Kirjoittaja Aihe: IRC/Discord lainaukset  (Luettu 66504 kertaa)

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
IRC/Discord lainaukset
« : Helmikuu 17, 2015, 23:32:01 »
Juu elikkäs, jos jotain hassua tapahtuu IRCissä niin tänne voi sen ikuistaa.. (Tai discordissa (Tai ihan missä vaan tähän porukkaan liittyvässä chatissä))
Aloitan ehkä ei niin hauskalla, mutta kuitenkin varsinkin jonkinsortin tukikanavalla roikkuvien keskuudessa tutulla tapahtumalla:

Spoiler (click to show/hide)

tfw joku joinaa, sanoo jotain, ja lähtee 1min myöhemmin.. meanwhile olit afk

suwahgo

  • Vieras
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2015, 23:35:14 »
Gotta go fast!

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #2 : Helmikuu 18, 2015, 07:06:48 »
Oh no. En voi enää puhua hassuja tai kaikki muut näkee ne. What DO!
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #3 : Helmikuu 18, 2015, 14:45:09 »
Marked for deletion (old).

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #4 : Helmikuu 18, 2015, 17:16:29 »
16:47:42           Seeji │ zertap: oon pistäny nootille että sulla on vähän tapana lurkata minua     
16:56:29          zertap │ Seeji: minkäs teet kun oot kiinnostava ihminen                             
16:57:46   IlikeVacuuums │ zerap x seeji uus touhou foorumi pariskunta                               
16:58:47          zertap │ seppo bestmaniks                                                           
17:09:16           Seeji │ zertap: ruvetaanks seukkaa?                                               
17:09:46          zertap │ ei, internet parisuhteet ei toimi enkä jaksa hilata persettäni mihinkään :(

ps: IlikeVacuums = Seppo, jos joku ei sitä tiedä.

Roppari

  • Vieras
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2015, 20:53:55 »
Vähän offtopicia, mutta tuskin missään on samanlaista akateemisen tason pervo-läppää kuin tämän paikan ircissä.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #6 : Helmikuu 20, 2015, 21:05:18 »
Kerro lisää.

Minä olen kai siellä aina väärään aikaan, silloin harvoin kun olen.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #7 : Helmikuu 20, 2015, 21:14:54 »
Minä olen kai siellä aina väärään aikaan
Tää aikalailla on kans yks syy miks en oo sen yhen kerran jälkeen uskaltautunut takasin :---D

Röögeri

  • Ph.D
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #8 : Helmikuu 20, 2015, 21:18:20 »
Rohkeasti vaan mukaan juubailemaan. Tuskin tuolla kukaan puree!
The ultimate gainer

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #9 : Helmikuu 20, 2015, 23:17:30 »
Spoiler: Tapaus #1 (click to show/hide)

Spoiler: Tapaus #2 (click to show/hide)

Elikkäs juuh.

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #10 : Huhtikuu 06, 2015, 18:27:53 »
Tuplapostaan muistuttaakseni että paikka on edelleen olemassa!
(puhe oli 2014 animecon ja kuinka helblinde ei tullutkaan ja anti-vittuunnuin kun kuulin sen (olin mummolassa vittuuntunut kun en päässyt helblindeä kuuntelee))

BudokaAzathoth │ Yukaria kattomassa                                                                                   
BudokaAzathoth │ Mummolassa                                                                                           
        satori │ :D                                                                                                   
        zertap │ vitutus katosi ja säälin vaan kavereita jotka oli siellä sen takia                                   
        zertap │ BudokaAzathoth: joo mun mummo on aika yukari                                                         
        zertap │ (ei oikeesti)                                                                                         
        satori │ syö, mukkuu ja aukottaa viattomia :D                                                                 
        satori │ *nukkuu                                                                                               
        zertap │ Se osaa tehä hyvää ruokaa                                                                             
        zertap │ :(                                                                                                   
BudokaAzathoth │ Syö mukyuu ja aukottaa                                                                               
BudokaAzathoth │ Ai se olikin patsuli?                                                                                 
        zertap │ Ei patsulia saa syödä                                                                                 
        zertap │ tulikin mieleen                                                                                       
        satori │ patsulista tulis varmaa maha kipeeksi                                                                 
        satori │ se on nii aneeminen                                                                                   
        zertap │ spottasin sillo kuopios 2013 aika hyvin syöneen patsulin                                             
        zertap │ Sattuisko kukaan muistaan ja/tai tietään                                                             
        satori │ saatan muistaa hämärästi                                                                             
        zertap │ https://dl.dropboxusercontent.com/s/zcq03lderc4ihrf/2013-07-13%2015.45.48.jpg &                       
               │ https://dl.dropboxusercontent.com/s/m3oymsahlaj7ces/2013-07-13%2015.59.59.jpg                         
BudokaAzathoth │ satori: Itse asiassa patsulia käytetään nimenomaan mahalääkkeenä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Patsuli
        zertap │ ^Nyt kyl hajosin                                                                                     
        satori │ :D                                                                                                   

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: IRC lainaukset
« Vastaus #11 : Elokuu 02, 2015, 23:19:41 »
[23:16:22] bitofhope käärii hihat ylös.
[23:18:03] zertap käärii ne takasin alas
Hora~ hora~

Steam || Twitter

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: IRC/Discord lainaukset
« Vastaus #12 : Tammikuu 09, 2016, 23:52:55 »
Hieda sua vissiin kaivataan.

Spoiler (click to show/hide)

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: IRC/Discord lainaukset
« Vastaus #13 : Tammikuu 10, 2016, 00:32:38 »
Noteerattu’d.

Itse henkilökohtaisen persoonallisesti koen, että irkkaaminen rinnastuu puhumiseen (kun taas foorumikeskustelu rinnastuu yleisönosastokirjoituksiin, pakinoihin ja muuhun enimmäkseen kevyttyyliseen sanoma- ja aikakauslehtikirjoitteluun).

Mutta annahan olla, kun irkkaan kirjoittaen juuri niin kuin puhun. Ei tahdo kelvata ihmisille se. Jos taas irkkaan kirjakielellä, niin ei kelpaa läheskään kaikille sekään. Pitäisi jotakin Helsingin murteen, huonon kirjakielen ja nettislangin sekasotkua erikseen opetella kirjoittamaan, jotta mahdollisimman monet olisivat tyytyväisiä. Ei tule kesää.

Varmaa on, että tänä yönä en rupea kenenkään irkkuukieltä huoltamaan. Kiitän luottamuksesta.

Roppari

  • Vieras
Vs: IRC/Discord lainaukset
« Vastaus #14 : Helmikuu 25, 2016, 23:58:41 »
Hä hää! Ircissä menoa ja meininkiä!

[00:31] <satori> kehtaa ottaa vähän jäykkää, kun duunasin vaihteeksi safkat pitemmän kaavan mukaan: niin paljon spaguboloa notta jää huomiseksikin
[00:32] <satori> kohta pitää silti mennä nukkumaan, koska 4h yöunet ei oo tehty ihmisille vaan yookaille
[00:32] <Roppari> Yakumoiden ykkös-yookai nukkuu ainakin sen 14h putkeen.
[00:33] <satori> totta :D

[01:51] <satori> ei toi oo mikää perus-jenny toi patsuli