Kirjoittaja Aihe: Minecraft  (Luettu 334447 kertaa)

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #60 : Kesäkuu 15, 2011, 03:55:33 »
Ihan tälleen mainitseekseni harrastelen Touhouhahmojen tekemistä minecraftissa.
Tehdyt hahmot (luomisjärjestyksessä)
  • Suwako
  • Cirno
  • Ran
  • Eirin
  • Yuyuko & Murasa (molemmat jäi kesken)
  • Koishi
  • Shou (shou on tähän mennessä ainoa jonka oon tehny survivalilla. Seuraavat aion tehdäkkin kyseisellä modella :3)
Seuraavaa hahmoo jo mietinkin että ehdotuksia vaan. Aattelin vaikkapa Nazrinia tai jotakuta jota vois pitää "minecraft pyhimyksenä", eli Nazrin ja Shou tuomaan onnea löytämään ne mehukkaat 11 timanttia samasta paikasta.
Postaan tähän ny alkuun ton Ranin ja Eirinin.


Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #61 : Kesäkuu 15, 2011, 04:27:07 »
Mikäli Facebook-viesteihin on uskominen, ylläolevan viestin kirjoittaja on se eeppinen sankari joka minut Touhoun pariin houkutteli.

Tee Yuyuko loppuun ja kasaa sen eteen vielä kebabateria. Epäilen, että Yuyuko osaisi tätä tekoa arvostaa.

Pystyks ottaan noita Minecraft-juttuja tikulle ja tuomaan näytille joku päivä ens syksynä? :>
Marked for deletion (old).

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #62 : Kesäkuu 15, 2011, 04:53:47 »
Juu voin tuoda syksyllä. Murasasta ja Yuyukosta ei tosin ole mitään screenshottia otettu :c Yuyukon lopetin koska skybox tuli vastaan ku tein sitä ja Murasan siksi koska mallini oli surkea :D

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #63 : Kesäkuu 15, 2011, 13:25:04 »
Puuppamies? Foorumilla? Voi ei xD

Ja joo, Minecraft on mahtavaakin mahtavampi peli. Notch itsekin lisäsi sen yhdeksi koukuttavimmista peleistä blogissaan.

EDIT: Holy shit!
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #64 : Kesäkuu 18, 2011, 00:44:10 »
Teenpäs Flandren. Musta villa loppu keske joten kasvot viel puuttuu. Oottelenpi tässä että mustekalat spawnis tohon järveen :3

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #65 : Heinäkuu 27, 2011, 00:48:24 »
Kaipaan seuraa servulleni.

Pyörii bukkitilla, ja pari kivaa plugaria siinä onkin.

Jos haluaa mukaan, tarvit hamachin. Verkon nimi on DF-MINECRAFT ja salasana on paska.

Kun olet päässyt verkkoon, joinaa JESSICA:n IP-osoitteeseen (5.171.236.125) Minecraftissa.

Serveri toimii sekä aidoilla että waretetuilla Minecraftin versioilla (tosin ware on aina ware, hyi teitä)
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #66 : Heinäkuu 29, 2011, 09:42:38 »
vois joskus tonne datan servulle tulla. Katon vaan sillon ku jaksan.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #67 : Heinäkuu 29, 2011, 10:51:52 »
vois joskus tonne datan servulle tulla. Katon vaan sillon ku jaksan.
Mikä sun accountin nimi on, voin antaa sulle automaattisesti builder-oikeudet.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #68 : Heinäkuu 29, 2011, 18:35:47 »
Puuppamies :DD milloin servu on pystyssä? Ite en jaksa tarkistaa

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #69 : Heinäkuu 30, 2011, 15:37:35 »
Puuppamies :DD milloin servu on pystyssä? Ite en jaksa tarkistaa
Aina kun JESSICA on online hamachissa.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #70 : Elokuu 23, 2011, 22:41:07 »

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Minecraft
« Vastaus #71 : Elokuu 25, 2011, 08:35:12 »
Kaipaan seuraa servulleni.

Jos haluaa mukaan, tarvit hamachin. Verkon nimi on DF-MINECRAFT ja salasana on paska.

Kun olet päässyt verkkoon, joinaa JESSICA:n IP-osoitteeseen (5.171.236.125) Minecraftissa.


*luki sanan hamachi*
Voispa sitä kai tulla. Pitäis ehkä pitääMinecraftistä taukoa, sillä näin jo tänään perhana unta, että seilasin laivalla minecraft-meressä ja katselin laatikkomaisia hiekkarantoja...
ja jos kaipaat seuraa, niin voisin kutsua minun waretus-kaverin mukaan, sillä me ei jakseta enä'ää oikeen työstää meidän servua, kun ei löydy mistään mitään mineraaleja/luolastoja.... laitan tuon kanavan kotona ylös ja yritä'n katsoa, jos vaikka tänään pääsis. Jos kaipaat vielä lisää porukkaa niin sitäkin ois tarjolla. Lisäksi itse omistan hamachi-kanavan Minecraft FI ja salasana on namossi , kun oon paikalla, pyöritän yleensä servua, jolle saa tulla mukaan, mutta servu on buginen ja lagaa silloin ja tällöin.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #72 : Elokuu 25, 2011, 16:01:33 »
Kaipaan seuraa servulleni.

Jos haluaa mukaan, tarvit hamachin. Verkon nimi on DF-MINECRAFT ja salasana on paska.

Kun olet päässyt verkkoon, joinaa JESSICA:n IP-osoitteeseen (5.171.236.125) Minecraftissa.


*luki sanan hamachi*
Voispa sitä kai tulla. Pitäis ehkä pitääMinecraftistä taukoa, sillä näin jo tänään perhana unta, että seilasin laivalla minecraft-meressä ja katselin laatikkomaisia hiekkarantoja...
ja jos kaipaat seuraa, niin voisin kutsua minun waretus-kaverin mukaan, sillä me ei jakseta enä'ää oikeen työstää meidän servua, kun ei löydy mistään mitään mineraaleja/luolastoja.... laitan tuon kanavan kotona ylös ja yritä'n katsoa, jos vaikka tänään pääsis. Jos kaipaat vielä lisää porukkaa niin sitäkin ois tarjolla. Lisäksi itse omistan hamachi-kanavan Minecraft FI ja salasana on namossi , kun oon paikalla, pyöritän yleensä servua, jolle saa tulla mukaan, mutta servu on buginen ja lagaa silloin ja tällöin.
Mulla nyt servu ei oo ollu pitkään aikaan päällä, mutta kohta se on entistä ehompana, ja samalle hamachi-IP:lle laitan myös Apachen pyörittämään webserveriä, eli servu saa myös intranetsivut. Postaan lisäinfoa kun olen saanut työn tehtyä.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #73 : Syyskuu 19, 2011, 03:47:23 »
Tylsyys ahdisteli ja jotain piti keksiä..



Kovin usein ei tule kuitenkaan pelattua. Classic ja Beta on molemmat jo niin nähty..

Edit: Taisin innostua sittenkin.


Mitäköhän tuohonkin nyt meni.. neljä tuntia?

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Minecraft
« Vastaus #74 : Syyskuu 19, 2011, 13:05:25 »
Nyt pullahdin jälleen pelailemaan min ecräftiä, kun VIHDOINKIN löyty maailma, jo0ssa löytyy luolastoja 200 kilsan säteellä aloituspaikasta. Muuten näyttää kaikkea kivaa löytyvän luolista, mutta hämiksiä/creepereitä ei löydy mistään, mikä potuttaa siinä, et haluisin jousipyssyn. lisäksi läheltä löytyy kaikkea muutakin kivaa ja ainakin pieniä luolia on kaikkialla ympäristössä, enää puuttu sit vaan timantit ja nekin löytyy varmaan tuolta luolaston syövereistä.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!