Kirjoittaja Aihe: Muut harrastukset  (Luettu 67208 kertaa)

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #45 : Toukokuu 20, 2011, 16:06:40 »
Hilselinko ja orange mitäs miekkailua harrastatte kendoa/itämaista  vaiko oikeen fencingiä
Haedong Kumdossa tällä hetkellä feilailen

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #46 : Toukokuu 23, 2011, 18:28:43 »
Hilselinko ja orange mitäs miekkailua harrastatte kendoa/itämaista  vaiko oikeen fencingiä

Mä en muistaakseni kendoa harrastanut. Karatea kylläkin. :P

F.K Rinno

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • ZA WARUDO!!!
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #47 : Toukokuu 23, 2011, 22:11:09 »
Kaipa sitä voisi itsekkin jakaa harrastuksiani. Elikkäs niinkuin jossain muualla olen jo maininnutkin niin ropetan, pöytäropetan. Se on kivaa ja nörttiä, eli sopii minulle. Jos ketään kiinostaa kummalliset nimet niin olen pelannut Paranoia, Exalted, D20 Future, Dungeons & Dragons, Dark Heresy ja jtn Star Wars ropea. Toivon joku päivä pääseväni mukaan Adeptus Evagelion ja Maid Guest nimisiin peleihin myös.

Tämän lisäksi piirrän myös melko paljon, tosin jäljen laatu ei välttämättä ole mitään huippuluokkaa.

Tietokoneella ja konsoleilla tulee myös pelattua hyvin paljon, tosin viimeaikoina ei ole vain saanut aikaiseksi pelattua, omistan pelimasiinoista GBA:n GBC:n, PS2, PSP, sekä huonon koneen.

Animua ja Mangoa myös seurailen melko paljon, tosin näitäkään ei ole saanut kovastikkaan aikaiseksi.

Hakkaamme toisiamme myös amatöörisesti harjoitusmiekoilla kavereiden kesken.

Joskus silloin tällöin tulee vielä tämän kaiken lisäksi luettua kirjaa ja pianon opetteleminen on kovasti ollut listalla mitä pitäisi aloittaa jo pitkään.
↓, ↓→, →, P

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #48 : Kesäkuu 04, 2011, 13:02:36 »
mitä ne harrastukset on?
idlaaminen?
retro pelien keräily?
tupakan poltto?

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #50 : Kesäkuu 19, 2011, 21:12:49 »
Pienenä harrastin kaikenlaista liikuntaakin, aina aikidosta uintiin. Jossain vaiheessa elämääni saavutin kuitenkin jonkinasteisen valaistumisen ja tajusin, että urheilun kaltainen liikunta on ihan turhaa. Sen ajan voi käyttää paremminkin, vaikkapa istuen.

Tietokoneella istun aikas usein, nykyään tosiaan Touhouta (ja Traviania) lähinnä pelaan, jos yksin olen. Tuttujen kanssa laneilla, tai koulussa, sit usein dotaa ja parin kaverin kanssa välillä näitä vanhempia pelejä pelaillu. Viime kesänä esim. keksittiin jostain pelata kaikki vanhat Crashit läpi. (Uudempia ei enää meillä ole)

Pelaamisen lisäksi jää onneksi aikaa muuhunkin, esim. musiikin kuunteluun ja soittamiseen. Tällä hetkellä en missään bändissä koskettimia soita, mut välillä yksinään tulee jotain kipaleita treenattua. Viimeisimpänä soittoinnostuksena Touhou-biisien pianosovitukset, joista osa on oikein messeviä.

Mangaa, tai animea en pahemmin keräile, jollei nyt animen keräilyksi lasketa Miyazakin melkein kaikkien leffojen omistamista.

Aku Ankkoja sen sijaan keräilen! Olen kerännyt jo pitkän aikaan, kohta kymmenisen vuotta säännöllisesti tullut taskari + lehti hankittua. Ei noi tarinat nyt enää hirveä paljon lämmitä, välillä tosin löytyy eeppistäkin voittoa, mutta keräilen siis lähinnä keräilyn ilosta.

