Kirjoittaja Aihe: Touhou Defence of the Shrines(THD2)  (Luettu 63540 kertaa)

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #15 : Lokakuu 07, 2015, 16:42:53 »
Mua ei kannata laskea mukaan.
Marked for deletion (old).

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #16 : Lokakuu 07, 2015, 17:04:40 »
No menee tää vielä 4v4:nä jos nyt ei saada paria puuttuvaa pelaajaa repäistyä, 3v3 alkaa jo olla vähän tylsää. Tai sitten vaan mennään randomeita stomppaamaan.

Mites muuten toi pelien ajankohta? Itselleni käy arkipäivinä jostain klo 16 eteenpäin, viikonloppuisin on melkein koko päivä aikaa (kunhan ei heti aamusta). Otteluthan kestää tässäkin sen 30-60 minuuttia että sen mukaan olisi hyvä varata aikaa (jos joku pari matsia pelataan tai ihan miten paljon porukka nyt sattuu jaksamaan).

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #17 : Lokakuu 07, 2015, 17:09:02 »
^ Aikalailla samoilla linjoilla mennään.

Kinoko

  • Sieninestori
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 198
  • Sienien mestari jo ennen sitä pitsaa
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #18 : Lokakuu 07, 2015, 20:04:56 »
WE'LL GIVE IT A SHOT
Kohtsillään asennettu. Lupaan olla mahdollisimman paska varsinkin pelin sisäisten tavoitteiden kannalta. Jos oppisin ensiksi vaikka pyörimään ympyrää. Jos se ois lystiä.
En voi muuten lisätä Larrea kaveriksi (en mahdu muka joukkoon sniff), onko mun ihan pakko uhrata Gabenille donutsi? (Stiimi hankittu'd kolme päivää sitten :333)

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #19 : Lokakuu 07, 2015, 20:29:21 »
^ Mä luulen että se on siitä kiinni että toi sun käyttäjä on uus, Steamissä kun on noita rajoitteita vissiin "smurffien" estämiseen mutta tuppaavat vaan näissä tilanteissa haittaamaan :/
Vois tietty koittaa tehdä niin päin että mä lisään sut jos vaikka pistät tänne linkkiä sun profiiliin tai jotain. (Ja mulla on kyllä yks "varaprofiili" Steamissä täysillä oikeuksilla jota voin vaikka lainata jos ei muuten meinaa homma onnistua)

Ja joo, en valehtele jos sanon että tää tulee aika varmasti olemaan aloittelijoille hankala. Ihan perus Dotakin on pelinä aika kompleksi ja tässä modissa on vielä se että aika paljon käännöksiä puuttuu, jutut ei ole ihan balanssissa jne. Mutta parhaitenhan näitä kuitenkin oppii pelaamalla.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #20 : Lokakuu 07, 2015, 20:50:38 »
Ainakin aikanaan ei pystynyt Steamissa lisäämään kavereita (ja yhteisön käyttö oli muutenkin rajattua), kunnes olit ostanut jotain. Muiden käyttäjien pitäisi tosin pystyä lisäämään sinut.
Marked for deletion (old).

Kinoko

  • Sieninestori
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 198
  • Sienien mestari jo ennen sitä pitsaa
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #21 : Lokakuu 07, 2015, 20:53:18 »
Steamissä kun on noita rajoitteita vissiin "smurffien" estämiseen
Jumaliste, mistä ne osas arvata että oon pieni sininen loisolento? (Lisätkää muutki jos haluatte näppäimistöönne kasvavan pieniä sinisiä lihansyöjäsieniä)

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #22 : Lokakuu 07, 2015, 20:59:06 »
Kun ilmainenkin on, niin tekisi kyllä mieli kokeilla, mutta pelkään, että siihen uppoaisi taas kaikki vapaa-aikani. Varsinkin kun ottaa huomioon, kuinka paljon johonkin TF2:een on tullut aikaa käytettyä.

Toisaalta määräaikainen työsuhteeni on päättymässä kuukauden päästä ja jatko näyttää epätedonnäköiseltä, joten silloin taas sitä vapaa-aikaa olisi.

Edit: Laitoin Larrelle kaveripyyntöä, jos joskus tarvitsee.

