Kirjoittaja Aihe: TOUHOU PUPPET PLAY eli Touhoumon  (Luettu 68720 kertaa)

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: TOUHOU PUPPET PLAY eli Touhoumon
« Vastaus #75 : Elokuu 02, 2011, 22:40:02 »
Haluisin pelata, mutta ainakin Bluessa ja Merryssä en pääse ihan alkua eteenpäin kun siihen tulee se HELP juttu ja siinä näkyy et (A) NEXT nii ekassa ikkunassa se toimii mutta toisella kerralla enään ei .__. anteeks jos evotan mut en keksi ratkaisuaa~

/edit no problemo enää, hakkasin näppäimistöä (XD ärsytti) niin se meni johonkin valikkoon o3o

// lol uus pulma, miten tallennetaan? BD

/// ei taaskaan mitään, oon niin ''viisas'' et ratkoin ite XD

No mutta, kivalta peliltä vaikuttaa c:

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: TOUHOU PUPPET PLAY eli Touhoumon
« Vastaus #76 : Elokuu 03, 2011, 12:16:52 »
Haluisin pelata, mutta ainakin Bluessa ja Merryssä en pääse ihan alkua eteenpäin kun siihen tulee se HELP juttu ja siinä näkyy et (A) NEXT nii ekassa ikkunassa se toimii mutta toisella kerralla enään ei .__. anteeks jos evotan mut en keksi ratkaisuaa~

/edit no problemo enää, hakkasin näppäimistöä (XD ärsytti) niin se meni johonkin valikkoon o3o

// lol uus pulma, miten tallennetaan? BD

/// ei taaskaan mitään, oon niin ''viisas'' et ratkoin ite XD

No mutta, kivalta peliltä vaikuttaa c:
Enkä sitten yhtään awwaa täällä :3~
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: TOUHOU PUPPET PLAY eli Touhoumon
« Vastaus #77 : Elokuu 03, 2011, 12:23:23 »
EDITTO:
FFFFUUUUUU MÄÄ VIHAAN MARISAN ZMARISAA >8U
Hyvällä tuurilla jää edes vähän elkkua jos mulla on joku 10 levua korkampi ku se...... *ärrin murrin en jaksa grindataaaaa*
Jos startterin on Sanaen sijaan Reimu tai Marisa, tulee tuosta väännöstä erittäin vaikea. Apuun kannattaa pyydystää Ghost Prismriverien paikasta. Veitikka on tämän pelin Shedinja, eli sen Omega Guard -kyky estää kaikkia muita paitsi super effectivejä osumasta. ZMarisa saa paukuttaa mielensä kyllyydestä Master Sparkia ja Muddy Wateria eikä mikään osu. Huonona puolena on, ettei tälläkään tavalla oikein välty grindaamiselta; itse grindasin oman Ghostini tasolle n. 20 eikä se silti saanut ZMarisaa nuoltua hengiltä. 20 Lickillä tosin on erittäin todennäköistä, että ZMarisa lamaantuu ja menettää yli puolet elkustaan, jolloin sen nopeudesta ei tarvitse enää murehtia. Pistä myös merkille, että ZMarisa on pelkkää Water-tyyppiä (hieman yllättäen).

Ukko

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • Yo
    • Profiili
Vs: TOUHOU PUPPET PLAY eli Touhoumon
« Vastaus #78 : Heinäkuu 25, 2023, 18:18:21 »
Hyvää iltapäivää!

Olin vuosia sitten melko iso Pokemon-fani. Pelejä on mennyt läpi B/W 2:een asti + ORAS. Kortteja on myös tullut keräiltyä ja sarjaa paljon katsottua.
En ole kuitenkaan ihmeellisen hyvä Pokemon peleissä ja en ole ennen pelannut Pokemon fanipelejä.

Kokeilin itse äskettäin Touhoumonia.
Ensiksi alkuperäistä Touhoumon Another Worldiä. Grindin määrä ja bugit kuitenkin käännyttivät minut.
Löysin uuden "revised"-version kuitenkin youtuben kautta.
https://www.pokecommunity.com/showthread.php?s=9e9b37758dccaeadde58ed723b1f5dbc&t=497990
(kuukauden vanha lol)

Tämä versio korjaa paljon ongelmia alkuperäisen kanssa ja lisää muutamia ominaisuuksia uudemmista peleistä. (linkistä löytyy tiedot)

Pelasin Gensokyo skenarion läpi.

Tein myös toisen playthroughn jonka kuvasin (juustosin hieman Sakuya:n abilityllä)
https://www.youtube.com/watch?v=72S5NzKqXpA

En ole viitsinyt vielä pelata peliä Gensokyo skenaariota pidemmälle.
Gensokyossa on hieman HM/item-gated alueita.

Musiikki on loistavaa retro-tyylistä Touhouta ja joitain Pokemon-sovituksia Touhou-kappaleista.
Spritet ovat toteutettu hyvin, chibi-spritet ovat myös varsin sopivia.
Tyypitykset ovat varsin kiinnostavia ja Touhout saavat hyvin monipuolisia movesettejä.
Vaikeusaste on melko sama kuin tavallisessa pokemonissa.

Olen Another Worldin jälkeen kokeillut vähän World Linkkiä, jolle BluShell on myös tehnyt "revised"-version
World Link on ollut melko nautinnollinen.
Hyvä musiikki niin kuin Another Worldissä.
Monipuolisia Touhoita. Starter vaihtoehdot olivat hyvin yllättäviä, pääsin valitsemaan Saran, joka on mun lemppari 98-hahmo.

Olen tähän asti pitänyt molemmista peleistä, suunnitelen läpäistä molemmat jossain vaiheessa kirjoitusten jälkeen.

Innostuin pelaamaan Touhoumonia CirnoTV:n Pokemon Fusion playthroughn kautta.
(Loistava peli suosittelen myös kovasti https://www.twitch.tv/cirno_tv/clip/SpoopyZanySandpiperBIRB-cAqfxgcvwWSklnQR)