Kirjoittaja Aihe: Minecraft  (Luettu 334276 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #75 : Syyskuu 20, 2011, 10:00:23 »
Nyt pullahdin jälleen pelailemaan min ecräftiä, kun VIHDOINKIN löyty maailma, jo0ssa löytyy luolastoja 200 kilsan säteellä aloituspaikasta. Muuten näyttää kaikkea kivaa löytyvän luolista, mutta hämiksiä/creepereitä ei löydy mistään, mikä potuttaa siinä, et haluisin jousipyssyn. lisäksi läheltä löytyy kaikkea muutakin kivaa ja ainakin pieniä luolia on kaikkialla ympäristössä, enää puuttu sit vaan timantit ja nekin löytyy varmaan tuolta luolaston syövereistä.
Kaivan portaat maan uumeniin sieltä löytyy timantteja. toimii joka kerta. ja timantit on yleensä laavan yläpuolella

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Minecraft
« Vastaus #76 : Syyskuu 20, 2011, 18:22:23 »
Nyt pullahdin jälleen pelailemaan min ecräftiä, kun VIHDOINKIN löyty maailma, jo0ssa löytyy luolastoja 200 kilsan säteellä aloituspaikasta. Muuten näyttää kaikkea kivaa löytyvän luolista, mutta hämiksiä/creepereitä ei löydy mistään, mikä potuttaa siinä, et haluisin jousipyssyn. lisäksi läheltä löytyy kaikkea muutakin kivaa ja ainakin pieniä luolia on kaikkialla ympäristössä, enää puuttu sit vaan timantit ja nekin löytyy varmaan tuolta luolaston syövereistä.
Kaivan portaat maan uumeniin sieltä löytyy timantteja. toimii joka kerta. ja timantit on yleensä laavan yläpuolella

Kokeiltu on, ikinä ei vaan toimi , kaverinkin kanbssa yhellä servulla ollaan kaivettu kyllästymiseen asti ja ollaan päätetty rastsata kaikki luolastot mitä vaan löydetään jatkossa.

Kutenkin taidan kohta ostaa minecraftin , koska kaverini osti servun Ruotsista ja nyt kaveriporukastani on vaan tuo servu-kamuni , joka ei ole siinä mukana.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #77 : Syyskuu 20, 2011, 18:25:06 »
Löysin tänään ekat kultablokit since 1.8
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #78 : Syyskuu 20, 2011, 18:40:00 »
Onkos Dataketulla servua pystyssä?

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #79 : Syyskuu 20, 2011, 19:54:57 »
Onkos Dataketulla servua pystyssä?
muutin hamachissa nimen, kun se muuttuu takasin ni servu on pystyssä.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Minecraft
« Vastaus #80 : Syyskuu 20, 2011, 19:59:53 »
Onkos Dataketulla servua pystyssä?
muutin hamachissa nimen, kun se muuttuu takasin ni servu on pystyssä.

jos kerkeet ennen kello 21:00 tuon säätään ni Nooba marssii servulle , peli tällä hetkellä auki jo.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #81 : Syyskuu 21, 2011, 16:41:03 »
Se uusi creative moodi on jotenkin hämäävä kun tulee vain tuhottua kaikkea räjähteillä ja poltettua metsät.

Tuossa yöllä pommittelin ympäristöä noin viisi tuntia eikä valkotakkiset hakeneet minua pois. Olen huolestunut.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Minecraft
« Vastaus #82 : Syyskuu 22, 2011, 16:31:24 »
Huomasin tässä pienen jutskan ja kysäisempäs jos joku tietäisi, että miten saisin servuni päivitettyä uusimpaan minecraftin versioon? Netistä ei  mitään ohjetta kun tähään pulmaan ratkaisua tuossa etsiskelin.

EDIT: Lisäksi itselläni on mennyt Datan servulla normi-pelaajana uskomattoman hyvin ^^ Tervetuloa orjaksi minun kavoksille, seuratkaahan vain minun NOOBARAILS-rataani X,D
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #83 : Lokakuu 11, 2011, 11:36:23 »
Jahas.... tuli sitten koulussa pelattua Minecraftia tunnin alkua odotellessa. Creative modea tuli pelattua, koska rajattomat palikat rakentamiseen. Tämän sain aikaiseksi.

Random mech
Random mech toisesta kuvakulmasta
Näkymä random mechin ohjaamosta

JazuliuZ

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 48
  • More than meets the eye.
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #84 : Lokakuu 11, 2011, 11:59:06 »
1.5_01 -> 1.7.3 tuli paskarreltua Area 51. Aikaa meni tunteja ja vähän lisää. Ensin täytin merenpohjasta sopivan alueen, että sain sen kuivatettua ja lopulta kaivoin/louhin tarpeeksi syvän alueen, jotta pystyin tehdä kaksi maanalaista kerrosta ja päälle maakerroksen parin rakennuksen kanssa. Viimeisimpänä silauksena lisäsin katolle pari tykkiä, jonka tarkoituksena on pitää tämä loitolla.
Kekkonen Urho lausui näin / Miks hämmästyitte säikähtäin? / Mä kaljun ilon ilmoitan / Kekkosen presidentiksi valitun.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #85 : Lokakuu 11, 2011, 12:23:45 »
^On kyllä hieno.

Aloitinpa tässä 45min sitten rakentamaan jonkin sortin avaruusalusta, ja lopputuloksena on se, että todella karkean rungon olen saanut tehtyä 5,304 palikalla. Eikä siinä ole edes siipiä, moottoreita, yms. mukana ja se on yhden palikan paksuinen hahmotelma. Saa nähdä että mitä tästäkin tulee.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #86 : Lokakuu 17, 2011, 09:23:28 »

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #87 : Lokakuu 17, 2011, 09:42:07 »
Siis aivan perhanan eeppistä.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #88 : Marraskuu 06, 2011, 20:52:08 »
Pitkän tauon jälkeen servu taas pystyssä, IP-kohtaan laitatte datafox.dyndns.org
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Anakichi

  • Vieras
Vs: Minecraft
« Vastaus #89 : Marraskuu 07, 2011, 10:19:13 »
what a nice ssssssssserver you got there..... It would be a sssssssshame if ssssssomeone ruined it.... 



:3