Kirjoittanut olen ihan huvikseni jo pidemmän aikaa ja jonkin verran on tullut Internetin puolellakin proosaan tutustuttua. Ikävä kyllä asiallista ja rakentavaa palautetta antavaa sivustoa ei suomeksi meinaa löytyä mistään. Muutamaa suomenkielistä olen käyttänyt, yhteen törmäsin netissä ja toiseen travianin puolella. (jälkimmäisessä en tosin vielä ole kuin lukenut muiden tekstejä) Näitä sivustoja yhdistää aikalailla sama asia, molemmat ovat ikävän kuolleita. Englanniksikin osaan kirjoittaa, se ei sinänsä ole ongelma, mutta kieleni on suomen kanssa huomattavan paljon vilkkaampi ja taidan kieliopin paremmin. Fani-kirjallisuuteen olen ikäväkseni tutustunut. En ole lukenut pahemmin mitään, mutta tuolla wordissa tosiaan kummittelee tuo pari päivää sitten kirjoittamani Touhou-fanfic. Pitänee varmaan polttaa tietokone ja hakeutua hoitoon. D:

Piirtää yritän aina välillä, mutta harvemmin siinä onnistun. Ei minun piirtotaitoni huono ole, vaan todella hirveän kamala. Pidän kuitenkin piirtämisestä ja onnekseni multa löytyy muutama kaveri, jotka kynällä näitä taidemaalauksia osaavat luoda. Yksi pidempi sarjakuva onkin erään tuttuni kanssa yhteisvoimin tehty; minä käsikirjoitin, kaveri piirsi.

Cosplaytä en ole koskaan harrastanut, jollei tahattomia cossauksia lasketa. Kerrankin kaupungilla tuli (en nyt muista mitkä anime/mangatapahtumat sillon oli) kehuja, että sen ja sen (pitkä ja epäselvä nimi, en muista) sarjan nörteimmän hahmon cossini oli kuulemma erittäin onnistunut. Olin vähän "aijaa", sillä olin vain kaupassa käymässä. :P
Marked for deletion (old).

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #51 : Heinäkuu 24, 2011, 23:58:41 »
Kaiken animen katsomisen yms. koneella datailun lisäksi harrastan ''virallisesti'' japanin opiskelua (syksyllä alkaa kolmas vuosi mut oon silti niin urpo~) :3 Olis suunnitelmissa alottaa syksyllä myös ranska >3 Ja ehkä joku tanssi, jos aikaa riittää.. 8''''''D

Näin epävirallisemmin harrastan myös valokuvausta. :3 Järkkärin kanssa tulee aikas usein ulkona heiluttua~

Pienenä tulikin enemmän harrastettua~ Muutamia harrastuksia missä olen käynyt: kuviskerho, askartelukerho, kokkikerho, jazz&street tanssi, baletti, ratsastus, jalkapallo jne. Muut paitsi ratsastus oli ihan ok 8----DD (kävin ratsastamassa vain muutaman kerran, oli btw ihan hella scarya D:<)

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #52 : Heinäkuu 25, 2011, 12:13:51 »
(kävin ratsastamassa vain muutaman kerran, oli btw ihan hella scarya D:<)
Kyllä se oli mullekin ihan kamalaa aluksi, mutta kun vaan kokeilee ja tottuu erilaisiin hevosiin siitä tulee tosi kivaa.

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #53 : Elokuu 04, 2011, 00:06:25 »
Melkein kaikenlaiset käsityöt, ompelen cosplayasujen lisäksi ihan käyttövaatteita itselleni, virkkaan ja neulon aika paljon. Välillä saatan innostua esim. huovuttamaan. Haluaisin opetella vielä ainakin virkkaamaan pitsiä ja kirjomaan.

Piirrän, tosin nykyään harvemmin kuin joskus aikaisemmin. En mikään maailman paras ole, mutta ihan mukavaa ajanvietettä tämäkin.

Keräilen kaikkea Hello Kitty-aiheista, kokoelmani on vielä pieni, mutta kyllä se pian suurenee~ :D

Liikuntaa olen joskus harrastanut taitoluistelun ja aikidon muodossa, mutta ensimmäinen aiheutti minulle hirveitä jalkakipuja, ja toinen hirveitä päänsärkyjä.

