Todellisuus > Off-topic keskustelu

Hyvää uuttavuotta!

(1/3) > >>

NaCl:
Ei paljoa muuta tässä. Tähän lankaan voi laittaa mahdollisia uudenvuodenlupauksia, yleisiä fiiliksiä, promillemittarin lukeman, etc.

Toivottavasti 2016 tuo mukanaan paljon iloa kaikille!

Bubbo:
Tyhjä ja ahdistunut olo päällä ja istuin koko yön koneella taas, ainoa ero on varmaan vaan se, kun jotain saatanan pamauksia ulkona ja kukaan ei oo onlinessa.

Hyvää tulevaa vuotta kuitenkin.

Lupauksina sen verran pitää yrittää, josko saisi parikymmentä kiloa liikaa painoa pois ja itsetunto-ongelmat/sosiaalisen elämän puutteen selvitettyä.

Roppari:
On voi hirveä. Halusaisin varmaiiin vasrtain vatin roivottovaaavasastri tyhyvää hyvää uultata vyottrraavaaa, sinulle bubbo. Älä masennusti.
t. huopis

suwahgo:
Jonne on kännissä ..sillee.. välillä.. kun vaikutus lakkaa, hän ottaa myös lisää. Vodkalla ja jägermaisterilla vedetty tää ilta. Alkupaloina heillä oli limelonkeroa. Itse otin kolme lasillista jäägeriä mutta nyt illalla iski jäätävä tärinä ja väsy ja huono olo.. joo mun pää taitaa olla aika herkkä... Jonne on hassu huppelissa~ ♡

E: ainii se hyvän uudenvuoden toivotus puuttui... pää toimii(not)~

Juce:

--- Lainaus käyttäjältä: LENK64 - Tammikuu 01, 2016, 01:56:10 ---Alkupaloina heillä oli limelonkeroa.
--- Lainaus päättyy ---

Luin aluksi että "limalonkeroa" ja mietin, että aika eksoottinen ruokalaji.


--- Lainaus käyttäjältä: LENK64 - Tammikuu 01, 2016, 01:56:10 ---Itse otin kolme lasillista jäägeriä mutta nyt illalla iski jäätävä tärinä ja väsy ja huono olo.. joo mun pää taitaa olla aika herkkä...

--- Lainaus päättyy ---

Kai sentään olivat vain jotain 4 cl shottilasillisia?  :P Ja syö jotain ennen juomista ja juo vettä juomisen päätteeksi, niin ei pitäisi tulla niin pahoja oireita.


Ja hyvää uuttavuotta ja yötä kaikille täältäkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta