Kirjoittaja Aihe: Mukavia asioita harmaassa arjessa II  (Luettu 137926 kertaa)

Tomotin

  • Average Dog
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • now with -1000 karma!
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #120 : Marraskuu 12, 2015, 17:51:01 »
täällä vasta alkoi lunta sataamaan...
Positiivinen (?) Asenne kaikkialla

Teen musiikkiakin joskus: https://soundcloud.com/swiftystab

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #121 : Marraskuu 12, 2015, 18:14:40 »
Lumettomuus alkaa tuntua jo aika ankealta. On kuitenkin jo niin pimeää ja jo Marraskuukin, tulisipa jo lunta.

En edes asu kauhean etelässä tai lännessä.
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #122 : Marraskuu 12, 2015, 19:56:31 »
Väsyttää.

Nukkuminen tuntuu hyvältä vain pitkän valvomisen jälkeen, onneksi kohta pääsee nukkumaan.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #123 : Marraskuu 13, 2015, 09:59:31 »
Rento viikonloppu tulossa. Lauantaiksi luvattiin myrskyä, ja voin lojua rauhassa kotona ja kuunnella sadetta.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #124 : Marraskuu 13, 2015, 10:10:02 »
Ei edes mitään ideaa millon itellä seuraava rauhallinen viikonloppu, tänään taas Tampereelle ryyppäämään ja narkkaamaan muiden spurgujen sekaan.
Mun unirytmillä varmaan yritän nukahtaa siinä vaiheessa kun kauhee meteli ja dokaaminen päällä kaikilla, tulen todellakin nauttimaan tästä.

Kai tästä nyt jotain hauskaa löytyy, pääsee ainakin juomaan ahdistuksen ja masennuksen pois.

Olispa jo joulun välipäivät, varmaan oma suosikkiaika koko vuodesta.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #125 : Marraskuu 13, 2015, 11:09:07 »
^ Tampere on hirveä kaupunki. Siellä ei voi koskaan tietää, mitä helvettiä tapahtuu seuraavaksi. Olen kävellyt monen kaupungin läpi ihan rauhassa, mutta Tampereen keskustassa/sen lähistöllä joka helvetin kerta

1. törmää raivohulluihin spurguihin jotka jahtaavat ihmisiä
2. puita kaadetaan melkein päälle
3. työmaat tukkivat puolet kaduista
4. löytyy mukavia yllätyksiä, mm. niin kemikaaleilta haiseva alikulkutunneli, että siellä ei pystynyt hengittämään ilman että kurkku tuntui palavan (ja oli pakko kävellä läpi)
5. hampurilaisiin laitetaan niin paljon majoneesia, että täytteet muuttuvat mössöksi ja kaikki liukuu sämpylöiden välistä ulos eikä papereita tietenkään anneta tarpeeksi

Jos täytyy sanoa jotain hyvää: Stockan herkussa voi hengailla ja yrittää toipua kokemuksistaan. 0/5 en halua Tampereelle enää kertaakaan, mutta pakko on.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #126 : Marraskuu 13, 2015, 11:20:07 »
^Itsekkään en pidä Tampereesta.. enkä haluais sielä myöskään käydä, mut joskus on pakko conien takia.. vaikka ollukkin pitkiä taukoja tampereen coneist, koska Desu on lähempänä~

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #127 : Marraskuu 13, 2015, 11:25:15 »
Kaleva hoods represent
Marked for deletion (old).

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #128 : Marraskuu 13, 2015, 11:30:23 »

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #129 : Marraskuu 13, 2015, 11:39:06 »
Nekala ja Pispala on varmaan mun top 1 alueet.

Nekalassa on sellasta hienoa rappioromantiikan meininkiä, nistejä ja spurguja täynnä ja Vanha Tappi perjantai-iltana on melko tajunnanräjäyttävä baarikokemus.
Pispala on siistiä ja rauhallista aluetta, tuli tavattua yks tyty joka siellä asui ja kämppä käytännössä järven rannalla.