Tänä syksynä olisi sitten tarkoitus ainakin ranskan opiskelu aloittaa, jokin tanssi saattaisi myös olla mukavaa, mutta ei mun rytmitajullani...
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #54 : Elokuu 07, 2011, 02:10:05 »
harrastan perseen raapimista sillon tällöin. joskus käytän mobilaattia ja aktiviaa

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #55 : Elokuu 07, 2011, 07:59:06 »
Huomasin etten olekkaan tähän vastannut... Jaah mitäs minä nyt harrastinkaan.
Piirtäminen ja sarjakuvien piirtely
Eli piirtelen vapaa ajalla aika paljon. Jos en saa piirtää tietyssä ajassa mitään alan käydä hieman levottomaksi (riippuvuutta?) Kuitenkin yleensä piirtelen vain mangatyylisiä hahmeleita, sarjakuvia mangatyylisinä sekä fanarttia. Ja koska kuvislukiossa käyn niin senkin takia joudun vähän välillä tsemppaamaan joissain yksityiskohdissa jne. Minulla ei ole tavoitteena tehdä mitenkään upeita ja realistisen näköisiä kuvia, enemmänkin keskityn ideaan ja tarinoihin piirrellessä kuvia ja sarjakuvia.
Kuvataide koulu
Sielläkin tulee vapaa aikana käytyä aina kerran viikossa kun sitä on. Se kuvis ope siellä on tosi kiva. :3
Cosplay
Cosplayta harrastan, Cosplay.comista voi käydä katsomassa cossejani. (Sieltä puuttuu vain yksi cossini, joka oli ensimmäinen cossini, katsoo nyt pistänkö siitä kuvaa koskaan ihmisten silmille, vaikka jotkut sitä hienona pitivät, minä en...)
Sarjakuvien ja mangojen lukeminen
Teen tätä aina kun lepään tai olen käymässä nukkumaan. Ostan viikossa aina ainakin yhden manga pokkarin. Sarjakuvia luen kun tulee hyviä vastaan.
Youtube videoiden teot
Välillä teen youtubeen jonkun videon... Nykyisin olen Suomi tekstittänyt joitain random kappaleita (ei edes tarvitse sanoa kuinka turhaa ajan vietettä sekin on minulle... Minulla vain yksinkertaisesti ei ole tekemistä yleensä.)


Sitten minulla on vielä muutama satunnaisia ja turhia mainittavia harrastuksia, jotka saattavat loppua lyhyeen, riippuu nyt mihin tämä elämä menee mutta mainitsen niistä nyt osan; Yhden kaverini Nean kanssa animeiden maratoonitus, Poikaystävällä ramppaaminen (En ole nyt viimeisen vuoden aikana käynyt oikein kellään muulla kaverilla kuin hänen luonaan, ainoastaan olen maratoonittanut animeita Nean kanssa jonka takia olen mennyt Nealle, muuten olenkin vain käynyt poikaystävälläni.) Pikkuvelin hakkaaminen, ja jos joku kysyy miksi ihmeessä hakkaan pikkuveljeäni, niin sanonpahan vain, että se tulee joka ikinen päivä kerjäämään verta nenästään, hyvin moneni on suuttunut tälle, koska tämä tekee asioita mitkä ärsyttävät tahalleen, ja tekee kaikesta pelkkää läppää, yleensä sellaista mikä loukkaa mahdollisesti muita. Sitten kuuntelen päivässä ainakin tunnin vain jumittaen... Kai se on jonkin sortin rentoutusta loppujen lopuksi.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #56 : Elokuu 07, 2011, 10:04:08 »
Tuli tuossa hankittua Warhammer, katsotaan tuleeko siitä harrastus.

Mutta joo, tuolla mainitsinkin vain ne harrastus harrastukset, joista lopetin melkein kaikki nyt loman aikana. Mutta en listannut sitä että keräilen mangaa ja figuja, olen netissä, räpsin kuvia, cosplay, ja nukkuminen. Sitä samaa kuin muutkin.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #57 : Elokuu 07, 2011, 10:37:58 »

Mutta joo, tuolla mainitsinkin vain ne harrastus harrastukset, joista lopetin melkein kaikki nyt loman aikana. Mutta en listannut sitä että keräilen mangaa ja figuja, olen netissä, räpsin kuvia, cosplay, ja nukkuminen. Sitä samaa kuin muutkin.

Voisin lisätä omaan vapaan ajan viete listaani myös tuon mangan ja figujen keräämisen. :P

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #58 : Elokuu 07, 2011, 11:49:36 »
hankittua Warhammer
Puhummeko nyt niistä maalattavista pikkufiguista joita asetellaan strategisesti pöydälle ja heitetään noppaa?

Ja liekö kyseessä fantasia vai 40k?

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Muut harrastukset
« Vastaus #59 : Elokuu 07, 2011, 12:19:37 »
hankittua Warhammer
Puhummeko nyt niistä maalattavista pikkufiguista joita asetellaan strategisesti pöydälle ja heitetään noppaa?

Ja liekö kyseessä fantasia vai 40k?
Kyllä, juuri siitä. Kyseessä on fantasia.