Kirjoittaja Aihe: Mukavia asioita harmaassa arjessa II  (Luettu 138016 kertaa)

Roppari

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #135 : Marraskuu 13, 2015, 19:52:31 »
Tampereesta kun alettiin puhumaan niin itse en ole huomannut kuin tämän:

1. törmää raivohulluihin spurguihin jotka jahtaavat ihmisiä
Tampereella on jotenkin kohdannut kaikkein vittumaisimmat kännikalat tähän mennessä. Edes Suomen Chigagossa, Lahdessa, ei ole ollut yhtä vittumaista sakkia liikenteessä promillet veressä.

Muuten kyllä mielestäni Tampere on hyvä kaupunki, onhan siellä sentään Suomen paras coni ja ravintola. Lisäksi kaupoista löytyy mistä valita, ja Alkoissa on kiva valikoima mitä olen katsonut nettisivuilta.

Lappari

  • 420-Sakuya
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 124
  • Heippalöölöö
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #136 : Marraskuu 13, 2015, 19:57:45 »
Itsekin pidän Tamperetta ehkä koko Suomen parhaana kaupunkina. En tiiä oonko biased ku sukua siellä, mutta tosiaan kaikki tarpeellinen löytyy, välimatkat eivät ole isoja muihin kaupunkeihin, kulkuyhteydet toimii, Nekala hoods yms yms yms hyviä juttuja. Tarkoitus ois jopa muuttaa opiskelemaan Tampereelle lukion ja intin jälkeen.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #137 : Marraskuu 13, 2015, 20:07:02 »
Kaikki isot kaupungit on mun mielestä ihan hirveetä ripulia.

Liikaa ihmisiä, liikaa meteliä ja isoja, rumia rakennuksia ja muuta inhottavaa paskaa.
Etenkin Helsingin keskusta on jotain uskomattoman hirveää katsottavaa, se jugendin, brutalismin ja modernistipelleilyn sekoitus on iso keskisormi kaikelle kunnolliselle suunnittelulle ja estetiikalle.

Joo, täällä on palvelut mutta mä en tarvi joka helvetin erikoisliikettä mun takapihalle aikakautena jolloin Internetistä saa lähes mitä tahansa kotiovelle parhaimmillaan parissa päivässä.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #138 : Marraskuu 13, 2015, 20:08:45 »
^ Turun keskustakin on torin ympäriltä hirveän sekasotkun näköinen. Jokirannassa ja sataman suunnassa on onneksi nättiä.

Lappari

  • 420-Sakuya
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 124
  • Heippalöölöö
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #139 : Marraskuu 13, 2015, 20:15:56 »
Kaikki isot kaupungit on mun mielestä ihan hirveetä ripulia.

Liikaa ihmisiä, liikaa meteliä ja isoja, rumia rakennuksia ja muuta inhottavaa paskaa.
Etenkin Helsingin keskusta on jotain uskomattoman hirveää katsottavaa, se jugendin, brutalismin ja modernistipelleilyn sekoitus on iso keskisormi kaikelle kunnolliselle suunnittelulle ja estetiikalle.

Joo, täällä on palvelut mutta mä en tarvi joka helvetin erikoisliikettä mun takapihalle aikakautena jolloin Internetistä saa lähes mitä tahansa kotiovelle parhaimmillaan parissa päivässä.
Muuta johonkin keskikokoiseen kaupunkiin, kuten Mikkeli (tälle suositus, mutta sielä ei opiskelumahiksia oo ku suht pieni AMK), Oulu, Kuopio jne... Tai sit muutat johonki proper böndekaupunkii niinku meitsin Kemijärvi, tämä kodeista rakkain ja masentavin.

Roppari

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #140 : Marraskuu 13, 2015, 20:18:18 »
^
Pieksämäki! Missään ei ketään, turvapaikanhakijoitakin olen nähnyt vasta neljä kappaletta vaikka niitä tulee bussilasteittain. Asuminen on täällä kyllä edullista ja hoitoalalla on työpaikkoja enemmän kuin foorumillamme miehiin suuntautuneita, alkoholinystäviä ja miehiin suuntautuneita alkoholinystäviä.

