Kirjoittaja Aihe: Muut harrastukset  (Luettu 67698 kertaa)

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #30 : Joulukuu 17, 2010, 18:21:44 »
Noi kaks on ne ehdottomasti tärkeimmät (ja helvetillisen kalliita kummatki)

Voisin silti olettaa, että täältä löytyy kyllä harrastuksia, joihin rahaa uppoaa paljon enemmän *köhautotköh*. Cosplayn suhteen rahanmenon tiedänkin, mutta paljonko sinulla sitten nuo BJD:t ovat kustantaneet?

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #31 : Joulukuu 17, 2010, 18:45:01 »
Haluaako joku multa turhaa roinaa? Sitä nimittäin on ja paljon...
Jos on pikachu tavaraa  8) taikka touhou. heheh

Kenkäplankki

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #32 : Joulukuu 17, 2010, 19:12:40 »
Noi kaks on ne ehdottomasti tärkeimmät (ja helvetillisen kalliita kummatki)

Voisin silti olettaa, että täältä löytyy kyllä harrastuksia, joihin rahaa uppoaa paljon enemmän *köhautotköh*. Cosplayn suhteen rahanmenon tiedänkin, mutta paljonko sinulla sitten nuo BJD:t ovat kustantaneet?

No BJD:eihin täl hetkel sellaset melkei 400 ainaki jo menny 8) Itse ku niihin säästelee ja näi ~
Right now, can't you hear something? That is surely our screams.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #33 : Joulukuu 20, 2010, 08:40:51 »
Oo, harrastuksia! :3

BJD:t. Heti kun näistä hartsipalleroista ensimmäisen kerran kuulin ja otin selvää, niin rakastuihin heti ja pahasti. Nyt noita kakaroita löytyykin jo kaksi, MSD-kokoinen Dollzonen Megi, ja tiny-kokoinen Dollzonen Luna. On ne maailman sulosimpia kakaroita, voi ku vaa rahat riittäis et lopulta saisin noiki kaks ihan "valmiiks".

OMNOMNOM KUVIA oAo BJD:t ovat ihania mutta juuri sen hintavuuden takia en ainakaan vielä omaa ole hankkimassa. Ehkä sitten joskus jos saan luvankin, ja sitä rahaa....

Ja kehtaanko kysyä mitä neiti on muun muuassa cossinut? :3
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Kenkäplankki

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #34 : Joulukuu 20, 2010, 19:29:28 »
Jep, on ne ihanii otuksii! :3 Voin myöhemmin kuvia sitten tähän laitella ~


Cossannut vasta olen Rika Furudea arkivaatteissaan, nyt on sitten tekeillä Rin Kaenbyou ja Frederika Bernkastel. 8)
Right now, can't you hear something? That is surely our screams.

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #35 : Maaliskuu 21, 2011, 01:24:01 »
no ömhöm.. periaatteessa en harrasta mitää enään ^^'' virallisesti siis.

tai siis piirränhän mie, oon piirtäny pitkäänkin, mut taukojakin tulee (tässä oli nyt sellanen vajaan vuoden tauko). aina(koskaan) ei jaksa, inspaa ja niin edelleen. mutta mutta! nyt elvytän sen takaisin henkiin, innostuin piirtämisestä taas! yippee :O! ihanaa :3 joo. mut siis ehkä syytän maalaamista siitä et innostuin taas piirtämisestä : )
niin siis kuten tos jo vähän viittasin, niin alotin öljyvärimaalauksen : ) innostuin hieman koulussa... ja kun luin yhtä mahtavaa kirjaa! : D..ja sitten ostin värit.. ja nyt mun eka(jos koulussa tehtyä ei lasketa) taulu on kehitteillä! : D nooh jää nähtäväks millanen tulee.... yhyy haluun lisää siveltimii D: ja sillain. suunnittelin jo valmiiks et maalaan koko kesän. sitte vaan mökillä seisoskelen siel sillee hienosti ja maalaan kaikkee mitä tapahtuu. tai siis en ehkä ihan kerkee maalata kaikkee mitä tapahtuu mut... luonnostelen ja maalaan jälkikätee.. sillai hienosti :3

sitten sitten, onhan minul tuo aaivan mahtava kamera, jolla tykkään kuvata kaikkee :O eli valokuvaus. otan kuvia mitä oudoimmista asioista, ja siitä tulee usein sanomistakin : D "hellu, et sä siitä voi kuvaa ottaa...... mitä ees teet sil kuval?" "...en mä tiiä, toi on vaa niin upee :O!" ja näin. tää ei oo mikää halpa harrastus, objektiivit ja....

ja kyl mä myös kirjottelen : D harvemmin vain mut silti. nytkin oikeestaan.. vaan ei oo mitään mitä oon valmiiks saanu. enkä tuu saamaan. ja kaikki teksti vaan lisää mun tuntemuksia omasta sekopäisyydestä 8 ) ..taisiis. no niin. mä kirjotan kaikkea, jotain on joskus netissäkin ollut... joo, aiheet vaihtelee, niinkuin tyylikin. ja kaikki. novellit, jatkikset, sit ne ite kaikki kirjasuunnitelmatjotkaeiikinätoteudu.. kaikkee pitäis tehä! :O suunnitelmia on niiiin paljon että : D

sitten on tuo ratsastaminen, jossa tulee taukoja enemmän ku tarpeeks. en ees muista milloin viimeeks käytii ratsastamas... en mä sit lopettaa haluu muttamutta.... liian kaukana D: mulla on kauhee asenneongelma, haluun tallille mutten millää viitti rämpii sinne. no okei nyt voin viel toistaseks syyttää säätä, mutta sitten joskus jossain vaiheessa ei enään voi ja... noo kyl kaikki jo tietää et oon laiska paska.

sen lisäks kulutan elämääni hyvin koneel istumiseen. täällähän mä nytkin oon, kun pitäis kuulemma nukkua. ei jaksa. mitä turhia : D nooh, ehkä mä meen jossain välis... mut koneel duunaan kaikkea mitä mieleen tulee.. on oma sivusto, on koodeja ja muokattuja kuvia, pelejä ja.. kaikkee. ihan kaikkee.

joo ja lapee tykkään välil ulkoiluttaa! :3 sitäkin nykyään harvoin muttamutta... LAPENYTULOSjes pyydän jo nyt anteeks tota rakasta ystävääni, capsia..... jees

niin ja kuten tekstistä huomaatte ni harrastan myös hymiöiden ja eräiden sanojen (kuten nooh) ylikäyttämistä :''D ja kaikkee jännää.
saattaa olla muutaki muttei tuu mielee just nyt : D

Nekazh

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #36 : Maaliskuu 22, 2011, 17:44:05 »
Noh...vähän aikaa alkoi sitten minulla Mtg kottipelin harrastus...pakkaa odotellessa ostin parit boosterit parantamaan pakkaani.

Sitten....ööö ei kait muuta, lisättää pelien ja animen lisäksi...tai no..soittaminen lasketaan  ;D

Lisäilen sitten ku muistan...mikäli minulla on muistia sen verran että muista lisätä tänne...



endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #37 : Maaliskuu 28, 2011, 14:13:00 »
Nyt toista vuotta opiskelen japania ihan virallisesti, ei nyt lasketa niitä epätoivoisia itseopiskeluyrityksiä mukaan. Cosplay ja erilaiset pelit (kuten osu! ja In The Groove) vievät myös osan vapaa-ajastani. Lukeminen on sellaista randomajanvietettä aina kun kirjastosta tai kaupasta tarttuu jotain kivaa mukaan. Laulan erittäin mielelläni, ja olen nyt suunnilleen kuusi vuotta soitellut viulua.

Kaveripiiri painostaa kovasti alottamaan jotain vähän urheilullisempaakin mutta hikikomorius on elämäntapa. :3
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

Jerzu

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #38 : Maaliskuu 28, 2011, 16:36:54 »
Itseäni kiinnostaa kovin tuo viulun (ja sellon) ääni. Voitkos joskus nauhoittaa pienen näytteen, esim. jostain touhou kappaleesta viulu versio?

Itse en kannata mitään urheilua koska se on rasittavaa. Jos nyt joskus käy kävelemässä jossain niin sillä pärjää ihan hyvin.



Vois varmaan omia harrastuksia tähän laittaa.
Mangot, animut, pelit, pikkutarkka paikkojen järjestely ja yleinen laiskottelu.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #39 : Huhtikuu 14, 2011, 12:02:26 »
Yay, kaikilla on niin kivoja harrastuksia!


Itse ratsastan, cossaan ja pelaan. Sitten vielä miekkailen.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #40 : Huhtikuu 14, 2011, 13:03:55 »
Yay, kaikilla on niin kivoja harrastuksia!


Itse ratsastan, cossaan ja pelaan. Sitten vielä miekkailen.

Joskus olis pirun kiva ottaa vähän sparrausta sun kanssa. Pääsis näkemään mitä itsekkin osaan.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #41 : Huhtikuu 14, 2011, 13:20:37 »
Yay, kaikilla on niin kivoja harrastuksia!


Itse ratsastan, cossaan ja pelaan. Sitten vielä miekkailen.

Joskus olis pirun kiva ottaa vähän sparrausta sun kanssa. Pääsis näkemään mitä itsekkin osaan.
Hähää, niin olis. En kyllä vielä ole kauheen hyvä mutta ehtiihän tässä kevään aikana oppia

Bocknoi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
  • Street Ballet
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #42 : Toukokuu 20, 2011, 02:05:57 »
Vau, että on aiheen aloittajalla upea kärry. Ei hitossakaan ole mikään "amis"-juttu. On kyl hyvät tehotki. Ootko kertaakaan käyttäny radalla? Hieno on myös toi Skyline GT-R, joka on Evon kanssa kuvissa. Samanlainen R32 on aina parkkeerattuna Helsingissä parin kilsan päässä mun kotoa.


Ite en touhota, mutta teen vähän kaikkea muuta:

Tietokone ja netti: Koneella tulee säädettyä ja tehtyä kaikenlaista, tai sitten saatan vaan pörräillä netissä. Jos en muuta jaksa tehdä, niin saatan netissä melko randomilla ruveta vaan lukemaan ja ottamaan selvää vähän kaikenlaisista asioista, tai katella kuvia ja ettiä uutta musaa.

Anime ja elokuvat: Animea ja leffoja kattelen ihan koko ajan, saatan melkein millon tahansa vetää vaikka koko päivän mittasen maratonin ihan randomilla.

Konsolipelit: Pleikkarilla tulee pelattua paljon. Ei pysty tosin vetämään samanlaisia pelimaratoneja, kun pitää aina broidia olla päästämässä pelaamaan.

Autot: Autot kiinnostaa ihan järjettömästi. Tykkään myös kuvailla kärryjä, joihin ei tuu ikinä oleen lähellekään varaa. Välillä saattaa randomilla tulla kuvattua jotain muutakin, joskus lukiossaki tuli oltua jossain valokuvauskerhossakin, mutta ei mua valokuvauksessa hirveesti muu kuin autojen kuvaus innosta.

Manga: Oon myös kova lukemaan mangaa.

Musiikki: Musiikkia tulee kuunneltua ihan sikana. Aina, kun oon koneella, on suunnilleen koko ajan joku biisi tai levy soimassa.


Tommosia juttuja. Joskus tuli puuhailtua muitakin asioita, kuten piirreltyä ja pyöräiltyä, mutta nykyään ei jaksa tehä kumpaakaan.
Gimi fuu gimi faa gimi dabatsabasa.

Roubin

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
  • Dragonologist
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #43 : Toukokuu 20, 2011, 03:07:37 »
Hilselinko ja orange mitäs miekkailua harrastatte kendoa/itämaista  vaiko oikeen fencingiä

Violettio

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #44 : Toukokuu 20, 2011, 07:13:13 »
Pelit ovat iso osa elämääni, onhan tässä 5 vuotiaasta asti pelattu pelejä.
Joskus harrastin jousiammuntaa, mutta se jäikin siihen.
Muita harrastuksia ei ole.

Vielä...

Sormien naputtelu saa luvan riittää, sillä Native Faithia kuunneltuani olen päättänyt, että opettelen soittamaan sen pianolla. Muutkin tohokipaleet voisivat kuulostaa hyvältä.
Tarvitsen vain koskettimet tai pianon ja Native Faithin nuotit, niin pääsen toteuttamaan itseäni...