Kirjoittaja Aihe: Mukavia asioita harmaassa arjessa II  (Luettu 137810 kertaa)

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #210 : Marraskuu 26, 2015, 21:08:43 »
Pyörin turquses muilla asioilla ja paikalle spawnaa foorumin Hieda. Ylläpitomiitti? OKEI!!

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #211 : Marraskuu 27, 2015, 18:55:27 »
Myöhemmin illalla minulta tiedusteltiin:

Spoiler (click to show/hide)

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #212 : Marraskuu 27, 2015, 22:00:58 »
Myöhemmin illalla minulta tiedusteltiin:

Spoiler (click to show/hide)
Kuten eräällä nettimeemillä oli tapana sanoa:

Spoiler (click to show/hide)

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #213 : Marraskuu 29, 2015, 21:34:17 »
Select by Color on näköjään juttu FL Studion piano rollissa.

Vihdoinkin saa jotain nopeutta ja järkeä noihin arrangejen tekoon

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #214 : Marraskuu 29, 2015, 21:38:52 »
Henkinen vointi alkaa viimeinkin tasaantua. On energiaa muuhunkin kun ahdistuksesta kärsimiseen.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #215 : Marraskuu 30, 2015, 01:34:00 »
Tulipa tässä taannoin puolivitsillä mainittua äitille että sen verran perfektionisti tuon cosplayn suhteen olen, että tuntuu jotenkin hassulta pitää jotain miesten boksereita kun naishahmoksi pukeutuneena on. Hänpä sitten tosiaan tarjoutui joskus ostamaan minulle naisten pikkuhousut jos koen sen olevan osa sitä asua. Tämänpäiväisellä kauppareissulla sitten hän sellaiset minulle hankki ja minä olin aivan että herranjumala, aivan mahtavaa kun olet tässä minun pervoilussa mukana näin täysillä. Totesi sitten että ei se nyt mitään pervoilua ole, harrastus siinä missä muutkin eikä hän ketään tuomitse, etenkään omaa lastaan. Kiitos, äiti.

Ja mainittakoon että helvetin mukavaa materiaalia nämä kyllä ovat. Miksei miehille tehdä näin mukavan tuntuisia alkkareita?

Bubbo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #216 : Marraskuu 30, 2015, 01:53:28 »
Tulipa tässä taannoin puolivitsillä mainittua äitille että sen verran perfektionisti tuon cosplayn suhteen olen, että tuntuu jotenkin hassulta pitää jotain miesten boksereita kun naishahmoksi pukeutuneena on. Hänpä sitten tosiaan tarjoutui joskus ostamaan minulle naisten pikkuhousut jos koen sen olevan osa sitä asua. Tämänpäiväisellä kauppareissulla sitten hän sellaiset minulle hankki ja minä olin aivan että herranjumala, aivan mahtavaa kun olet tässä minun pervoilussa mukana näin täysillä. Totesi sitten että ei se nyt mitään pervoilua ole, harrastus siinä missä muutkin eikä hän ketään tuomitse, etenkään omaa lastaan. Kiitos, äiti.

Ja mainittakoon että helvetin mukavaa materiaalia nämä kyllä ovat. Miksei miehille tehdä näin mukavan tuntuisia alkkareita?

Ei voi muuta sanoa.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #217 : Marraskuu 30, 2015, 10:34:44 »
Tulipa tässä taannoin puolivitsillä mainittua äitille että sen verran perfektionisti tuon cosplayn suhteen olen, että tuntuu jotenkin hassulta pitää jotain miesten boksereita kun naishahmoksi pukeutuneena on. Hänpä sitten tosiaan tarjoutui joskus ostamaan minulle naisten pikkuhousut jos koen sen olevan osa sitä asua. Tämänpäiväisellä kauppareissulla sitten hän sellaiset minulle hankki ja minä olin aivan että herranjumala, aivan mahtavaa kun olet tässä minun pervoilussa mukana näin täysillä. Totesi sitten että ei se nyt mitään pervoilua ole, harrastus siinä missä muutkin eikä hän ketään tuomitse, etenkään omaa lastaan. Kiitos, äiti.

Ja mainittakoon että helvetin mukavaa materiaalia nämä kyllä ovat. Miksei miehille tehdä näin mukavan tuntuisia alkkareita?

Minkä väriset ostitte?

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #218 : Marraskuu 30, 2015, 14:50:35 »
Minkä väriset ostitte?
Aivan perus valkoiset. Jotkut vaaleanpunaiset tai raidallisetkin olisi ollut jees, mutta nuo lähtivät halvalla.

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #219 : Joulukuu 01, 2015, 18:05:27 »
Löysin parkkipaikalta 50€ setelin lillumassa vesilätäkössä. Se oli ihan märkä ja mutainen, mutta kuivasin ja yritin putsata suurimmat mudat pois.

Kinoko

  • Sieninestori
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 198
  • Sienien mestari jo ennen sitä pitsaa
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #220 : Joulukuu 01, 2015, 19:06:45 »
Löysin parkkipaikalta 50€ setelin lillumassa vesilätäkössä. Se oli ihan märkä ja mutainen, mutta kuivasin ja yritin putsata suurimmat mudat pois.
Tiätsä et... Rahanpesu on laitonta?
Steamin alet söivät minulta 51 euroa.
Gaben on siis yhä euron voitolla.

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #221 : Joulukuu 01, 2015, 19:13:59 »
^ Voi ei, jäin kiinni. ;__;
Ja Gabe saa pitää euronsa.

Hart

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #222 : Joulukuu 07, 2015, 14:59:32 »
Cossista puuttuu enää muutama osa, ja niitä kaikkia varten on suunnitelma. Hyvin etenee.

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #223 : Joulukuu 07, 2015, 23:40:09 »
Sain töitä. Lyhyeksi, lyhyeksi aikaa, mutta mikäs sen parempaa kuin no ties attached-työsuhde palkkauksella ilman haistapaska-harjoitteluita.
20553377

suwahgo

  • Vieras
Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« Vastaus #224 : Joulukuu 08, 2015, 14:05:28 »
Äääh~ rakastuin pinkin mustaan takkihuppariin ja oli aivan pakko saada~! Ei ees maksanu paljookaa ;w;