Kirjoittaja Aihe: Touhouta viimeinkin länsimaihin  (Luettu 21089 kertaa)

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Touhouta viimeinkin länsimaihin
« Vastaus #15 : Toukokuu 07, 2015, 19:15:40 »
Odotin käännettyä julkaisua mutta käy tämäkin varmaan. Kääntämisessä olisi kuitenkin paljon ongelmia. Ainakin tämä vaikuttaa ihan hyvältä systeemiltä pelien ostamiseen.
Pusi pusi ja cosplay

Larre

  • Vieras
Vs: Touhouta viimeinkin länsimaihin
« Vastaus #16 : Toukokuu 07, 2015, 20:54:11 »
Voi olla myös ns. palvelumaksuja.
Kaipa se tuo on. Eihän ne serveritkään tosiaan mitään ilmaisia ole. Jotenkin vain olen ollut siinä käsityksessä että digitaalinen olisi fyysistä kopiota halvempi (ei tarvitse teettää/kuljettaa levyjä).

Itse vielä mietin ostanko DDC:n Playismin kaupasta vai koitanko hommata fyysisen kopion (fyysisissä kopioissa tosin menisi EoSD/PCB/IN etusijalle). En ole toistaiseen ostanut yhtään Touhou-peliä (kaikki pelit kuitenkin syystä tai toisesta löytyvät koneelta) ja oishan se ihan jees antaa ZUNille vähän kaljarahaa.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Touhouta viimeinkin länsimaihin
« Vastaus #17 : Toukokuu 07, 2015, 22:16:49 »
Eihän ne serveritkään tosiaan mitään ilmaisia ole. Jotenkin vain olen ollut siinä käsityksessä että digitaalinen olisi fyysistä kopiota halvempi (ei tarvitse teettää/kuljettaa levyjä).
Eivät ne pelikohtaiset palvelinkulut ole kovin paljoa, kun saman sivuston kautta jaetaan paljon muutakin. Lähinnä se sivuston tekeminen ja ylläpitäminen on se suurin juttu, jos siitä työstä meinaa jotain palkkaa saada.

Kilari

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Touhouta viimeinkin länsimaihin
« Vastaus #18 : Toukokuu 08, 2015, 08:08:45 »
Jos myynti on hyvää, hintaa saatettaisiin laskea.
Ei kai Playism sentään mikään hyväntekeväisyys ole.

Tämä kun on ensimmäinen länsimainen julkaisu erittäin suositusta sarjasta, Playism tietää varmasti, että peli myy ihan helvetisti vaikka hinta olisikin verrattain korkea. En olisi lainkaan yllättynyt vaikka hintalapussa lukisi 29,90$.
Kuukauden takaisessa mainospuheessakin saivat suuren haloon ja hypen ylle nerokkaalla (kavalalla) tavalla:
Lainaus
introducing Touhou to the English speaking world. This will mark the very first official release of a Touhou title in English speaking territories.
כֹּל הַכָּבוֹד

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Touhouta viimeinkin länsimaihin
« Vastaus #19 : Toukokuu 10, 2015, 09:22:43 »
Mikäs kaikki siinä onkaan vialla? Ihan oikeasti kiinnostuneena siis kyselen. Oletan kuitenkin ettet heittänyt tuota täysin trollina.
1. Peli antaa aivan liikaa resursseja.
2. Luotikuviot joko liian helppoja, tai sitten mekaniikoiltaan idioottimaisia. Kagerou on ainoa siedettävä bossi koko pelissä.
3. Vitostason bossi heittää kontrollit ympäri.
4. Suurin osa pisteitemeiden arvosta tulee pommeilla puhdistetuista bulleteista, joka on todella hyvä idea pelissä joka antaa naurettavan kasan pommeja.
5. Ammustyypit ovat joko ylivoimaisia tai sitten umpipaskoja.

Olen siis ihan tosissani, ZUN ei ole tehnyt viiteen vuoteen yhtäkään hyvää Touhoupeliä, enkä oikein jaksa uskoa että jonkin ihmeen kautta seuraava peli onkin taas siedettävä.

Ei sillä, enhän minä enää edes pelaa Touhouta.
Marked for deletion (old).

Tomotin

  • Average Dog
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • now with -1000 karma!
    • Profiili
Vs: Touhouta viimeinkin länsimaihin
« Vastaus #20 : Heinäkuu 21, 2015, 23:29:36 »
Minua taas vähän huolestuttaa mitä tämä tekee meidän päätavalle hankkia näitä pelejä länsimailla (internetistä lataamalla) Lasketaanko nyt minut piraatiksi? taidettiin jo laskea valmiiksi, enhän minä maksanut näistä. <_< >_> (ja DDC henkilökohtaisesti pidin, mutta se saattaa olla vain koska en ikinä päässyt Parseen stagen lävitse missään pelissä missä hän ilmestyy. Easyllä [noh, Double Spoilerissa ei kyllä ole vaikeustasoja])

Edit:Myöskin, jos näin oikein siinä kauppasivulla, pelintekijäkohta siellä. Mainitsee että ZUN haluaisi lopettaa pian. en laita mielipidettäni asiasta, halusin vain mainita asian :E
Positiivinen (?) Asenne kaikkialla

Teen musiikkiakin joskus: https://soundcloud.com/swiftystab