Tampere on kyl jännä mesta kaikenkaikkiaan, nyt pitää kyl lähtee liikkeelle.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #130 : Marraskuu 13, 2015, 11:41:51 »
Tampere masterrace. Ei vaan, kaikissa kaupungeissa on omat hyvät puolensa. Itse pidän Mansesta en vain siksi että olen asunut sielä koko elämäni, vaan että tähän mennessä olen päässyt elämässä eteenpäin. Peruskoulun jälkeen jäi vähän epämääränen fiilis siitä että pitäisikö muuttaa pois kun oli niin epävarmaa tuo jatko-opiskelu ja tulevaisuudessa työnteko täällä. Noh, ihan hyvin tää elämä rullaa. Työtön toistaiseksi mutta AMK-opinnot yhä kiikarissa kun ei tänä vuonna onnistanut. Sentäs on avoin AMK jonain piristeenä tähän kotona lusmuiluun.

1. törmää raivohulluihin spurguihin jotka jahtaavat ihmisiä
No itsekin olen aika kuset housuissa jos ihan Keskustorilla täytyy liikkua. Oli aika kuumottavaa aikoinaan kun olin vielä amiksessa ja koulu oli Lempäälässä > Jo kuuden aikaan keskustassa kökkimässä koska bussit meni vammasesti ja matkakin kesti aivan liikaa > Vain aamuvirkkuja aikuisia liikkeellä ja ne känniset > Kuumotus maximus joka aamu kun seurasi sivulta näitä surkuhupaisan kuuloisia rappion partaalla olevia aikuisia. Ei onneksi kertaakaan reilu kahden vuoden aikana käynyt kukaan kiinni tms. Kerran pyydettiin kyl tupakkaa (näytänkö muka siltä että polttaisin?).

2. puita kaadetaan melkein päälle
Paska säkä.

3. työmaat tukkivat puolet kaduista
Ihan kuin jossain pk-seudulla ei olisi samaa ongelmaa. Tai ylipäätään muissa kaupungeissa, riippuen toki vähän mistä nyt tarkalleen ottaen puhutaan.

4. löytyy mukavia yllätyksiä, mm. niin kemikaaleilta haiseva alikulkutunneli, että siellä ei pystynyt hengittämään ilman että kurkku tuntui palavan (ja oli pakko kävellä läpi)
En nyt tähän hätään keksi mikä alikulkutunneli muka tuoksuisi kemikaaleille? Ollut varmaan sen ajan juttu tai sitten olen häpeäpilkku Tampereelle kun en tiedä/keksi tähän hätään msitä on kyse.

5. hampurilaisiin laitetaan niin paljon majoneesia, että täytteet muuttuvat mössöksi ja kaikki liukuu sämpylöiden välistä ulos eikä papereita tietenkään anneta tarpeeksi
Tämäkin on varmaan vain yhden mestan juttu tai sitten vain paisuttelet listaa. Mutta hei, kaikki ei tykkää kaikesta!

Kaleva hoods represent
Leinola/Holvasti hoods here

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #131 : Marraskuu 13, 2015, 12:44:29 »
^ Sori kun haukuin kotikaupunkiasi. Kaikki käyntini siellä ovat olleet täynnä onnettomia sattumuksia, mikä ei tietenkään kerro Tampereen tavallisesta arjesta mitään. Jos ollaan kuitenkin täysin rehellisiä, olen matkustellut ympäri Suomea ja nähnyt vaikka mitä, mutta Tampere tuntuu päivisin villimmältä paikalta kuin Oulun keskusta yöllä.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #132 : Marraskuu 13, 2015, 13:23:58 »
Jaa, tulikin väärinkäsitys ja kaverilla onkin jo täyttä.

Pitääkin näköjään harrastaa astetta hooceempaa trävelläystä ja yöpyä kadulla.
Kokemus tämäkin jos hengissä selviää.

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #133 : Marraskuu 13, 2015, 13:25:08 »
Se tunne kun menee aamukuudelta viimein nukkumaan ja kuulee kuinka alakerran naapurin herätys kello pirahtaa soimaan.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili