Kirjoittaja Aihe: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie  (Luettu 74498 kertaa)

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #45 : Marraskuu 16, 2015, 16:13:34 »
Miltä tämä näyttäisi Satorin peruukkina? Peleissä hänellä on räjähtäneet hiukset, mutta pelinmukainen peruukki saattaisi näyttää valokuvissa liian sotkuiselta.

Spoiler (click to show/hide)
Jos katsoo tuota avatariasi ja allekirjoituksessasi olevaa kuvaa, niissä on kyllä aika samanlainen tyyli kuin tuossa peruukissa. Jos aavistuksen pöyheämmäksi saat muotoiltua niin pitäisi näyttää siltä miltä pitää.

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #46 : Marraskuu 16, 2015, 16:15:47 »
Tämän mukaan Etelä-Haagan kirjastossa voi käyttää ompelukonetta ilmaiseksi.

Julkisella paikalla cossin ompeleminen olis kuin suoraan mun pahimmista painajaisista.

Hyvä jos edes yksin kotona kehtaa ommella.

Se kone on ilmeisesti yksityisessä huoneessa, ei kaikkien nähtävillä. Mutta no, toivottavasti löydät ompelukoneen halvalla tai keksit muun ratkaisun.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #47 : Marraskuu 16, 2015, 16:23:25 »
Onkohan tuo miten paha, jos Kaguyalla jää hameen helma polvien vähän yli..onko se huono? tietysti voisin kikkaila laittamalla koristetta helmaa näyttääkseen pidemmältä..

Kaguyalla on kyllä aika pitkät helmat. Näyttäisiköhän tuo miltä, jos alle laittaisi pitkän valkoisen alushameen, mikäli sellainen sattuu löytymään valmiina?


Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #48 : Marraskuu 16, 2015, 16:25:47 »
Jos katsoo tuota avatariasi ja allekirjoituksessasi olevaa kuvaa, niissä on kyllä aika samanlainen tyyli kuin tuossa peruukissa. Jos aavistuksen pöyheämmäksi saat muotoiltua niin pitäisi näyttää siltä miltä pitää.
Mm, se tosiaan tarvitsee vähän möyheyttä. Toivon mukaan siinä on paljon kuituja joiden kanssa sählätä.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #49 : Marraskuu 16, 2015, 17:23:00 »
joo ei noin pitkää helmaa saa mun metrin kankaalla.. rip

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #50 : Marraskuu 17, 2015, 14:09:02 »
Tilasin pitsisen röyhelöirtokauluksen, jonka voin läntätä valkoisen paidan päälle casual Satori-cossia varten. Toivottavasti se näyttää kivalta IRL.

Spoiler (click to show/hide)

Spoiler (click to show/hide)

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #51 : Marraskuu 17, 2015, 14:33:29 »
^
Eiköhän tuosta hyvän näköisen saa viimeistään pienellä muokkauksella.

Spoiler (click to show/hide)
Aika villit suunnitelmat.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #52 : Marraskuu 17, 2015, 15:22:39 »
joo ei noin pitkää helmaa saa mun metrin kankaalla.. rip

Fanitaiteessa on välillä näkynyt hieman lyhyempiäkin helmoja: http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=5177924

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #53 : Marraskuu 17, 2015, 15:39:06 »
Fanitaiteessa on välillä näkynyt hieman lyhyempiäkin helmoja: http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=5177924
Niin kuin tuli taannoin mainittua, ei se ole Touhou-hahmojen kanssa ikinä niin justiinsa, sillä fanitaiteessa ja cosplayssa näkee todella paljon tekijän omia näkemyksiä hahmoista. Mutta jos haluaa tehdä alkuperäistaiteen mukaan niin mikäs siinä.

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #54 : Marraskuu 18, 2015, 12:14:02 »
Katsoin huvikseni voisiko Satorin kolmatta silmää ostaa netistä. Kyllä voi, mutta hinta on 200 dollaria + 50 dollarin postikulut O__O Jeesus. Yritän mieluummin tehdä itse.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #55 : Marraskuu 18, 2015, 12:29:22 »
joo ei noin pitkää helmaa saa mun metrin kankaalla.. rip

Fanitaiteessa on välillä näkynyt hieman lyhyempiäkin helmoja: http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=5177924
mielummin teen vähän alkuperäisen mukaan, mut en kummiska tee sitä ihan maahan raahaamaan tai miksi ei, mutta en tykkää jos helmat likastuu =3=

onneks jonne tarjoo joululahjaks mulle kangasta ni katon mitä teen, mut kaguyan yritän tehä kummiskin. o/

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #56 : Marraskuu 19, 2015, 21:28:12 »
Se [Helsingin Etelä-Haagan kirjaston ompelu]kone on ilmeisesti yksityisessä huoneessa, ei kaikkien nähtävillä.

Näin on. Siellä saa olla aivan yksin ja lukon takana varaamansa ajan... olikos se nyt kaksi tuntia kerrallaan? Tosin verhot eivät muistaakseni täysin peitä näkyvyyttä sisäikkunoitten läpi. Pahimmassa tapauksessa (epätodennäköistä kyllä) pelikonsolivuoroa kärkkyvät pikkupojat voivat yrittää tirkistellä, miten ompelutyö etenee.

Itse sain olla varsin rauhassa, kun kyseistä huonetta kokeilin. Ompelukonetta en ottanut esille.

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #57 : Marraskuu 21, 2015, 21:47:54 »
Kyynelehdin jo valmiiks sitä miten vaikee mun cossissa on kulkee jossain Frostin tiloissa.

Spoiler (click to show/hide)

Ja siis kyseessä tää ikuinen unelma jota yritän saada aikaseks:
Spoiler (click to show/hide)

Bubbo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #58 : Marraskuu 25, 2015, 14:12:12 »
Ostin Mokoulle paidan ja tilasin henkselit ebaysta.

Joulun jälkeen varmaan housut valmiiksi ja peruukki tilaukseen.
Aitopäät voi ulista tuosta vaalean beigestä paidasta minkä haluaa, imo se ei oo puhtaan valkoinen alkuperäisessäkään artissa.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #59 : Marraskuu 25, 2015, 16:45:19 »
Kyynelehdin jo valmiiks sitä miten vaikee mun cossissa on kulkee jossain Frostin tiloissa.

Spoiler (click to show/hide)

Ja siis kyseessä tää ikuinen unelma jota yritän saada aikaseks:
Spoiler (click to show/hide)
Facebookis oon salaa ihaillu ja itkeny siun puolestas kuinka pitkä haavees on viimeinkin käymässä toteen. Paljon onnea tuon kanssa!

Aitopäät voi ulista tuosta vaalean beigestä paidasta minkä haluaa, imo se ei oo puhtaan valkoinen alkuperäisessäkään artissa.
*fist bump* Itekin värjäsin Mokou-cossiini aikoinaan valkosen kauluspaidan teellä jotta se olis lähempänä virallista arttia. Jos nyt totta puhutaan, meikäläisen värjäilyn jäljiltä se oli enemmän keltaisempi kuin punaisempi mitä se on Zunin IN-artissa. No jaa. Pikkuvikoja, oli kyl muuten ihan jees. Hassua ajatella että siitäkin on jo reilu vuosi. Wow.

Kävin tänään hypistelemässä Eurokankaassa kankaita. Löysin rakkauden. Käyn huomenna tai perjantaina ostamassa Frostin cossiini ainakin takkinkankaan kun täydellisen väristä yksilöä löytyi. Olen vieläkin vihainen siitä kuinka Kankaita.comista löytyi täydelliset kankaat sekä takkiin että housuihin, mutta kappas keppanaa kun ne molemmat loppui juuri kun sain kangasnäytteet käsiini. Uguu. Takkikangasta tulee vasta ens kuun lopussa ja housukangasta ens viikolla. En millään viitsi odottaa koska olen hidas ja tarkka tekemään cossejani. Frostiin jos olis tarkotus saada jtn aikaan, tulis meinaa pikkunen kiirus jos venaisin tosiaankin sinne joulukuun loppuun että ne sakemannit saa kangasta varastoon ja sitten siitä pitäisi venaa vielä about viikko että ne itse kankaat olis itsellä. No thanks. Suositaan sitten suomalaista yli-hinnoiteltua lafkaa. Se siitä halvasta cossista. Tää Eurokankaan täydellinen takkikangas oli 14,90e/m kun taas Kankaita.comin täydellisyys oli about 4e/m. Ei mee nää rusinat taas tasan. Vois lopettaa cosplayn.... Eiku hetkinen, en pysty koska too many reasons to keep going on. Oh well.