Kirjoittaja Aihe: Minecraft  (Luettu 334404 kertaa)

Tundra

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 58
  • Oikeuden puolustaja ja laiskuri
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #120 : Marraskuu 30, 2011, 21:03:22 »

Korjaan: pitäisikö ladata tämä? Datafoxin servulle pääsee laittomallakin versiolla, kyl miiee tiiän >: D

Vastaukseni kysymykseesi on KYLLÄ.

EDIT: JazuliuZ, olet rikkonut Touhou.fi:n säännöissä ilmenevää ehdotusta nro. 8 , häpeä sinä syntinen! JA MODET PAIKALLE ULI ULI!
(korjaa ite nopeesti ni et jää kiinni ja mun viesti menettää merkityksensä)
Kyllä pitäisi löytyä 15 euroa tämäntasoista peliä varten. >:(
I highly disapprove.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #121 : Marraskuu 30, 2011, 22:02:18 »
Kuvia Datafoxin servulta.


NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Minecraft
« Vastaus #122 : Joulukuu 01, 2011, 08:51:33 »

Kyllä pitäisi löytyä 15 euroa tämäntasoista peliä varten. >:(
I highly disapprove.

No itel ei kyl vaan oo, katos vanhemmat ei ponssaa, ei tuu opintotukee japankki-laput hukas ja tilil tyyliin 2€. Lompakossa vaan autokouluun varten saatua rahaa, omaa ei laikaan. miinusta elämästäsi raha ja minecraft = elän pelkällä ilmaisella animella.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Anakichi

  • Vieras
Vs: Minecraft
« Vastaus #123 : Joulukuu 01, 2011, 08:54:00 »

Kyllä pitäisi löytyä 15 euroa tämäntasoista peliä varten. >:(
I highly disapprove.

No itel ei kyl vaan oo, katos vanhemmat ei ponssaa, ei tuu opintotukee japankki-laput hukas ja tilil tyyliin 2€. Lompakossa vaan autokouluun varten saatua rahaa, omaa ei laikaan. miinusta elämästäsi raha ja minecraft = elän pelkällä ilmaisella animella.

deh same

sain kaverin lupautumaan lataamaan sen minulle :3

JazuliuZ

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 48
  • More than meets the eye.
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #124 : Joulukuu 01, 2011, 09:33:01 »
Itse asiassa Minecraft on nyt retail julkaisun johdosta 19,95e, Beta oli 14,95e ja Alpha 9,95e tjsp. Siltikin, täysin rahallisen summan arvoinen.
Kekkonen Urho lausui näin / Miks hämmästyitte säikähtäin? / Mä kaljun ilon ilmoitan / Kekkosen presidentiksi valitun.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #125 : Joulukuu 01, 2011, 09:59:48 »
Niin, ja Alphan ostaneille tosiaan luvattiin seuraavat versiot ilmaiseksi.

Heiters kona heit.

JazuliuZ

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 48
  • More than meets the eye.
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #126 : Joulukuu 01, 2011, 10:53:44 »
Niin, ja Alphan ostaneille tosiaan luvattiin seuraavat versiot ilmaiseksi.

Alphan ja Betan ostaneet saa versiopäivitykset ilmasena, kuten myös retailin ostajat. En muista luvattiinko Alphan ostajille myös dlc/content päivitykset ilmasena, vai oliko sellasia tulossakaan.
Kekkonen Urho lausui näin / Miks hämmästyitte säikähtäin? / Mä kaljun ilon ilmoitan / Kekkosen presidentiksi valitun.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #127 : Joulukuu 01, 2011, 13:13:32 »
En muista luvattiinko Alphan ostajille myös dlc/content päivitykset ilmasena, vai oliko sellasia tulossakaan.

Minä en ole ainaskaan kuullut mitään moisesta.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Minecraft
« Vastaus #128 : Joulukuu 01, 2011, 15:08:22 »
En muista luvattiinko Alphan ostajille myös dlc/content päivitykset ilmasena, vai oliko sellasia tulossakaan.

Juu,itekkään en oo kullu et on tulos, mut kuitenkaan ei paljoo hetkauta, autoupparilla saa aina uusimman version ja sit dlc:t saa toimii kanssa. Toki veikkaan, et nuo kyl kohta keksii, miten ton autoupparin saa pois käytöstä. Itellä ois tarkotyus ostaa tuo sit ku on varaa eli heti ku autoupparini sanoo hei hei ja Datakettu uppaa servunsa siihen. sit kyl teen mun käyttiksen nimel Noobamies , koska tuo näyttää tekstinä siistiltä, kiitos erälle tuon keksimiselle.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

JazuliuZ

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 48
  • More than meets the eye.
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #129 : Joulukuu 02, 2011, 09:29:05 »
En muista luvattiinko Alphan ostajille myös dlc/content päivitykset ilmasena, vai oliko sellasia tulossakaan.
Minä en ole ainaskaan kuullut mitään moisesta.
Juu,itekkään en oo kullu et on tulos, mut kuitenkaan ei paljoo hetkauta, autoupparilla saa aina uusimman version ja sit dlc:t saa toimii kanssa.

No, kiveen hakatuksi faktaksi en mene vannomaan, sekä saattaa olla että sekotin tämän infon siihen vokseleilla toteutettuun MC-klooniin. Se jossa tyyppi keräsi kehitykseen rahaa lahojtuksilla ja kun 10k USD meni rikki tms, niin vasta sitten lahjottajien summat meni maksuun. Youtubesta ja intterwebsin syövereistä löytyy jos jaksaa tonkia.

Sekä MC:n crackaaminen aidosta ei ole mitään rakettitiedettä toistaiseksi. Riittää kun käy vähän jar-fileä tonkimassa, nimim. itsekin niin aiemmin tehnyt. Siihen en kuitenkaan anna neuvoja, jokainen saa itse etsiä keinot.
Kekkonen Urho lausui näin / Miks hämmästyitte säikähtäin? / Mä kaljun ilon ilmoitan / Kekkosen presidentiksi valitun.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Minecraft
« Vastaus #130 : Joulukuu 02, 2011, 13:15:49 »
Arvatkaa vituttaako kun Bukkitista ei vieläkään 1.0.0 -versioo, ja seuraava pre-release on jo julkastu =__=
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #131 : Joulukuu 02, 2011, 14:01:57 »
^ No itteeni ei haittaa kun olen toistaseks kieltäytyny päivityksistä.

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Minecraft
« Vastaus #132 : Joulukuu 03, 2011, 16:52:17 »
Tän pelin kanssa kävi kyllä se ilmiö mihin harvoin törmää, eli pelataan piraattina eka ja sitten todetaan että peli onkin niin hyvä että se on pakko ostaa.

Tälläisen aikani kuluksi väsäsin hahmoskiniksi:


Harmittaa kun tuossa ei saa tehtyä hiustötsiä kunnolla, eli Jun Suzuki-skin tekeminen on aika mahdotonta ><;

Viikolla nakertelin myös uuden nätimmän linnan (Azusan donitsien suuruuden ylistyksen palatsi) vanhan päälle, 12h meni aikaa yhteensä tämän tekoon survival modessa.
Ongelmana välillä oli linnan sisälle ilmestyvät räjähtävät otukset siinä vaiheessa kun linnassa ei vielä ollut takaseinää sekä vanhan linnoituksen poisto osittain vei aikaa.
Linnan alla on minecartti-metrotunneli kartan muihin nakerruspaikkoihin sekä isot kaivokset joita ei päältä päin oikein näy~
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Minecraft
« Vastaus #133 : Joulukuu 08, 2011, 23:13:08 »
^ Mad props koska survivalissa tehty. Hieno on.
Ultramagee skini :3

----

Vähäsen historiaa.
Evolution of Minecraft
Minä tosiaan tutustuin koko touhuun vasta Alphan aikoihin. Mutta kivikautinen Classic oli sitten se joka räjäytti pankin lisäksi koko kaupungin. Oli jotenkin euforista lyödä palikkaa toisen perään ilman mitään rajoituksia. Nykyään olen on/off suhteessa Datafoxin servun kanssa.

Tältä minä olen näyttänyt Alphasta lähtien.

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: Minecraft
« Vastaus #134 : Joulukuu 11, 2011, 21:24:42 »