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #23 : Lokakuu 10, 2015, 15:19:42 »
Kun nyt ei ole hirveästi toiveita ajankohdasta tullut niin ehdotan että koitetaan pelata pari matsia ensi maanantaina (12.10.) kello 20.00 19.00. Laitan silloin partyn pystyyn ja katsotaan kuinka paljon saadaan porukkaa kasaan, mietitään että kuka hostaa ja mitä puhesoftaa käytetään.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #24 : Lokakuu 10, 2015, 16:25:54 »
Kun nyt ei ole hirveästi toiveita ajankohdasta tullut niin ehdotan että koitetaan pelata pari matsia ensi maanantaina (12.10.) kello 20.00. Laitan silloin partyn pystyyn ja katsotaan kuinka paljon saadaan porukkaa kasaan, mietitään että kuka hostaa ja mitä puhesoftaa käytetään.
Okraight. Lataan pelin viikonloppuna ja (ehkä) kokeilen sitä.

Varoitan sen verran etten välttämättä voi pelailla kauaa sillä vanhemmat eivät tykkää kun huudan mikkiin. Joutunen puhumaan suht vähän  :-\

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #25 : Lokakuu 10, 2015, 17:28:43 »
^^ Noted.

Pari bottimatsia kokeilin tossa ihan perus dotaa ja nyt on ainakin perusteet hallussa.
Mitenkäs tuo kauppa on DotS:ssa? Onko mitään default-item settejä vai pitääkö ite sählätä?

Larre

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #26 : Lokakuu 10, 2015, 17:49:37 »
Mitenkäs tuo kauppa on DotS:ssa? Onko mitään default-item settejä vai pitääkö ite sählätä?
DotS:ssa vähän vaihtelee että onko tytölle suositeltua item-buildia vai ei, eli riippuu vähän siitä millä tytsyllä pelaat että joudutko itse miettimään mitä itemeitä ostat.

Kun nyt ei ole hirveästi toiveita ajankohdasta tullut niin ehdotan että koitetaan pelata pari matsia ensi maanantaina (12.10.) kello 20.00. Laitan silloin partyn pystyyn ja katsotaan kuinka paljon saadaan porukkaa kasaan, mietitään että kuka hostaa ja mitä puhesoftaa käytetään.
Okraight. Lataan pelin viikonloppuna ja (ehkä) kokeilen sitä.

Varoitan sen verran etten välttämättä voi pelailla kauaa sillä vanhemmat eivät tykkää kun huudan mikkiin. Joutunen puhumaan suht vähän  :-\
No mun puolesta voidaan kyllä aikaistaa aloitusta tunnilla tai parilla jos tahdot, ilmoittelen täällä jos tehdään näin.

Ja kannattaa tosiaan peli + modi ajoissa latailla että ei porukan sitten tarvitse odotella että joku latailee. Ja jos vielä tässä treenailette ja tulee jotain ongelmaa niin voitte mua tökkästä ja pyytää jeesiä :3

Edit: Siirretään vielä aloitusta maanantaina tunnin aikaisemmaksi, eli aloitetaan jo kello 19.

Roppari

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #27 : Lokakuu 11, 2015, 19:16:27 »
Itsekin viimein sain DOTA 2:n asennelluksi ja modin ladatuksia. Otin tossa testipelin bottien kanssa, ja voi juku! Se tiimi on muuten kusessa missä minä pelaan.

Ps. Maanantain rientoihin en pääse koska eläkkeen kerryttäminen.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #28 : Lokakuu 11, 2015, 20:50:11 »
hmmh

sitä vois tulla testaamaan, dotoa pelattu kauan sitten yli tuhat tuntia, perusmekaniikat hallussa siis
pistin nyt jo lataamaan, vois viettää tän yön opetellessa tätä uusiks

Roppari

  • Vieras
Vs: Touhou Defence of the Shrines(THD2)
« Vastaus #29 : Lokakuu 12, 2015, 02:06:18 »
Jaaha, jonkin aivan ihmeellisen onnen-kantamoisen kautta pääsin tänään koeajamaan tätä foorumilaisten kanssa.

Oli kyllä kieltämättä hauskaa! Toivottavasti saadaan joskus kasaan 5 vs. 5 -mähinät, niin näkee sitten sen millainen kaaos siitä syntyy! Eirin oli pelissä yhtä ihana kuin mielikuvissani. Yuugilla pärjäsi ja Kaguyalla en osannut kuin heittää vihaisia viestejä chattiin, kunnon saamaton neet!

Otetaan toki uusiksi jonain iltana.