen tuon peruukin täydellisyyttä.

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #113 : Tammikuu 07, 2011, 15:04:14 »
http://cgi.ebay.com/Wig-prince-almond-green-cosplay-kannagi-Jin-Mikuri-/260710713915?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb391ca3b

TUON peruukin ostan sitten Wriggleen. *3*

Ajattelin jakaa tiedon täällä, jotta voimme kaikki yhdessä pitää uhrimenoja palvoen tuon peruukin täydellisyyttä.

Hienoltahan tuo näyttää ^^ ja minä ainakin olen tuolta myyjältä vain laadukkaita tuotteita saanut

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #114 : Tammikuu 07, 2011, 15:25:03 »
http://cgi.ebay.com/Wig-prince-almond-green-cosplay-kannagi-Jin-Mikuri-/260710713915?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb391ca3b

TUON peruukin ostan sitten Wriggleen. *3*

Ajattelin jakaa tiedon täällä, jotta voimme kaikki yhdessä pitää uhrimenoja palvoen tuon peruukin täydellisyyttä.
Hienoltahan tuo näyttää ^^ ja minä ainakin olen tuolta myyjältä vain laadukkaita tuotteita saanut
Greatarchy09:ltä itsekin olen Nukkesyndroomalle peruukin ostanut (hän kyllä maksoi sen, minä vain satuin olemaan ainoa joka suostui ostamaan netin yli), ja peruukki saapui hyvin pakattuna hyvässä kunnossa. Suosittelen tuota myyjää kaikissa peruukkiostoksissa.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #115 : Tammikuu 07, 2011, 15:43:02 »
http://cgi.ebay.com/Wig-prince-almond-green-cosplay-kannagi-Jin-Mikuri-/260710713915?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb391ca3b

TUON peruukin ostan sitten Wriggleen. *3*

Ajattelin jakaa tiedon täällä, jotta voimme kaikki yhdessä pitää uhrimenoja palvoen tuon peruukin täydellisyyttä.
Hienoltahan tuo näyttää ^^ ja minä ainakin olen tuolta myyjältä vain laadukkaita tuotteita saanut
Greatarchy09:ltä itsekin olen Nukkesyndroomalle peruukin ostanut (hän kyllä maksoi sen, minä vain satuin olemaan ainoa joka suostui ostamaan netin yli), ja peruukki saapui hyvin pakattuna hyvässä kunnossa. Suosittelen tuota myyjää kaikissa peruukkiostoksissa.

Minäkin olen tuolta myyjältä peruukkea tilannut. Niiden värit ja laatu on vaan niin rakkaus!

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #116 : Tammikuu 08, 2011, 00:07:47 »
Juups, tuo sama peruukki löytyy Miss Alicelta, tosin Shikieikiä varten 8D Ihana~ ja hyviä peruukkeja tuolta myyjältä löytyy, tuen sataprosenttisesti, ja luultavasti tulevaisuudessakin tulen ostamaan sieltä mikäli vanhemmat ja rahatilanne vain sallivat (vaikka hinta on nam koska eivät kovin kalliilla myy omasta näkökulmastani ainakaan).

Uutisia: nukkesyndrooma ja minä kävimme jonkin aikaa sitten talvisessa photoshootissa jossa allekirjoittanut jäätyi alta aikayksikön eli kuvia Marisa-asusta ei sitten tullutkaan niin paljoa, mutta minnekäs niitä julkaisisin vai haluaako kukaan edes nähdä niitä? 8'D
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #117 : Tammikuu 08, 2011, 00:09:48 »
Kuvia tänne nyt.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #118 : Tammikuu 08, 2011, 00:19:26 »
http://cgi.ebay.com/Wig-prince-almond-green-cosplay-kannagi-Jin-Mikuri-/260710713915?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb391ca3b

TUON peruukin ostan sitten Wriggleen. *3*

Ajattelin jakaa tiedon täällä, jotta voimme kaikki yhdessä pitää uhrimenoja palvoen tuon peruukin täydellisyyttä.

Tuohan näyttää tutulta XD Mutta lupaan ja vannon, että tuo on hyvä peruukki, siihen vain rakastuu!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #119 : Tammikuu 08, 2011, 00:51:34 »
Uutisia: nukkesyndrooma ja minä kävimme jonkin aikaa sitten talvisessa photoshootissa jossa allekirjoittanut jäätyi alta aikayksikön eli kuvia Marisa-asusta ei sitten tullutkaan niin paljoa, mutta minnekäs niitä julkaisisin vai haluaako kukaan edes nähdä niitä? 8'D
Mun kuvia et kyl tasan laita ku oon niin epäedustava ja läski ja kengät täynnä lunta >:c