Gensokyo > Omat teokset

Ja niin hän näytti koko maailmalle dA:nsa...

(1/2) > >>

Suiggari-Tou:
Eli Suigan kootut piirustukset/tuherrukset/mitä termiä haluattekaan käyttää.

Klicksår här.
Eikä tasan ollut oikeaa ruotsia.

Gallerian taso ei aivan vastaa nykyistä piirustusteni tasoa, mutta voin yrittää uploadata kyseiselle sivustolle lisää kuvia, jos se on ihmisten toive :3

MKtsudo:

--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 21, 2010, 22:22:48 ---Gallerian taso ei aivan vastaa nykyistä piirustusteni tasoa, mutta voin yrittää uploadata kyseiselle sivustolle lisää kuvia, jos se on ihmisten toive :3

--- Lainaus päättyy ---
Mikään toive ole, käskeähän minun sinua siihen pitää. >=3

Pidän.

Suiggari-Tou:

--- Lainaus käyttäjältä: MKtsudo - Marraskuu 21, 2010, 22:32:22 ---Mikään toive ole, käskeähän minun sinua siihen pitää. >=3

Pidän.

--- Lainaus päättyy ---

Selvä siis >8'D pitääpä skannata kun nyt on kerrankin vähän löysempi koeviikko kyseessä. Paitsi että pitäisi jaksaa asennella tulostin/skanneri, tsaijaijai, missähän se asennuslevykin on.

Mutta kiitoksia :3

punakone:
Ei hyvää päivää, mistä näitä upeita piirtäjiä tänne oikein tulee!

Aivan mahtavaa jälkeä!

Kompataan tsudoa, lisää kiitos!

Suiggari-Tou:

--- Lainaus käyttäjältä: punakone - Marraskuu 21, 2010, 23:25:20 ---Ei hyvää päivää, mistä näitä upeita piirtäjiä tänne oikein tulee!

Aivan mahtavaa jälkeä!

Kompataan tsudoa, lisää kiitos!

--- Lainaus päättyy ---

Jeesus auttaa.

Mutta kiitoksia silti 8D Eikä ole tarvinnut harjoitella kuin ehkä 15-16 vuotta että jälki näyttää suunnilleen tuollaiselta. Eli ei se tyhjästä tule, kovaa hommaa mutta kivaa.

Tukekaa artistin egoa ja kompatkaa toki lisää >8'D No ei nyt. Koeviikolla voisi oikeastikin skannata niitä töitä lisää. Tosin ne harvat Touhou-painotteiset työt on kössinyt eräs luonteeltaan erittäin paljon Alicea muistuttava henkilö tältä foorumilta... *osoittaa nukkesyndroomaa* Ja mie kun luulin että mie oon se kotiros- LAINAILIJA.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta