Kirjoittaja Aihe: Möröö  (Luettu 31075 kertaa)

Bubbo

  • Vieras
Vs: Möröö
« Vastaus #15 : Tammikuu 02, 2016, 20:30:50 »
Bubbo on vain katkera, kun Hagane ei ole halannut häntä.

Jos mua tullaan halailemaan niin se on nappi otsaan saman tien, haastan sellaiset nilviäiset kaksintaisteluun.
Magnumit on AINA valmiina.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Möröö
« Vastaus #16 : Tammikuu 02, 2016, 20:45:28 »
Hetkinen, kukahan tässä oikein on väkivaltainen...

Bubbo

  • Vieras
Vs: Möröö
« Vastaus #17 : Tammikuu 02, 2016, 20:49:44 »
Hetkinen, kukahan tässä oikein on väkivaltainen...

En vaan pidä siitä, että ihmiset tulevat halailemaan saatana.
Tai sitten olen vaan liian tsundere siihen hommaan.
Äskeinenkin oli tosin vain viittausta Suomen kirjailijoiden ja älykköjen ylivertaisen huipun, Timo Hännikäisen kirjoitteluihin; jättäkää ne nettivinkit myöhemmäksi.


Prepper Neko

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Möröö
« Vastaus #18 : Tammikuu 02, 2016, 21:21:57 »
Tervehdys

Keräiletkö Touhou-figuureja tahi muuta Touhou-tavaraa?

Haluaisitko asua Gensokyossa?
Make Gensokyo great again.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Möröö
« Vastaus #19 : Tammikuu 02, 2016, 22:07:42 »
Jos mua tullaan halailemaan niin se on nappi otsaan saman tien, haastan sellaiset nilviäiset kaksintaisteluun.
Magnumit on AINA valmiina.
En vaan pidä siitä, että ihmiset tulevat halailemaan saatana.
Tai sitten olen vaan liian tsundere siihen hommaan.
Äskeinenkin oli tosin vain viittausta Suomen kirjailijoiden ja älykköjen ylivertaisen huipun, Timo Hännikäisen kirjoitteluihin; jättäkää ne nettivinkit myöhemmäksi.
Vaikka viestisi olisikin viittaus johonkin toisiin kirjoitteluihin (mikä ei käy viestistä ilmi), ei välttämättä silti kannata lähteä latelemaan uhkauksia. Edes vitsillään.
Nyt vähän harkintaa touhuun.

TheOVJM

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • YouTube kanavani
Vs: Möröö
« Vastaus #20 : Tammikuu 02, 2016, 22:47:32 »
Jäikö sinulta vahingossa vastaamatta kolmen ensimmäisen kysymyksiin? Eihän udeltu liikoja?

Ei jääny. En vain tiennyt miten tää sivu toimii joten laitoin vastaukset heille yksityisviestillä, mutta nyt kun mulle on asiat selvitelty ja kehotettiin copu pasteen ne vastaukset muitten iloks niin laitan ne tähän. :)



Vastaukset Korven_Soturille:
Lantraten.
Suutani, kännykkää, ja rrrrrrytmimunaa. :D
Demetori
Omin avuin klo 00.02 yöllä seikkaillessani internatsin pimeällä puolella.



Vastaukset Huopatossulle:
Saksofoni.
En ymmärrä mitä kysymyksellä haetaan.
Pidän oikeastaan kaikenlaisesta musiikista, gendrellä ei ole niinkään väliä. Musiikissa mulle on tärkeintä melodia ja siitä syystä yritänkin välttää kappaleita joissa on sanoitukset.
Mörköä.
Ilman.
En, mutta kiinnostusta coneja kohtaan löytyy.
Ei itseä henkilökohtaisesti, mutta on mukava kyllä katsella muiden mestariteoksia.



Vastaukset Larrelle:
Kyllä juhlivat.
Ananas ei sovi pitsaan.
Pepsi.
Sanae.
Raidetykki
Mikäli Touhousta tehtyä fan made animea; Fantasy Kaleidoscopea ei lasketa niin Muumit. :D
Saiga 12 täysautomaattihaulikko.
Otahan mukava asento sillä tämä on pitkä tarina. Selailin tässä eräs päivä illan pikkutunneilla YouTubesta joutan randomeja peleihin liittyvia top 10 videoita kunnes törmäsin käyttäjän "rabbidluigi" tekemään video sarjaa "Top 50 Video Game Boss Themes" ja ensimmäiseen videoon oli listattu U.N Owen Was Her ja se kalahti kalloon välittömästi. Meikä etsi kyseisen biisin ja alko kuunteleen tauotta ja tajusinki pian että kyseinen biisi olikin tubessa erittäin suosittu joten aloin etsiä remixejä. Löysinkin pian synthesialla soitetun U.N Owenin version "Death Waltzin" jonka myötä aloin löytää lisää synthesialla soitettuja Touhou kappaleita ja niiden alkuperäisversioita. Tässä vaiheessa tajusin että pelillähän on aivan timanttinen soundtrack (en vielä tiennyt että kyseessä oli pelisarja) ja lopulta mielenkiinto oti ylivallan ja etsin gameplay materiaalia ja yllätyin suuresti kun näin että kyseessä oli shootemuppi eikä hack'n slash kuten olin aiemmin jostain syystä olettanut. Pikaisen googlauksen jälkeen sain myös tietää että kyseessähän oli ihan hemmetin pitkä pelisarja ja mietin itselleni että: "mitän en oo ennen tästä kuullu". Lopulta uteliaisuus vei voiton ja hankin käsiini Touhou EoSD:een ja siitä se sitten lähti. (Huom tämä oli äärimmilleen lyhennetty versio.)
Pelaan PC:eellä Touhoun lisäks muunmuassa: Skyrimiä, LoLia, Super Hexagonia, Electronic Super Joyta, Rocket Leagueta ja Need For Speedeja. Omistan PC:een lisäksi myös plaeikkarit 2,3 ja 4 ja niillä tulee pätkyteltyä myös aika rutosti.
Itseasiassa legendan, jonka mukaan Rumian hiusnauhan poista antaisi käyttää hänen todellisia voimiaan, takia uskon kyllä Rumian olevan potentiaalisesti yksi vahvimmista hahmoista.
Sanoisin että Nuuskamuikkunen/Spede Pasanen eili erittäin silmitöntä. ;D



Siinä ne vastaukset näin suurinpiirtein oli. :)




Tervetuloa

Kellä töhöllä on paras hattu?

Näin äkkiseltään sanoisin että Yukarilla. :D



Tervehdys

Keräiletkö Touhou-figuureja tahi muuta Touhou-tavaraa?

Haluaisitko asua Gensokyossa?

En keräile mutta kova halu olisi, opiskelija rahat eivät vain katsos riitä. :(
Todellakin haluaisin asua Gensokyossa, jos ilmenisi että asia olisi jotenkin mahdollista voisit olla varma että meikä olis valmiiks menemään äärimmäisyyksiin. (sanoinko ton just ääneen?) :D

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Möröö
« Vastaus #21 : Tammikuu 03, 2016, 04:27:54 »
Otahan mukava asento sillä tämä on pitkä tarina.

Oli oikein mukavaa lukea se ja verrata sitä oman Töhö-historian alkuun.

Tämä on pitkään ollut minun suosikkisovitukseni »U. N. Owenista».

***

nyt kun mulle on asiat selvitelty ja kehotettiin copu pasteen

Ensi kerralla, kun haluat vastata useamman kuin yhden ihmisen viestiin, voisit kokeilla etsiä vastaustoiminnon verkkosivulta semmoisia namiskoja, joissa lukee »Lisää lainaus». Katso, mitä vastauksesi luonnokselle tapahtuu, jos namiskaa painaa.

»Esikatselu»-namiska on myös kätevä. Käytän sitä itse paljon.

Foorumille kirjoitettaessa käytetään BBCode [bībīkoud] -nimistä kevyttä merkintäkieltä, jossa muotoilumerkinnät annetaan hakasulkeissa.

Jos esimerkiksi kirjoitat »{b}Flandre Scarlet{/b}» mutta korvaat aaltosulkeet hakasulkeilla, niin saat tulokseksi »Flandre Scarlet».

Vastauskentän yläpuolella on aina joukko nappuloita, joilla voi helposti syöttää BBCode-muotoiluja.

Jos muotoilut tuntuvat raskailta opetella, niin aivan sama. Itse en vieläkään osaa käyttää niitä kaikkia. Foorumille voi mainiosti kirjoittaa myös pelkkää tekstiä, ja asiasisältöä tänne eniten kaivataan, varsinkin Kensokyrön yleiseen keskusteluun.

***

Sitten vielä yksi juttu.

Meillä on päättyneenä vuonna ollut hiukan keskustelua kiroilemisesta, kun tätä foorumia selailemassa on iältään ja taustaltaan hyvin monenlaisia ihmisiä.


mutta onkohan aivan järkevää signeerata joka ainoa foorumiviestinsä kolmella karkeudella?

***

Terve tuloa viihtymään ja jakamaan ajatuksia!

TheOVJM

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • YouTube kanavani
Vs: Möröö
« Vastaus #22 : Tammikuu 03, 2016, 12:08:27 »
Terve tuloa viihtymään ja jakamaan ajatuksia!

Kiitos ja anteeksi, yritän oppia tavoille. :)

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Vs: Möröö
« Vastaus #23 : Tammikuu 03, 2016, 13:46:54 »
Tervetuloa kööriin vaan. Toivottavasti viihdyt
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Möröö
« Vastaus #24 : Tammikuu 03, 2016, 21:58:40 »
Teretulemast vaan!

Jos olisit jokin elementti, mikä olisit? (Lasketaan mukaan myös "taikaelementit", kuten valo, jää, yms.)
Lapsuuden unelma-ammatti?
Lempi-Circle?
Lempi-Töhö (hahmo)?
Ajat ralliautolla kisassa. Olet kolmannella sijalla ja ohitat toisella sijalla olevan kisaajan. Millä sijalla olet nyt?

TheOVJM

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • YouTube kanavani
Vs: Möröö
« Vastaus #25 : Tammikuu 03, 2016, 22:20:59 »
Teretulemast vaan!

Jos olisit jokin elementti, mikä olisit? (Lasketaan mukaan myös "taikaelementit", kuten valo, jää, yms.)
Lapsuuden unelma-ammatti?
Lempi-Circle?
Lempi-Töhö (hahmo)?
Ajat ralliautolla kisassa. Olet kolmannella sijalla ja ohitat toisella sijalla olevan kisaajan. Millä sijalla olet nyt?
Tuli FTW!
Niitä oli monia mutta itselleni muistettavin oli joko paleontologi tai F1 kuski.
Mikä on "Circle", voi olla että tiedän, mutta en ainakaan tolla nimellä kutsuttavan.
Flandre Scarlet.
No jos  saan hieman pilkkua nusasta niin rallissa ei ohiteta ketään vaan sijoitus määrittyy ajan perusteella, mutta jos unohdetaan tuo seikka niin toinen.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Möröö
« Vastaus #26 : Tammikuu 03, 2016, 22:42:11 »
Sana circle viittaa näissä porukoissa useimmiten japanilaisiin dōjin-ryhmiin eli (pienimmillään yhden hengen) porukoihin, jotka tekevät fanitaidetta ja muita omakustanteita. Luulisin, että NaCl tarkoittaa vielä nimenomaan Tōhō-musiikkisovituksia tekeviä omakustanneryhmiä ja -yhtyeitä. Saa korjata, jos olen väärässä.

NaCl

  • Salty Bastard
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 172
  • Joo, olen suolainen jätkä.
    • Profiili
Vs: Möröö
« Vastaus #27 : Tammikuu 04, 2016, 00:15:16 »
Sana circle viittaa näissä porukoissa useimmiten japanilaisiin dōjin-ryhmiin eli (pienimmillään yhden hengen) porukoihin, jotka tekevät fanitaidetta ja muita omakustanteita. Luulisin, että NaCl tarkoittaa vielä nimenomaan Tōhō-musiikkisovituksia tekeviä omakustanneryhmiä ja -yhtyeitä. Saa korjata, jos olen väärässä.
Presiis juuri niin kuin sanoit Mykyy! Itseäni kiinnostavat lähinnä musiikkiin liittyvät ryhmät, vaikkakin sisällytän kysymykseeni kaiken laidasta laitaan, sallien vapaan vastauksen.

TheOVJM

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • YouTube kanavani
Vs: Möröö
« Vastaus #28 : Tammikuu 04, 2016, 14:04:10 »
Sana circle viittaa näissä porukoissa useimmiten japanilaisiin dōjin-ryhmiin eli (pienimmillään yhden hengen) porukoihin, jotka tekevät fanitaidetta ja muita omakustanteita. Luulisin, että NaCl tarkoittaa vielä nimenomaan Tōhō-musiikkisovituksia tekeviä omakustanneryhmiä ja -yhtyeitä. Saa korjata, jos olen väärässä.
Ookkei. En kuitenkaan omaa suosikkia kyseiseltä saralta. :)

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: Möröö
« Vastaus #29 : Tammikuu 19, 2016, 14:07:34 »
Lentääkö troolarisi?
Shimapantsuihin siniset, vaaleanvihreät vai pinkit raidat?
Rusetti vai kravatti?
Karvakäsikebab vai pizza?
Pelaatko rytmipelejä?
Tissit vai perse?
Tofu vai häntä?