Kirjoittaja Aihe: Gensou Skydrift  (Luettu 11001 kertaa)

Larre

  • Vieras
Gensou Skydrift
« : Elokuu 25, 2015, 02:15:06 »
https://www.youtube.com/watch?v=alPjOLoj2FI
Jätän tämän tähän.

Lentävät pikkutytöt lentävät lentävillä pikkutytöillä.
Tämmöinen peli tosiaan ilmestyi Comiket 88:ssa. Vähän tullut pelailtua ja olen ollut aika tyytyväinen, "ajotuntuma" muistuttaa itseäni jonkin verran Wipeouteista. Vielä kun olisi nopeusluokat niin hipoisi melkein täydellistä.

On kyllä jees että Touhousta vihdoin tehtiin kunnollinen ajopeli, kun ei ole moista aikaisemmin ollut tarjolla.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Gensou Skydrift
« Vastaus #1 : Elokuu 25, 2015, 12:04:53 »
Joo, näyttää hienolta!

Kun olisi vielä kunnon driftausta niin sehän olisi melkein Mario Kart tai vanha kunnon CTR.

Error 424

  • Discordin Diktaattori
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 343
  • yea ♪
    • Profiili
Vs: Gensou Skydrift
« Vastaus #2 : Elokuu 25, 2015, 14:37:30 »
Koitin tuota kun eka demo tuli ja oli ihan ok, vaikka en kylläkään ymmärtänyt "ajajan" ja lentäjän vaihtelun hyötyä. Ajajasta puheenollen, olen kyllä vähän pettynyt ettei Ayaya ole pelattavana. Koko versiossa on nyt kyllä ongelmana se, etten saa ääniä kuulumaan mitenkään ja ilmankaan en jaksa pelata.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Gensou Skydrift
« Vastaus #3 : Elokuu 25, 2015, 17:52:53 »
Ovatpas nämä videot kauniita katsella ja mukavia kuunnella.

Valitukset:

1. Miksi samaa hahmoa voi olla kentällä yhtä aikaa enemmän kuin yksi kappale? Tämä on Tōhō! – Sinänsä ajatus tytöistä lentämässä toisilla tytöillä on hauskan päätön ja tuo etäisesti mieleen »Tag Dreamin».

2. Miksi ilmassa leijuvat lentäjät nostattavat kaartaessaan maasta pölyä?

3. Hurraava yleisö on tönkkö. Olisi kannattanut kuvata katsomoa kauempaa.

Larre

  • Vieras
Vs: Gensou Skydrift
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2015, 02:34:58 »
Koitin tuota kun eka demo tuli ja oli ihan ok, vaikka en kylläkään ymmärtänyt "ajajan" ja lentäjän vaihtelun hyötyä. Ajajasta puheenollen, olen kyllä vähän pettynyt ettei Ayaya ole pelattavana. Koko versiossa on nyt kyllä ongelmana se, etten saa ääniä kuulumaan mitenkään ja ilmankaan en jaksa pelata.
Itse vaihdan hahmoa silloin kun toisella on ase ladattuna, kaikilla hahmoillahan on eri statsit eli voisi vaihtaa aina radan kohdan mukaan hahmosta toiseen. Ja itsellä äänet toimii koko versiossa moitteetta, saattaa olla tyhmä kysymys mutta kai oot päivittänyt pelin uusimpaan versioon (1.012 ainakin mitä viimeks katoin).

Ovatpas nämä videot kauniita katsella ja mukavia kuunnella.

Valitukset:

1. Miksi samaa hahmoa voi olla kentällä yhtä aikaa enemmän kuin yksi kappale? Tämä on Tōhō! – Sinänsä ajatus tytöistä lentämässä toisilla tytöillä on hauskan päätön ja tuo etäisesti mieleen »Tag Dreamin».

2. Miksi ilmassa leijuvat lentäjät nostattavat kaartaessaan maasta pölyä?

3. Hurraava yleisö on tönkkö. Olisi kannattanut kuvata katsomoa kauempaa.
Itsekkin tykkään kovasti pelin grafiikoista, monet radoista ovat todella näyttävän näköisiä.
Samoja hahmoja voi olla useampi vain versus-modessa (ei tarvitse pelätä että joku veisi waifusi), toisaalta tuo kyllä syö vähän immersiota.