Kirjoittaja Aihe: Noloja sattumuksia - Avautumisen lanka  (Luettu 10190 kertaa)

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Noloja sattumuksia - Avautumisen lanka
« : Elokuu 27, 2015, 00:18:25 »
The title says it all.

Tämä lanka on omistettu niille asioille, jotka on ollut tosi noloja. Nauraminen sallittu!  ;)


Taidanpa aloittaa:

Tossa tyyliin ykkos/kakkosluokalla olin tosi tyhmä lapsi (ja olen kyllä vieläkin). Kaksi kivuliaan noloa esimerkiä tulossa.
-Kun ekalla ussan tunnila kysyttiin, kuka on Jumalan poika, niin minä Disney-leffan nähneenä hihkaisen kovaa ja kuuluvasti: "Hercules!"...
-Samoin eräällä musantunnilla käsiteltiin jtn Venetsialaista säveltäjää. Minä sitten viittaan ja kysyn uteliaana että eikös Venetsiassa ole niitä kondomeja?

Varmaan turha sanoa että olin luokan pelle ja usein naurunalainen  :'(

Larre

  • Vieras
Vs: Noloja sattumuksia - Avautumisen lanka
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2015, 02:48:36 »
Tämmöinen (kuollut) lanka soittaa ja haluaa nolot juttunsa takaisin. Halp us Kami, wat to do?
***
Itsellehän sattuu koko ajan kaikkea noloa, eikä asiaa auta yhtään että oon tämmönen burgeroiva antisosiaalinen pässinpaska. Eilen kun kävin ostamassa limsaa kaupasta meinasin ajatuksissani pistää pullon reppuuni jo heti hyllyllä. Kyllä siinä vähän kuumottelin mahdanko saada vartijat perääni, enpä kuitenkaan saanut.

Jos tästä koittas mennä nukkumaan, sillonhan aina muistuu mieleen ne kaikki nolot jutut vuosien takaa niin ettei uni varmasti tule.

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Noloja sattumuksia - Avautumisen lanka
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2015, 11:20:12 »
Itellä ei nyt paljoa tule mitään mieleen. En halua että tulee.

Mut itel aina nolottaa se et unohan kaikkien nimet. Se on sit kiva mennä jonnekin sukujuhlii ja olla sillee "Ää öö kissat koiria" Tai kun yrittää tehä uusia kavereita ja saada niitten huomio ja sit on sillee et "mikäs hemmeti ton ihmisen nimi on" Ja sit senpai ei ikinä huomioi.
Hora~ hora~

Steam || Twitter

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Noloja sattumuksia - Avautumisen lanka
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2015, 12:25:14 »
Mut itel aina nolottaa se et unohan kaikkien nimet. Se on sit kiva mennä jonnekin sukujuhlii ja olla sillee "Ää öö kissat koiria" Tai kun yrittää tehä uusia kavereita ja saada niitten huomio ja sit on sillee et "mikäs hemmeti ton ihmisen nimi on" Ja sit senpai ei ikinä huomioi.

Joo, mulla on aivan sama ongelma! En muista useinkaan edes hyvienkään koulukavereiden tai kaikkien sukulaisten nimiä. Yritän sit jotenki johdatella keskustelun siihen et sen nimi sanotaan tai katon Facesta tai jtn.

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Noloja sattumuksia - Avautumisen lanka
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2015, 12:29:09 »
Mut itel aina nolottaa se et unohan kaikkien nimet. Se on sit kiva mennä jonnekin sukujuhlii ja olla sillee "Ää öö kissat koiria" Tai kun yrittää tehä uusia kavereita ja saada niitten huomio ja sit on sillee et "mikäs hemmeti ton ihmisen nimi on" Ja sit senpai ei ikinä huomioi.

Joskus amikseen vaihtamisen jälkeen olin menossa kahville yhden vanhan lukiokaverin kanssa, olin menossa sitä lukiolle vastaan kun tajusin että enhän mä muista ton nimeä. Piti sitten kattoa kännykästä yhteystiedon nimi :D
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Noloja sattumuksia - Avautumisen lanka
« Vastaus #5 : Elokuu 27, 2015, 14:14:37 »
Tämmöinen (kuollut) lanka soittaa ja haluaa nolot juttunsa takaisin. Halp us Kami, wat to do?
Oooh nnooo, nyt näitä on kaksi, kammottavaksi.

KUINKA NOLOA!

Spoiler (click to show/hide)