Kirjoittaja Aihe: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie  (Luettu 73612 kertaa)

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #30 : Marraskuu 11, 2015, 15:27:31 »
Anteeksi tuplapostaus, mutta mistä olette yleensä hankkineet peruukkeja?
Ihan ebaysta. Jos haluaa olla varma laadusta ja väristä eli maksaa enemmän saadakseen varmasti sen mitä etsii, Arda on tosi jees. Karvakasat maksaa ja niihin tulee postarit mukaan jotka on 5-20e riippuen mitä ja paljon tilaa. Itse en ole vielä tilannut moisesta mutta olen miettinyt ostavani sieltä mahdollisesti Mokoulle uuden karvakasan jahka joskus teen mokoman uusiksi. Heillä on ihan mukavan kuidukkaat peruukit ja niitä saa niin helvetin monessa eri sävyssä. Ebay on yllättänyt useastikin ihan positiivisella tavalla. Ja välillä taas ei. Yoshikalle tilasin kaksi peruukkia ja sitten kyllästyin. Pidin uusimman kun se nyt oli lähimpänä sitä mitä etsin.

Yleensä kun etsii hahmon nimellä peruukkia ja hahmo on sellainen jolta löytyy ihan tälle suunnattu peruukki, yleinen nyrkkisääntö on että ne useimmiten ne maksavat maltaita verrattuna siihen jos etsii kasuaalisti samankaltaista peruukkia vaikkapa ihan värin perusteella. Satorille nähtävästi löytyy ihan halpoja ja kelvollisen näköisiä peruukkeja ebaysta, tosin en tiedä kuinka paljon niissä on kuitua loppupeleissä. Ainahan voi tilata kaksi kipaletta ja länttää ne yhteen jos verkko liikaa paistaa läpi vaikka kuinka kuituja asettelisi nätisti.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #31 : Marraskuu 11, 2015, 16:07:03 »
Anteeksi tuplapostaus, mutta mistä olette yleensä hankkineet peruukkeja?
Omat peruukkini olen hankkinut paikallisesta Pilailupuodin liikkeestä hintoihin 12-20€. Eivät tietenkään mitään maailman parhaita ole, mutta ovat toimineet ja näyttävät siltä miltä pitävät.

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #32 : Marraskuu 11, 2015, 16:24:34 »
Kiitos kaikille neuvoista! Arda vaikuttaa hyvältä ja luotettavalta, mutta hintaa riittää. Taidan yrittää etsiä edes suhteellisen luotettavaa ebay-kauppaa (ja googletella muutenkin).

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #33 : Marraskuu 11, 2015, 18:54:11 »
Ehdotelkaa toki lisää pitkä mustia hiuksisia tytyjä~ jos niistä löytyy jokin mukava hahmo~

Onhan noita paljonkin, esim. Sakaki (Azumanga Daiou), Akiha (Tsukihime), Kagami Kuro (Kodomo no Jikan), mutta en haluaisi antaa sinulle liikaa vaihtoehtoja, sillä tykkään Kaguyasta.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #34 : Marraskuu 11, 2015, 20:53:03 »
Kaguyaahan miun pitii toteuttaa joskus jonkun Mokou cossaajan kanssa, mutta jäi sekin johonkin... Kaguya on kyllä nätti tyty~

Juffu

  • STP suurkuluttaja
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 126
    • Profiili
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #35 : Marraskuu 15, 2015, 13:59:29 »
Kiitos kaikille neuvoista! Arda vaikuttaa hyvältä ja luotettavalta, mutta hintaa riittää. Taidan yrittää etsiä edes suhteellisen luotettavaa ebay-kauppaa (ja googletella muutenkin).

Suosittelen Ardaa jos tarvitsen oikeasti paksun peruukin, ja jos omistat ison pään. Oma pääni on normaalia isompi ja suurinosa ebay peruukeista on vähän pieniä.

Voin kyllä suositella ebay myyjää nimelleä JCpunk. Olen tilannut tältä myyjältä kolme peruukkia ja olen juuri tilaamassa uutta. Minun Kagerou/Star Sapphire ja Nozomi peruukkit on tältä myyjältä ja paksuutta riittää todella hyvin.

Toinen sivu jota suosittelen on matchwig. Vähän kalliimpia kuin ebay peruukit mutta laatu on hyvä ja asiakaspalvelu on +10.

