Gensokyo > Omat teokset

Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie

<< < (2/19) > >>

Chiruyto:

--- Lainaus käyttäjältä: Hart - Lokakuu 30, 2015, 10:06:30 ---Olen miettinyt Satori-cossini hameen toteuttamista. Yritän päättää näiden vaihtoehtojen väliltä (muitakin ehdotuksia otetaan vastaan!):
Kauniisti läpikuultava, runsas sifonkihame, jonka joko ompelen tai ostan.
Tai tälläinen hässäkkä, eli circle skirt ja rönsyilevä alushame.

--- Lainaus päättyy ---

Miksei molemmat? Sifonkinen kellohamepäällys (vaikka pari kerrosta, tai erilainen vuori) ja röyhelöinen alushame.

toisaalta sifonkisen kellohameen reunan huolittelu..............

Hart:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Lokakuu 30, 2015, 10:37:16 ---Sifonkihame on kauniimpi, mutta kellohame alushameineen näyttää minun mielestäni enemmän siltä, mihin Satori on »Tōhō chireidenissä» pukeutunut. No, hän omistaa varmasti enemmän kuin yhden hameen. (Katso kuvat!)

--- Lainaus päättyy ---

Kaikki hänen hameensa tosiaan näyttävät erilaisilta. Alan vähitellen kallistua sifonkihameen puolelle. Voisin tehdä hihojen röyhelöt samasta materiaalista. Sifongin velttous vähän mietityttää (jos hame roikkuu suorana hartiat näyttävät isoilta), mutta siihen alle voisi laittaa alushameen. Tai ehkä ostan monikerroksisen sifonkihameen, törmäsin muutamaan kivaan netissä.


--- Lainaus käyttäjältä: nukkesyndrooma - Lokakuu 30, 2015, 10:23:02 ---Tuun ny näin jälkijunassa Koishin letkuihi ja ite käytin vanhaa päällystettyä sähköjohtoo, toimi suht hyvin vaikka johdot oliki aika jäykkää materiaalia muotoiltavaks.

--- Lainaus päättyy ---

Näyttää tosi upealta! Mistä sait sähköjohtoa ja miten teit hameen ruusukuviot?


--- Lainaus käyttäjältä: Chiruyto - Lokakuu 30, 2015, 14:06:11 ---Miksei molemmat? Sifonkinen kellohamepäällys (vaikka pari kerrosta, tai erilainen vuori) ja röyhelöinen alushame.

toisaalta sifonkisen kellohameen reunan huolittelu..............

--- Lainaus päättyy ---

Luultavasti ostan sifonkisen kellohameen valmiina, en luota ompelijantaitoihini sellaisen hirviön kanssa. Röyhelöinen alushame tekisi siitä tosiaan kauniin ja Touhou-tyylisen. Täytyy katsella alushameiden hintoja (ei huvita tehdä sitäkään itse).

Huopatossu:

--- Lainaus käyttäjältä: Hart - Lokakuu 30, 2015, 14:24:38 ---Täytyy katsella alushameiden hintoja (ei huvita tehdä sitäkään itse).

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa katsella kirpparilta näitä, aivan taivaan varmasti löytyy ja vielä helvetin halvalla.

Hart:

--- Lainaus käyttäjältä: Huopatossu - Lokakuu 30, 2015, 16:38:08 ---Kannattaa katsella kirpparilta näitä, aivan taivaan varmasti löytyy ja vielä helvetin halvalla.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkistä! Voisin joku päivä käydä kiertelemässä kirppareilla.

Habatsuki:

--- Lainaus käyttäjältä: Chiruyto - Lokakuu 30, 2015, 00:24:40 ---Tein itse aikoinani Koishihattuni näin, ja se ei välttämättä toimi niin hyvin. Hattuun on vaikeaa saada hyvä muoto ja jäykkyys. Suosittelisin itse ehkä vaan sopivan muotoisen hatun etsimistä, ja sen oikean värisellä kankaalla päällystämistä.

--- Lainaus päättyy ---

Näin arvelinkin. Muut vaatekappaleet pystyy tekemään mutta hatut vaikeimpia.

Yhteen cossiini olin ostanut muovisen juhlahatun josta raavin pinkin hilepäällystyksen pois ja laitoin kangaspäällystyksen. Kupolin päälle hankala pingottaa kangasta niin hatussa näkyi saumat selvästi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta