Kirjoittaja Aihe: Touhou Defence of the Shrines(THD2)  (Luettu 63613 kertaa)

Larre

  • Vieras
Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« : Heinäkuu 09, 2015, 22:09:34 »
Eli kyseessä on Dotan hengessä tehty Touhou-modi Dota 2:seen. Pelimuoto on vasta alfa-vaiheessa ja siitä puuttuu vielä paljon hahmoja ja esineitä, lisäksi moni asia vaatii vielä viilaamista. Itse olen kuitenkin tykännyt DotSista kovasti, mutta suurena ongelmana on vähäinen pelaajamäärä. Parhaimmillaan pelaajia on paikalla "jopa" satoja, heikoimpina hetkinä vain muutamia kymmeniä.

Jos Dota-tyylinen mättö Touhou-hahmoilla kiinnostaa niin kannattaa asentaa Dota 2 Reborn Beta (sen saa ilmaiseksi Steamistä), modin saa asennettua Workshopin kautta täältä. Mut saa lisättyä Steamissä kaveriksi tästä jos uskaltaa, ja pelaamaan voi koittaa tökkiä tätä (tai miksei jotain muutakin) aina jos vaan olen linjoilla.

Sen voisin vielä mainita että Dota 2:n custom modeissa jonkun on toimittava hostina ja tämä vaatii suht tehokasta konetta (löytyy itseltäni) ja nopeaa nettiä (ei löydy).

Roppari

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 13, 2015, 05:49:24 »
^
Haittaako jos on ihan saamarin huono?

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #2 : Heinäkuu 13, 2015, 17:13:20 »
"cyka blyat idi nahui report"
No ei vaisinkaan, usein matseissa on aika vaihtelevan tasoisia pelaajia enkä ainakaan vielä ole törmännyt vastaavanlaiseen "epäystävällisyyteen" (näin lievästi ilmaistuna) kuin normaalissa Dota 2:ssa. Yleensä kokeneemmat pelaajat myös antavat neuvoja aloittelijoille ja joukkueet pyritään tasapainottamaan niin ettei tule mitään nyypät vs leetit vääntöjä.

Voin vielä koittaa rustailla tänne jonkinlaisen oppaan jos moiselle on kysyntää.

Tomotin

  • Average Dog
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • now with -1000 karma!
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #3 : Heinäkuu 20, 2015, 14:43:54 »
Jaa jaa, olen itseasiassa koittanut sitä alkuperäistä Warcraft modia, mutta en tiennytkään että se on nytten Dota 2:seen, aiompa nytten kokeilla :E
Positiivinen (?) Asenne kaikkialla

Teen musiikkiakin joskus: https://soundcloud.com/swiftystab

TehNicke

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 21
  • (TYPO Kuningas)
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #4 : Lokakuu 05, 2015, 20:04:28 »
Rikonpa siis pitkäaikaisen hiljaisuuteni ja totean että löysin juuri elämälleni uuden merkityksen, jos tämä kyseinen on siis vielä elossa :D



Ennakkoluulot ovat syöpää ihmis-suhteille.

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #5 : Lokakuu 05, 2015, 21:00:04 »
Ei oo tullut itse vähään aikaan pelattua, alko vähän pännimään kun pienessä pelaajayhteisössä joku viiden miehen aasialais-stack tulee stomppaamaan joka helkkarin matsissa. Koitin kohteliaasti huomauttaa että oisko random joukkueet mitään, mutta eihän se käy päinsä. Kai se oli se karma siitä hyvästä kun Rumialla tuli alkuun liikaa omisteltua nyyppiä...  :(

Mutta mieluusti tätä kyllä mättäisin taas, paras tilannehan olisi jos saataisiin täältä forkalta kasattua 10 pelaajaa niin ei tarttis vieraiden ihmisten kanssa pelailla.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #6 : Lokakuu 06, 2015, 10:41:41 »
Mutta mieluusti tätä kyllä mättäisin taas, paras tilannehan olisi jos saataisiin täältä forkalta kasattua 10 pelaajaa niin ei tarttis vieraiden ihmisten kanssa pelailla.
Mielenkiintoista.

