Kirjoittaja Aihe: Mukavia asioita harmaassa arjessa II  (Luettu 137815 kertaa)

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #75 : Marraskuu 03, 2015, 23:05:17 »
Tänään päättyi määräaikainen työsuhde. Oloni on sellainen "viimeinkin on aikaa tehdä hyödyllisiä ja tärkeitä asioita". Tosin aamulla saattaa sitten tulla "eikö mun pidäkkään lähteä minnekkään?".

Roppari

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #76 : Marraskuu 04, 2015, 08:20:37 »
^
Minulla alkoi vaan vapaat, mutta on tääkin jo ihan hyvä alku.

Tosin tässä kaikessa viimeaikaisessa härväämisessä menin unohtamaan äitini syntymäpäivät! Noh, korjataan sekin tänään.

edit:
Harmaata..
Harmaa on hyvä väri

edit 2:
Tää foorumi, tää on jotain hienoa käyttäjineen.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #77 : Marraskuu 05, 2015, 10:09:40 »
Verikokeessa käynti ei ollutkaan niin pelottavaa kuin ajattelin. Nyt voin aloittaa lääkityksen.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #78 : Marraskuu 05, 2015, 14:54:21 »
Pitääpä yhtyä Ropparin mielipiteeseen ja sanoa että tämä foorumi on jotain todella hienoa. Viime aamuyön pelailut ja juttelut oli mukavin juttu taas pitkään aikaan.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #79 : Marraskuu 05, 2015, 17:33:58 »
Spoiler (click to show/hide)

Löysin muuten eilen yhden vanhan suosikkiartistin uudestaan, tätä tuli kuunneltua parempinakin aikoina niin ei tuu yhtä epämukava olo kun jotain muita vanhoja lemppareita kuunnellessa.
Tuntuu hyvältä mies.

Niin hyvää ja rauhoittavaa.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #80 : Marraskuu 06, 2015, 14:23:06 »
Väkivaltaiset vanhempani eivät ole aikoihin ahdistelleet minua tekstareilla. Ehdinkin jo ihmetellä, miksi on ollut näin turvallinen ja onnellinen olo.

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #81 : Marraskuu 06, 2015, 21:35:42 »
Väkivaltaiset vanhempani eivät ole aikoihin ahdistelleet minua tekstareilla. Ehdinkin jo ihmetellä, miksi on ollut näin turvallinen ja onnellinen olo.
;-; <3
Omat vanhempani ovat kaikin puolin paras esimerkki sitoutumiskyvystä, älykkyydestä, nöyrästä pikkuporvarillisuutta rienaavasta maanläheisyydestä ym. muustakin epäviheliäisyydestä mitä voin kuvitella. Elämä voi siitäkin huolimatta olla yhtä vitun taistelua, joten sympatisoin vahvasti.
20553377

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #82 : Marraskuu 07, 2015, 00:16:32 »
Väkivaltaiset vanhempani eivät ole aikoihin ahdistelleet minua tekstareilla. Ehdinkin jo ihmetellä, miksi on ollut näin turvallinen ja onnellinen olo.
;-; <3
Omat vanhempani ovat kaikin puolin paras esimerkki sitoutumiskyvystä, älykkyydestä, nöyrästä pikkuporvarillisuutta rienaavasta maanläheisyydestä ym. muustakin epäviheliäisyydestä mitä voin kuvitella. Elämä voi siitäkin huolimatta olla yhtä vitun taistelua, joten sympatisoin vahvasti.
Kiitos! Toivottavasti sinulla on paljon onnellisia hetkiä vanhempiesi kanssa, vaikka joskus on vaikeampaakin.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #83 : Marraskuu 08, 2015, 13:21:52 »
Löysin just aivan loistavan VST-synan jonka tuottamia saundeja edes mä en erottais oikeesta kasari-Rolandista.

En ole ikinä ennen tuntenut olevani näin lähellä jumalaa.

Pitääkin tehä biittejä kuhan jaksaa.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #84 : Marraskuu 08, 2015, 14:39:20 »
Väkivaltaiset vanhempani eivät ole aikoihin ahdistelleet minua tekstareilla. Ehdinkin jo ihmetellä, miksi on ollut näin turvallinen ja onnellinen olo.
Aivan oikeasti osanottoni tämän suhteen, itse en voisi kuvitellakaan elämää jossa en tulisi toimeen vanhempieni kanssa. Toivottavasti elämästäsi kuitenkin löytyy joku sukulainen tai läheinen jolle voit uskoutua tarvittaessa.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #85 : Marraskuu 08, 2015, 15:10:05 »
Väkivaltaiset vanhempani eivät ole aikoihin ahdistelleet minua tekstareilla. Ehdinkin jo ihmetellä, miksi on ollut näin turvallinen ja onnellinen olo.
Aivan oikeasti osanottoni tämän suhteen, itse en voisi kuvitellakaan elämää jossa en tulisi toimeen vanhempieni kanssa. Toivottavasti elämästäsi kuitenkin löytyy joku sukulainen tai läheinen jolle voit uskoutua tarvittaessa.
Välit kaikkiin sukulaisiin (ja veljeen) ovat katkenneet, mutta ympärilläni on nykyään hyviä ihmisiä. Ei siis mitään hätää. Kännykän kautta ahdistelevat vanhemmat tietenkin aiheuttavat stressiä, mutta koska vaihdoin nimeni, he eivät voi löytää minua enää koskaan. Se on hyvä.