Kilari

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #141 : Marraskuu 13, 2015, 20:36:38 »
Tampereessa on huvittavaa kuinka joka helvetin lyhtypylväässä, seinässä ja muussa tasaisessa pinnassa on jotain anarkistien, vassarien, antifan ynnä muiden kehitysvammaisten sotkua ja propagandaa.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #142 : Marraskuu 13, 2015, 20:55:08 »
^ Turussa sama! Kerran tosin törmäsin isoon julisteeseen miehestä SS-univormussa. Osa tekstistä oli repeytynyt irti, joten en osaa sanoa oliko se satiiria vai vakavasti tehty.

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #143 : Marraskuu 13, 2015, 22:33:31 »
Joo, täällä on palvelut mutta mä en tarvi joka helvetin erikoisliikettä mun takapihalle aikakautena jolloin Internetistä saa lähes mitä tahansa kotiovelle parhaimmillaan parissa päivässä.
Böndellä on ihan kiva asua, kun totuttautuu siihen että kauppaan on 20km, sähköt ja netti ei aina toimi -- polttopuita ja lumitöitä, yms. pitää tehdä. Stadissa asuin reippaasti yli 25v, ja nyt reilu viitisen vuotta skutsissa -- vaihtelu virkistää. Huonoin puoli täällä asuimisessa on se, että suuri osa tuttavapiiristä budjaa Ruuhka-Suomessa. Oma auto on täällä välttämättömyys, mut asuminen muuten erittäin halpaa. Omaa rauhaa piisaa.

Manse on kyl joo ehkä Suomen hienoin kaupunki. Stadin kantakaupunki on, etenkin nykyään, vähän liian pintaliito-hipster-mesta mun makuun. Kallio, Tölikä ja Rööperi --evvk. Lähiöissä tietty oma rappioromanttinen vetovoimansa; Itä-Stadi on lähellä omaa sydäntä.
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #144 : Marraskuu 13, 2015, 23:29:07 »
Katto paukahtelee kun tuulee niin lujaa. Myrskyä on rentouttavaa kuunnella.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #145 : Marraskuu 14, 2015, 17:56:45 »
Centennial for Magical Grills:in harjottelu etenee hitaasti mutta varmasti. Tuntuu oudolta soittaa jotain näin teknistä pitkästä aikaa mutta tuntuu
samalla palanneensa johonki turvalliseen mistä kaikki lähti liikkeelle. Ehkä tää viel joku päivä uppautuu extra easynä ja karsittuna versiona kanavalle. :D
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #146 : Marraskuu 14, 2015, 18:02:49 »
Centennial for Magical Grills:in harjottelu etenee hitaasti mutta varmasti. Tuntuu oudolta soittaa jotain näin teknistä pitkästä aikaa mutta tuntuu
samalla palanneensa johonki turvalliseen mistä kaikki lähti liikkeelle. Ehkä tää viel joku päivä uppautuu extra easynä ja karsittuna versiona kanavalle. :D

Vedätkö ton alussa esitellyn melodian oktaaviarpeggioina ylärekisteristä? Mä varmaan tekisin aika lailla noin, hyvä biisi muuten.
itellä työn alla nyt yks hieno impressionismi/jazz-vaikutteinen arrange Broken Moonista ja Voyage 1970.

Jälkimmäinen on kyllä kiva soittaa, vaati kyllä omia lisäyksiä ja sovitusta että tuli jonkunlaista musikaalista arvoa ja haastetta.

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #147 : Marraskuu 14, 2015, 19:46:38 »
Vedätkö ton alussa esitellyn melodian oktaaviarpeggioina ylärekisteristä? Mä varmaan tekisin aika lailla noin, hyvä biisi muuten.

Jos oktaaviarpeggio ylärekisteristä tarkottaa nopeeta pääräpellystä ilman nopeita väliräpellyksiä niin kyllä, kyllä vedän.

Ja Broken Moon on maukkautta.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #148 : Marraskuu 14, 2015, 19:52:54 »
En mä osaa puhua musiikista ilman tota ammattisanastoa.

Mut joo, ehkä se tarkoittaa sitä.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #149 : Marraskuu 15, 2015, 16:17:37 »
Pian voi täyttää kotinsa taas jouluvaloilla. Pitäisi käydä ostamassa pattereita.