Kirjoittaja Aihe: Mukavia asioita harmaassa arjessa II  (Luettu 137924 kertaa)

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #105 : Marraskuu 11, 2015, 13:25:58 »
Olen saanut ruokahaluni takaisin. Tekee mieli oikeasti syödä jotain. Yleensä vain sinnittelen yhden leivän tai suklaapatukan voimalla kunnes tulee romahdus, ja sittenkin syön lähinnä pakon vuoksi. Nyt iski halu tehdä pannukakkua. Ja jotain hyvää kasvisruokaa.

Lappari

  • 420-Sakuya
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 124
  • Heippalöölöö
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #106 : Marraskuu 11, 2015, 19:23:50 »
Olen saanut ruokahaluni takaisin. Tekee mieli oikeasti syödä jotain. Yleensä vain sinnittelen yhden leivän tai suklaapatukan voimalla kunnes tulee romahdus, ja sittenkin syön lähinnä pakon vuoksi. Nyt iski halu tehdä pannukakkua. Ja jotain hyvää kasvisruokaa.
Mukava kuulla :3
Oma ilon aihe on huominen etäpäivä, eli käytännössä vapaa. Mitä nyt muutaman aineen kouluhommat pitää tehdä mutta viisaana voisin tehdä osan nyt jo tänään
Spoiler (click to show/hide)

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #107 : Marraskuu 12, 2015, 01:49:19 »
Tumblrissa oli tänään paljon söpöjä kissakuvia.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #108 : Marraskuu 12, 2015, 13:58:56 »
Tän päivän liikunnat meni ilman suurempia ongelmia.

Vielä kun vois juosta pidempiä aikoja putkeen ilman saatanallista kipua keuhkoissa ja hengästystä niin ois bueno.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #109 : Marraskuu 12, 2015, 15:58:24 »
Täällä saattaa sataa ensi viikolla lunta!!! ; __ ; <3

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #110 : Marraskuu 12, 2015, 16:04:49 »
^
Jotkut tykkää lumesta, mutta minun mielestäni siitä on vain aivan helvetisti haittaa. Ainoat hyvät puolet ovat ne, että se näyttää kivalta ja valaisee tätä pimeämpää vuodenaikaa kivasti. Kuulemma luvattiin talvesta joko vitun kylmä ja vähäluminen ja vähemmän kylmä ja lumisempi. Toivottavasti tulee se ensimmäinen vaihtoehto.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #111 : Marraskuu 12, 2015, 16:11:30 »
^ Niin, lumesta on kyllä usein haittaa. Se on silti minulle oudolla tavalla rakasta. Olen Itä-Suomesta kotoisin ja tottunut järkyttäviin lumihankiin ja -30 pakkaseen, ja niissä on jotain taianomaista. (asun silti mieluummin länsirannikolla)

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #112 : Marraskuu 12, 2015, 16:24:27 »
^ Niin, lumesta on kyllä usein haittaa. Se on silti minulle oudolla tavalla rakasta. Olen Itä-Suomesta kotoisin ja tottunut järkyttäviin lumihankiin ja -30 pakkaseen, ja niissä on jotain taianomaista. (asun silti mieluummin länsirannikolla)

Itä-Suomi special, metrihanget ja -20*C hankikelit. Mistäpäin itää muuten? Näin 18v Joensuussa asuneena kysyen.

Ja asioita tapahtuu! Kolmiolääkkeitä! Edellinen lääkitys muutettiin 800mg ibumetineihin ja panacodeihin, eli ajokyky menetetty.
Maanantaina kontrolliaika lekurille ja katotaan voiko täl seläl lähtee Lappiin koska oon 70% turha;
voin ainoastaan ajaa ja lavatyöskentely ja yleinen taistelukunto ois vähimmäisvaatimuksia
koska apukäsiäkään ei aina ole, ja täl hetkel niitä vaaditaan ainaki 3 paria lisää itteni lisäks.

Maanantaita mielenkiinnol odottaen. Harmi vaan et alkoholin käyttö on enemmän ku tarkkaa
tai sit vaan kokonaan poisheitettävää vaikka yrittäiski pelata lääkkeiden vaikutusajalla vuoronkauden aikaan nähden. ,_,
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

anounyym1

  • Kensokyrön sysadmin
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 153
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #113 : Marraskuu 12, 2015, 16:26:07 »
Tänäänhän se lumi sopivasti tuli tänne Joensuuhun.
Twitter || Jotain conikuvia
Rebecca Black Tech - Rautaa coneihin.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #114 : Marraskuu 12, 2015, 16:32:59 »
Itä-Suomi special, metrihanget ja -20*C hankikelit. Mistäpäin itää muuten? Näin 18v Joensuussa asuneena kysyen.

Asuin ennen Iisalmen seudulla. Isäni suku on Joensuusta ja mummi asuu siellä vieläkin, Joensuu on tuttu kaupunki.

(nyt kun karttaa katsoo ei Iisalmi ollut mitenkään huomattavan idässä, mutta kylmä paikka kuitenkin.)

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #115 : Marraskuu 12, 2015, 16:54:49 »
Lumi on kivaa, etenkin kun koko ikänsä Helsingissä asuneena sitä näkee aivan liian harvoin.

Ei tässä paikassa kyllä muuta positiivista ole kuin kulkuyhteydet ja palvelut.

Lappari

  • 420-Sakuya
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 124
  • Heippalöölöö
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #116 : Marraskuu 12, 2015, 17:03:37 »
Täällä saattaa sataa ensi viikolla lunta!!! ; __ ; <3
Täälä on satanut koko viikon ja tulee satamaan loppuviikonki ":D" Lumi luo helvetin kauniita maisemia, mutta kyrpii se, että joutuu kolaamaan jopa useasti päivässä ku sitä vain tulee ja tulee.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #117 : Marraskuu 12, 2015, 17:13:20 »
Täällä saattaa sataa ensi viikolla lunta!!! ; __ ; <3
Täälä on satanut koko viikon ja tulee satamaan loppuviikonki ":D" Lumi luo helvetin kauniita maisemia, mutta kyrpii se, että joutuu kolaamaan jopa useasti päivässä ku sitä vain tulee ja tulee.
Jos asuisin lähempänä voisin tulla kolaamaan puolestasi, tykkään siitä tosi paljon.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #118 : Marraskuu 12, 2015, 17:43:24 »
Itse rakastan lunta~ mutta kylmyys........ pakko kestää se.

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #119 : Marraskuu 12, 2015, 17:45:14 »
Rovaniemellä lunta ns. vitusti ja lisää tulee.
20553377