Roppari

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #86 : Marraskuu 08, 2015, 18:01:09 »
Isänpäivä, eikä se juoppo ole vielä koittanut soittaa, JES!

Välit kaikkiin sukulaisiin (ja veljeen) ovat katkenneet, mutta ympärilläni on nykyään hyviä ihmisiä. Ei siis mitään hätää. Kännykän kautta ahdistelevat vanhemmat tietenkin aiheuttavat stressiä, mutta koska vaihdoin nimeni, he eivät voi löytää minua enää koskaan. Se on hyvä.
Kaikilla ihmisillä pitäisi olla kyllä samanlainen äiti kuin minulla ja samanlainen isä kuin Getsulla. Läheiset kaverinikin ovat aika mahtavia, ihan vaan siksi kun te alatte hiljalleen olemaan niitä. 8)

Veljenikin on ollut paljon positiivisempi ja helpompi lähestyttävä kun hän on ollut ilman viinaa kohta semmoiset.. melkein puoli vuotta! Vois itsekin kyllä keskittää enemmän aikaa ompelukoneelle ja kielisoittimiin niin saattaisi ehkä kehittyä muussakin kuin kirjoittamisen nopeudessa.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #87 : Marraskuu 08, 2015, 18:05:58 »
Isänpäivä, eikä se juoppo ole vielä koittanut soittaa, JES!

Välit kaikkiin sukulaisiin (ja veljeen) ovat katkenneet, mutta ympärilläni on nykyään hyviä ihmisiä. Ei siis mitään hätää. Kännykän kautta ahdistelevat vanhemmat tietenkin aiheuttavat stressiä, mutta koska vaihdoin nimeni, he eivät voi löytää minua enää koskaan. Se on hyvä.
Kaikilla ihmisillä pitäisi olla kyllä samanlainen äiti kuin minulla ja samanlainen isä kuin Getsulla. Läheiset kaverinikin ovat aika mahtavia, ihan vaan siksi kun te alatte hiljalleen olemaan niitä. 8)

Veljenikin on ollut paljon positiivisempi ja helpompi lähestyttävä kun hän on ollut ilman viinaa kohta semmoiset.. melkein puoli vuotta! Vois itsekin kyllä keskittää enemmän aikaa ompelukoneelle ja kielisoittimiin niin saattaisi ehkä kehittyä muussakin kuin kirjoittamisen nopeudessa.

Alkoholiongelmat ovat tosi surullinen juttu. Onneksi veljesi on paranemaan päin. Ja onneksi sinulla on kiva äiti (ja Getsun isä)! Mukavat ihmiset ympärillä tekevät elämästä paljon parempaa.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #88 : Marraskuu 08, 2015, 18:39:57 »
Nyt kun kävin tuolla porukoiden luona taas ja on puhetta vanhemmista, pitää sanoa että omat vanhempani ovat joitain hienoimmista ja avomielisimmistä ihmisistä joita olen ikinä nähnyt. Ensin kun crossaamista aloittaessani kerroin heille, että hei, menen näihin animetapahtumiin pukeutumaan naiseksi, he antoivat hommalle täyden tukensa, ja äitini ja siskoni auttoivat minua ostelemaan meikkejä sun muuta tyttömäistä. Puhumattakaan tädistäni jonka kanssa asuni teen, joka oli tästä harrastuksestani suunnilleen enemmän innoissaan kuin minä itse.

Sitten kun tässä hiljattain tein tämän synninpäästön ja kerroin tykkääväni pojista, he vain tuumasivat että eipä tuo mikään synninpäästö ole, saat tykätä aivan mistä haluat, ja isäukkokin tuumasi että eipä tuo mitenkään valtavana yllätyksenä tullut loppujen lopuksi. Hieman alkoi hirvittää kun erään puhelinsoiton aikana äitini alkoi parkumaan, mutta selvisi että hän on vain niin huolissaan minusta, koska homojen syrjintä ja niin päin pois. Tuumasin että älä nyt huoli, en minä sitä ala joka paikassa mainostamaan, eikä minusta mitään pikkusormihinttaria tule. Eivät he ole siitä eteenpäin minua mitenkään eri tavalla kohdelleet.

Älkää ottako tätä mitenkään väärin, mutta tämän vuoksi minun on todella vaikea ymmärtää kuinka jotkut voivat erkaantua vanhemmistaan täysin. He ovat minulle yksiä elämäni tärkeimmistä ihmisistä.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #89 : Marraskuu 08, 2015, 18:57:11 »
^ Ohhoh, sinulla on ollut kyllä hurjasti onnea kun synnyit vanhempiesi lapseksi! Tuollainen elämä on minulle täysin vierasta. Mietityttää että voiko tuollainen olla edes todellista, mutta ilmeisesti voi.