Voisin kokeilla tässä syyslomalla. Mitä jos kerättäisiin sellainen viiden hengen porukka ja sitten juteltaisiin pelin aikana TeamSpeakissa tai Skypessa?

Olen muuten suht huono MOBA-peleissä, mutta oppinen sitten pelatessa.

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #7 : Lokakuu 06, 2015, 14:59:28 »
Mitä jos kerättäisiin sellainen viiden hengen porukka ja sitten juteltaisiin pelin aikana TeamSpeakissa tai Skypessa?
Kuulostaa ihan hyvältä idealta, pelihän on tosiaan 5v5 niin ois ihan mukava jos saataisiin edes 1 täysi joukkue kasaan. Tässähän taitas jo olla joukkueellinen: minä, sinä, TehNicke, Tomotin(?) ja Roppari(?). Ja varmaan Habatsukin saa kans houkuteltua messiin, se on sen verran kovan luokan dotautisti ja pariin kertaan sen kanssa jo tullut tätä DotSiakin pelattua.

Lähinnä sen takia mietin että 2 joukkuetta ois parempi niin ei tarttis vastustajia metsästää koko päivää, tässä kun ei hirveän paljon noita pelaajia ole. Huudelkaa tänne ihmeessä kaikki muutkin kenellä on tähän kiinnostusta niin katsotaan paljonko edes saadaan porukkaa.

Pitää vielä miettiä kaikille sopiva ajankohta ja puhesofta (oon ite käyttänyt Skypeä ja Mumblea + TS3 löytyy kans) kunhan on kaikki pelaajat selvillä.

Olen muuten suht huono MOBA-peleissä, mutta oppinen sitten pelatessa.
Eipä tuossa mitään, oon itekkin ihan paska vaikka oon pelannut Dota 2:sta reilut 2000 tuntia  ;D

TehNicke

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 21
  • (TYPO Kuningas)
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #8 : Lokakuu 06, 2015, 18:40:47 »
Ilmottaudun ilomielin peliseuraksi jos vaan kelpaa ^^" ja tosiaan itseltäni löytyy TS ja skype, vielä kun vaan pääsis joskus lomilla kotiin asti.



Ennakkoluulot ovat syöpää ihmis-suhteille.

Röögeri

  • Ph.D
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #9 : Lokakuu 06, 2015, 18:48:47 »
Määki voisin ilmoittautua peleihin. Ilmotelkaapa jos niitä saadaan järjestettyä!
The ultimate gainer

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #10 : Lokakuu 06, 2015, 19:06:09 »
Alkuperäinen DotS oli ainakin aivan hirvittävää kuraa. Ihan hauska sitä tosin oli muutama peli silloin tällöin pelailla.
Marked for deletion (old).

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #11 : Lokakuu 06, 2015, 20:11:48 »
Jos saadaan 5 hlö porukka, hyvä. Voidaan mennä jonneki stackaamaan. Jos saadaan 10 hlö porukka, erinomaista. Voidaan saada varmoja matseja ja vaihdella tiimejä!

Elikkäs tällä hetkellä taitaa olla jotain 5~7 henkilöä tulossa?? Hyvin saadaan 10 tätä menoa. Ganbare, touhou.fi!!

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #12 : Lokakuu 06, 2015, 20:22:17 »
Alkuperäinen DotS oli ainakin aivan hirvittävää kuraa. Ihan hauska sitä tosin oli muutama peli silloin tällöin pelailla.
Eiks toi alkuperäinen versio ottanut aika paljon vaikutteita LoLista? En oo itse sitä pelannut, mutta jostain luin tällaista. Ilmeisesti koittavat viedä tätä uutta versiota taas enemmän Dotan suuntaan.

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #13 : Lokakuu 06, 2015, 21:36:36 »
Pitäisikö sitä sitten lupautua kokeilemaan jos saadaan vielä pari pelaajaa lisää. Ei ole vielä oikein mobat auennu, mutta kai sitä voi vielä koittaa.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #14 : Lokakuu 06, 2015, 23:23:32 »
Elikkäs tällä hetkellä näyttäisi siltä että jos jokainen tänne kommentoinut tulisi niin meiltä puuttuisi sit vain 1 henkilö.

Lookin good  8)