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #36 : Marraskuu 15, 2015, 14:33:52 »
Kiitos kaikille neuvoista! Arda vaikuttaa hyvältä ja luotettavalta, mutta hintaa riittää. Taidan yrittää etsiä edes suhteellisen luotettavaa ebay-kauppaa (ja googletella muutenkin).

Suosittelen Ardaa jos tarvitsen oikeasti paksun peruukin, ja jos omistat ison pään. Oma pääni on normaalia isompi ja suurinosa ebay peruukeista on vähän pieniä.

Voin kyllä suositella ebay myyjää nimelleä JCpunk. Olen tilannut tältä myyjältä kolme peruukkia ja olen juuri tilaamassa uutta. Minun Kagerou/Star Sapphire ja Nozomi peruukkit on tältä myyjältä ja paksuutta riittää todella hyvin.

Toinen sivu jota suosittelen on matchwig. Vähän kalliimpia kuin ebay peruukit mutta laatu on hyvä ja asiakaspalvelu on +10.

Kiitos paljon! Minulla on iso pää, joten Ardassa se olisi plussaa. Katson antamiasi linkkejä ja yritän miettiä, mistä loppujen lopuksi tilaan peruukin.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #37 : Marraskuu 16, 2015, 11:41:54 »
hitsi kun punast kangast on tyyliin sääriin asti.. eikä ihan nilkkoihin.. damn.. rip kaguya idea..

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #38 : Marraskuu 16, 2015, 15:18:16 »
Miltä tämä näyttäisi Satorin peruukkina? Peleissä hänellä on räjähtäneet hiukset, mutta pelinmukainen peruukki saattaisi näyttää valokuvissa liian sotkuiselta.

Spoiler (click to show/hide)

Bubbo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #39 : Marraskuu 16, 2015, 15:23:05 »
Miltä tämä näyttäisi Satorin peruukkina? Peleissä hänellä on räjähtäneet hiukset, mutta pelinmukainen peruukki saattaisi näyttää valokuvissa liian sotkuiselta.

Spoiler (click to show/hide)

Sopii varmasti ihan hyvin pienellä muotoilulla.

Näköjään stockmannilla myydään kohtuulliseen hintaan punaisia henkseleitä, pitää joku päivä käydä hakemassa.
Vielä joku sopiva kauluspaita niin yläosa alkaa olla jo melko done.

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #40 : Marraskuu 16, 2015, 15:56:25 »
Näköjään stockmannilla myydään kohtuulliseen hintaan punaisia henkseleitä, pitää joku päivä käydä hakemassa.
Vielä joku sopiva kauluspaita niin yläosa alkaa olla jo melko done.
Aiotko ommella housut itse?

Bubbo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #41 : Marraskuu 16, 2015, 15:59:43 »
Näköjään stockmannilla myydään kohtuulliseen hintaan punaisia henkseleitä, pitää joku päivä käydä hakemassa.
Vielä joku sopiva kauluspaita niin yläosa alkaa olla jo melko done.
Aiotko ommella housut itse?

Joo, ei löydy mitenkään oikean muotoisia ja värisiä niin pitää tehdä itse.

Pitää kyllä metskata ompelukone käyttöön jostain kunhan on aikaa ja rahaa alottaa toi projekti ihan kunnolla.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #42 : Marraskuu 16, 2015, 16:05:16 »
Onkohan tuo miten paha, jos Kaguyalla jää hameen helma polvien vähän yli..onko se huono? tietysti voisin kikkaila laittamalla koristetta helmaa näyttääkseen pidemmältä..

Hart

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #43 : Marraskuu 16, 2015, 16:08:53 »

Pitää kyllä metskata ompelukone käyttöön jostain kunhan on aikaa ja rahaa alottaa toi projekti ihan kunnolla.

Tämän mukaan Etelä-Haagan kirjastossa voi käyttää ompelukonetta ilmaiseksi.

Onkohan tuo miten paha, jos Kaguyalla jää hameen helma polvien vähän yli..onko se huono? tietysti voisin kikkaila laittamalla koristetta helmaa näyttääkseen pidemmältä..

Ainahan voit tehdä Kaguyasta oman, lyhythelmaisen version? Koristeilla on vaikea kikkailla helmaa lattiaan asti.

Bubbo

  • Vieras
Vs: Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie
« Vastaus #44 : Marraskuu 16, 2015, 16:13:12 »
Tämän mukaan Etelä-Haagan kirjastossa voi käyttää ompelukonetta ilmaiseksi.

Julkisella paikalla cossin ompeleminen olis kuin suoraan mun pahimmista painajaisista.

Hyvä jos edes yksin kotona kehtaa ommella.